De to pakker der blev snuppet fra Holland, var henover sommeren sidste år. De tre fra England der gik igennem, var fra starten af året og henover sommeren.
Min ven benægter stadig alt kendskab til pakkerne, og spiller totalt uvidende og artig over for politiet, som lader til at falde for det. De fortalte over tlf., at der på grund af en større aktion i Holland vedr. internetsalg var et stærkt øget fokus på den slags, især fra Holland. Pga. det samt øget mediefokus, har de vel sat sig for at gøre noget ved sagen, lige indtil de ser, hvor mange ressourcer de spilder på sager, som de aldrig får dømt folk for

Min ven fik forresten uventet besøg forleden en fredag aften klokken 21 - hvad fanden er det for et tidspunkt at komme!? De var flinke nok, og den ene betjent sagde henkastet med et blink i øjet, at min ven nok ikke skulle sætte næsen for højt efter, at den sag blev til noget, da der ingen beviser var. Det er bare irriterende for min ven, at de så ikke lukker sagen, som nu snart har kørt et år. Ved ikke om de venter på, at sagen bliver forældet måske?
Benægt benægt benægt! ALTID!