Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 18:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg efterlyser brugere, der har oplevelser med nye syntetiske stoffer - helst købt over nettet. Gerne hvor der har været utilsigtede bivirkinger - det behøver ikke være en ny ‘bromo-dragonfly-historie’, mindre kan også gøre det.

Jeg er igang med mit afsluttende projekt på Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. Det er en artikelserie, der er tiltænkt at blive trykt i et af de store dagblade, efter jeg har afleveret.

Jeg vil meget gerne høre om din oplevelse og dine tanker omkring det at tage nye stoffer, du eller en ven har købt over nettet - og om de informationskilder, du benytter dig af til at orientere dig.

Min vinkel er, at lovgivningen har resulteret i meget uigennemskueligt marked, hvor antallet af research chemicals er steget eksplosivt de sidste fem år - til stor forvirring for både brugere, sundhedspersonale og myndigheder.

Forhåbentlig kan det være med til at give et mere nuanceret billede af et meget overfladisk behandlet emne i de danske medier.

Min deadline nærmer sig med hastige skridt, så kontakt mig gerne hurtigst muligt, hvis du bare er en smule interesseret - enten PM her eller på mail. På forhånd tak.

Jeg har været i kontakt med pressegruppen her på sitet og har fået lov til at skrive dette opslag.

Venlig hilsen
Maria Viskinde
mariaviskonti@gmail.com

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg kan bekræfte at Maria har henvendt sig til pressegruppen, og at aftalen er at hun selv opretter denne tråd. Jeg har desværre ikke været hurtig nok til at fortælle alle moderatorer om det, og derfor blev den første tråd slettet.

Junior medlem

Jeg har ikke haft store bivirkninger, ved at købe research kemikalier. Og jeg har købt mange gennem mange år. Du er velkommen til at kontakte mig på athlos@hushmail.com, hvis du er interesseret.

En af grundene til, at jeg ikke har oplevet store bivirkninger er nok, at jeg sætter mig utroligt godt ind i stoffet via hjemmesider som pubmed og gennem akademiske jorunals. Det vil sige research udført og skrevet af folk med en tilstrække akademisk uddannelse istedet for blot at lytte til andre trip rapporter. Desuden har jeg en naturlig intersse for kemi, så kan som regel se, hvis der dukket et eller andet potentielt farligt op.

Medlem

Geografisk sted: ???
En journalist der rent faktisk går op i at finde stoffer der rent faktisk er farlige?
What year is this?

Har desvære ingen negative oplevelser at dele, da jeg som ovenover sætter mig godt ind i det. Men har da en masse historier og oplevelser jeg er villig til at dele, skulle det vække interesse.

Jeg kan kontaktes på northstatedude@gmail.com, så fremt du stadigvæk er i gang med dit projekt.

Junior medlem

Tak for input. Jeg leder stadig efter folk, der vil være med!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]