Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 06:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psy! Jeg har gennem et år været meget fascineret af denne webside, og jeg har fulgt med I mange topics, men idag valgte jeg at lave en konto, fordi jeg har sprøgsmål angående SN.

Jeg har søgt i timevis på nettet og her på psy om emnet spids nøgenhat, og jeg føler ikke at jeg fik dem besvaret ordenligt.

Lad mig nu komme til sagen! :tnx:

Min ven og jeg har i en længere periode ville prøve psydeliske ting, men vi har ikke rigtigt taget os sammen til det.
Jeg har ingen former for erfaring med svampe, lsd eller andre stoffer ud over cannabis.
Det skal siges min ven har prøvet hvad han siger er LSD 1 enkelt gang, men hans beskrivelse af den lidt bitter/kemikalske smag
ville jeg skyde på at det var 25I-NBOMe, og ikke LSD, som jeg har læst mig til ikke skulle have den store, eller nogen smag overhovedet.

Men, det var faktisk ikke det jeg kom for at snakke om, men svar gerne aligevel! :)

Mine spørgsmål lyder således.

1) Jeg læste mig til at SN kan findes mellem Juni og November, ville det sige mig og min ven kunne gå på svampe jagt i et par timer? da vi er i midten af Juni.

2) Hvad er do's and don'ts omkring SN?

3) Hvad ville i sige en begynder dosis vil være? jeg læste mig til i flere indlæg at 10 STK skulle være en lille dosis?
og hvor meget skal man indtage for at få den virkelige oplevelse. ( som nybegynder )

4) Kan man nøjes med kun at spise hatten? eller er stilken nødvendig?
Dette spørgsmål er overraskende svært at finde svar til, jeg brugte over en time på google og denne side uden held.

5) Jeg ser rigtig mange forskellige indlæg om hvordan man kan indtage svampen, hvad ville den bedste måde være?
Jeg læste at the ville være en hurtig og nem måde.

Håber jeg kan få svar fra nogle af de erfarne mennesker her inde!

Senest rettet af Greenfield 15 jun 2015 23:06, rettet i alt 2 gange.

Dedikeret medlem

1) I kan prøve, men jeg tror ikke i finder dem nu...

2) At spise SN før man er sikker på det er SN, udover alt det normale set og settings, og "hvad er psykedeliske stoffer?"

3) 10 stykker kan være lige i underkanten, men et år fandt jeg nogen store fede nogen, der gav 10 mig langt mere ned jeg havde regnet med. Jeg vil forslå at veje dem, og så 1-1.5g første gang.

4) Jeg ved ikke om lamellerne har nogen virkning, de fleste spiser det hele, og nogen kun hatten. Både hat og stilk har virkning.

5) Jeg har ikke selv prøvet the, men det hele går noget hurtigere. Jeg ville anbefale dig bare at spise dem som de er, men hvis du er klar på den lidt anderledes oplevelse the er, ja så kan du også gøre det.

Edit: Til det første spørgsmål, så findes de mest i efteråret, ugerne efter det har regnet en masse. Så måske er det et godt år at finde dem nu (ja det var et diss til vores sommer)

Junior medlem

Jeg undskylder, det er mig som er helt galt på den.
Angående sprøgsmål 4 mente jeg også hatte, og ikke lameller, jeg har lige rettet det!

Fritzie skrev:
1)
2) At spise SN før man er sikker på det er SN, udover alt det normale set og settings, og "hvad er psykedeliske stoffer?"

Jeg har ikke lige noget i mit ordforråd som beskriver alt under svampe / lsd så jeg brugte bare ordet stoffer.

Og tak for dit hurtige svar!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Hej Greenfield. På trods af at du siger, du har fulgt mange tråde, er din egen tråd fyldt med spørgsmål som let kunne besvares ved research her på siden. Læs gerne ekstra grundigt næste gang. Vi har en del sticky-tråde om svampe.

Når det er sagt, vil jeg prøve at besvare dine spørgsmål.

1) Du har ikke helt ret i perioden. De kommer gerne i september (tidligst) og kan findes frem til slut-november eller længere, hvis du er meget heldig.

2) Do's and don'ts kan du finde på wiki'en eller her på forummet. Der er tonsvis (virkelig!) af tråde, der beskriver fremgangsmåden til en god psykedelisk førstegangsoplevelse. I korte træk: Sørg for ikke at blive forstyrret. Hav en erfarren tripsitter. Sørg for proviant inden (frugt er nice!).

3) Jeg vejer altid mine svampe. 1 g SN burde give dig en god ide om, hvad det handler om. Lad være med at springe ud på dybt vand første gang. Du kan altid spise flere næste gang. Lad der gerne gå en mindst måned imellem dine trips.

4) Det hele kan og bør spises.

5) Te giver et hurtigt come-up og derved et stærkere oplevet trip. Jeg ville foreslå dig at spise svampene. Jeg er selv ret vild med at lave svampechokolade, hvor jeg hakker svampene og kommer dem i tempereret chokolade (det må ikke være for varmt. Kun så vamt at chokoladen smelter). Derefter fryser jeg det, for at få et fast produkt, jeg kan tage med ud. Alt dette er dog mest for min egen skyld. Jeg kan godt lide smagskombinationen af svampe og chokolade. Og så kan man lave 1-grams barer, som er nemme at have med sig og dosere.
Hvis det skal være nemt, kan du bare gumle dine svampe godt og evt. spise chokolade (eller andet) til, hvis smagen ikke lige er dig.

Håber du får nogle gode oplevelser, og velkommen til forummet!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: L.A.
Når folk siger 1-1,5gr er nok, taler de om tørret svampe og ikke friske. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]