Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 09 maj 2025 18:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Syd for månen.
Jeg kommer ibesidelse af en portion af Flubromazolam, da de bliver forbudt i sverige fik man muligheden til billige penge. Nogen der har kendskab til dem. De skulle være stærke, 1mg p kapsel.
Inden de er modtaget er det lige før jeg fortryder, har læst at deres half live er over 100 timer, i så fald er det skidt. Nogen der har prøvet dem og hvordan virker de.
Eneste anden Benzo jeg har prøvet med blandet følelser er Clonazolam 0,5 .

Dedikeret medlem

Hejsa Vectra!
wie gehts?.. :)
jeg har ikke selv prøvet dette stof, men lœste lidt om dem på BlueLight, og shit de lyder seriøst kraftige.. og samtidigt med opiater i kroppen: kunne jeg forestille mig at det virkeligt kan gå hurtigt den forkerte vej mht respiration osv..
så pas nu på dig selv!!
-start super lavt dosis-mæssigt!
BL link.. http://www.bluelight.org/vb/threads/743 ... ight-nurse
en gut som iv'er en lille bitte smule^
IMHO det lyder som et skræmmende RC-Benzo! og jeg er ellers ret glad for bzd'er, generelt..

jeg lœser lidt videre op på stoffet..
:arrow: men hvis der er nogen herinde med reel erfaring med stoffet så byd da endeligt ind med konkret information!

-alt godt herfra
STWOD

Medlem

Ja, jeg blander aldrig de to. Derfor er den lange halverings tid også et stort problem. Nu må vi se. Ellers må de gemmes og evt smides ud.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Jeg modtog 20 styks i dag. Personligt er jeg lidt tilbageholden med at prøve dem. Blackouts skulle være meget udbredte ved disse, og blackouts blandet med en voldsom lang halveringstid, synes jeg lyder en smule skræmmende.

Medlem

Som stopthewarondrugs skriver, så del den første op i fire styk, hvis det er 1mg.
Mine 120 styk bliver lagt til side til der dukker mere information op. Evt kassere jeg dem om lang tid.

Medlem

Vi har smidt alle ud via wc her til morgen.
Jeg er kort og godt bange for at intage det her produkt.
Meningen med at prøve var at have lidt sjov men da jeg foretrækker mindre doser opiader, så tror jeg det er det rigtige valg.

I kan fortsat skrive og dele erfaringer om stoffet her, for farligt til mig.

Medlem
Brugeravatar

Rolig nu folkens flubromazolam er ikke det samme som flubromazepam, der har en super lang halveringstid og ofte fører til blackout.
Flubromazolam er dog ekstremt stærke stadigvæk, og meget hypnotiske, de virker hurtigt, og man bliver ret lam af dem. 1 mg er også en meget heftig dose, de pellets jeg køber er på 0.25 mg og selv med moderat tolerance virker de meget effektivt.

"There are some sins that you commit that you can't come back from, you know, no matter how hard you try. You just can't. It's like the devil is waiting for your body to quit. Because he knows, he knows that he already owns your soul. And then I think maybe there's no devil. You die... and God, he says, Nah, nah you can't come in. You have to leave now. You have to leave and go away and you have to be alone. You have to be alone forever."

Dedikeret medlem

frankbooth skrev:
Rolig nu folkens flubromazolam er ikke det samme som flubromazepam, der har en super lang halveringstid og ofte fører til blackout.
Flubromazolam er dog ekstremt stærke stadigvæk, og meget hypnotiske, de virker hurtigt, og man bliver ret lam af dem. 1 mg er også en meget heftig dose, de pellets jeg køber er på 0.25 mg og selv med moderat tolerance virker de meget effektivt.

hejsa Frankbooth!
-det ka jo vœre at en tilfœldig person spiser éen 1mg's pille; uden tolerance! (-og evt. med alkohol, opi eller andet i kroppen)
derfor er det IMO passende med en form for HarmReduction, som tager udgang i folks generelle (mangel på) viden omkring stoffet: i forhold til den gœngse benzo-bruger på gaden hvor 1mg jo ikke "lyder" af særligt meget!..

-> det ku vœre max nice hvis du vil være så venlig at dele den info du personligt har erfaret med dette RC-stof..
(^edit:TAK FrankB -den info kan snildt bruges! og go brœnder til dig :mrgreen:)

@vectra: en seriøs gang RESPEKT herfra for din fornuftige beslutning! jeg tager sku hatten af :gud:

mvh
STWOD

Senest rettet af STWOD 05 jun 2015 15:49, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Jeg har ganske fine oplevelser med flubromazolam, dog er 1mg alt for meget for en person uden tolerance. Start med 0,125 eller 0,250.

De er meget hypnotiske, så du bliver ret lam af dem. Det er ikke ligesom clonazolam, dem syntes jeg er mere euforiske og bestemt bedre hvis man skal udenfor. Jeg ville ikke tage 1mg flubromazolam også gå på opdagelse, det ville måske ende i blackout. Men de er rigtig gode at sove på, specielt efter stimulanser der er de gode at falde ned på. Men de er ikke for benzo begyndere der ville jeg vælge noget andet RC, feks pyrazolam eller diclacepam, de er ret milde, clonazolam kunne en begynder nok os bruge, men start forsigtigt ud.

Og husk at benzo er ekstremt vanedannede. Selvom jeg selv af og til blander det med andre ting. Vil jeg ALDRIG råde andre til at gøre det, det er møg farligt.

Håber at nogle fik noget ud af denne post, og kan forstå den. For ligenu er jeg ret brændt på lyrica.

"There are some sins that you commit that you can't come back from, you know, no matter how hard you try. You just can't. It's like the devil is waiting for your body to quit. Because he knows, he knows that he already owns your soul. And then I think maybe there's no devil. You die... and God, he says, Nah, nah you can't come in. You have to leave now. You have to leave and go away and you have to be alone. You have to be alone forever."

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
vectra skrev:
Vi har smidt alle ud via wc her til morgen.
Jeg er kort og godt bange for at intage det her produkt.
Meningen med at prøve var at have lidt sjov men da jeg foretrækker mindre doser opiader, så tror jeg det er det rigtige valg.

I kan fortsat skrive og dele erfaringer om stoffet her, for farligt til mig.

Respekt!!!! Og ekstra bigup, for ikke at skubbe dem videre!

Har selv prøvet at skylle forskellige substanser ud i lokummet - mærkelig fornemmelse, men rart, når det er det der skal til =)

Medlem

Jeg tager gerne imod forskellige substanser i fremtiden min postbox er:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]