Hej Psy! Jeg har gennem et år været meget fascineret af denne webside, og jeg har fulgt med I mange topics, men idag valgte jeg at lave en konto, fordi jeg har sprøgsmål angående SN.
Jeg har søgt i timevis på nettet og her på psy om emnet spids nøgenhat, og jeg føler ikke at jeg fik dem besvaret ordenligt.
Lad mig nu komme til sagen!
Min ven og jeg har i en længere periode ville prøve psydeliske ting, men vi har ikke rigtigt taget os sammen til det.
Jeg har ingen former for erfaring med svampe, lsd eller andre stoffer ud over cannabis.
Det skal siges min ven har prøvet hvad han siger er LSD 1 enkelt gang, men hans beskrivelse af den lidt bitter/kemikalske smag
ville jeg skyde på at det var 25I-NBOMe, og ikke LSD, som jeg har læst mig til ikke skulle have den store, eller nogen smag overhovedet.
Men, det var faktisk ikke det jeg kom for at snakke om, men svar gerne aligevel!
Mine spørgsmål lyder således.
1) Jeg læste mig til at SN kan findes mellem Juni og November, ville det sige mig og min ven kunne gå på svampe jagt i et par timer? da vi er i midten af Juni.
2) Hvad er do's and don'ts omkring SN?
3) Hvad ville i sige en begynder dosis vil være? jeg læste mig til i flere indlæg at 10 STK skulle være en lille dosis?
og hvor meget skal man indtage for at få den virkelige oplevelse. ( som nybegynder )
4) Kan man nøjes med kun at spise hatten? eller er stilken nødvendig?
Dette spørgsmål er overraskende svært at finde svar til, jeg brugte over en time på google og denne side uden held.
5) Jeg ser rigtig mange forskellige indlæg om hvordan man kan indtage svampen, hvad ville den bedste måde være?
Jeg læste at the ville være en hurtig og nem måde.
Håber jeg kan få svar fra nogle af de erfarne mennesker her inde!