lavendel skrev:
Hej, forhåbentligt, nogle der har fået skader efter amfetamin og nogle der forsker i det eller ved hvad der kan være sket.
I december 2013 drak jeg en kop kaffe med en mængde amfetamin, jeg fik nogle timer efter høretab i bølger, feber, kunne ikek sove... Men det der har holdt ved er noget jeg vil beskrive som tinnitus og dette ledsaget af ekstreme spændinger i hals og nakke muskler + ansigts, kæbe og kraniemuskler. Da jeg selv studerer anatomi og fysiologi, samt kropsbevidsthed, psykomotorik, psykologi og bevægelse er jeg kommet frem til at støjen for mine ører til dels kan være betinget af spændingerne i området, men jeg er også lidt henne i at der kunne være nogle nerveskader - dette siger jeg uden overhovedet at vide hvordan sådan nogen kommer, fungerer osv. Jeg leder derfor efter nogen der har sat sig ind i bivirkninger ved brug af amfetamin? Har oplevet samme eftervirkninger og som måske har fundet en måde at behandle det, en forklaring på ørestøjen eller spændingerne, en måde at dæmpe det eller leve med det, en person der kender til det.
Jeg vil blive enormt glad for sparring,
Mvh
Men hvis jeg var dig, ville jeg da gå til lægen og blive henvist til sygehuset og få taget en MRI og CAT scanning, så kan de hurtigt se, hvad de eventuelt er i vejen. Du behøver ikke fortælle hvorfor det opstod i første omgang, du kan bare sige det lige pludselig skete en dag du havde drukket mange energidrikke og kaffe eller sådan noget