Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 21:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Det hele starter med vi køber 2g mdma mig og en ven. Klokken har vel været ved en 19 tiden da vi først begynder og indtage det, vi starter med 2 små bomber, altså en hver. Så går der lidt tid måske en halv time før vi begynder og kunne mærke noget, så beslutter vi os og tage mere, så det gør vi, vi sniffer et par strejer hen over aftenen, måske over 5-6 timer har vi taget 2 bomber, og så har vi sniffet det hele, det skal lige siges at dette er første gang vi begge noglesinde prøver mdma. Så vi ved ingenting om hvor meget og hvor lidt er.. vi har de vildeste følelser efter indtagelsen, når man læner sig tilbage og slapper imens man ryger en smøg og fokusere så føltes det som om ens sjæl flyver ud af kroppen, og ALLE tanker var posetive, når en af os fek.s skulle til gå og vi skulle have vores ting med, så var man så venlig, alt var posetivt, Der var ikke èn negativ tanke den aften! Det var det vildeste trip!

Dagen efter var man lidt smadret i kroppen, det var ikke så slemt overhovedet. Så beslutter vi os for og købe 2gram mere dagen efter trippet, altså 1gram til os hver igen. Så det gjorde vi så, klokken har vel også været ved en 20 tiden, hvor vi efter tager en del strejer og måske 3 bomber, vi indtager det hele på måske 3-4 timer.. Vi begynder og kunne mærke det for vildt!! Da mig og min ven går udenfor ligger vi mærke til at vi ser rigtig mange mennesker rundt omkring i haverne, og på det her tidspunkt er klokken halv 2 om natten... Da vi kommer hjem til min ven, ligger jeg godt mærke til jeg virkelig ikke kan pisse, men at jeg virklelig skal! på det her tidspunkt vidste ingen af os at det stopper urinrøret, så jeg sad i lidt over 8 timer og prøve og pisse, og til sidst lykkedes det..min ven havde ingen problemer med og pisse overhovedet, men det havde jeg! Da det endelig lykkedes mig og pisse, går der vel 2 timer så kan jeg ikke pisse igen, så beslutter jeg mig for og sætte mig på toilettet for og pisse, men så falder jeg i søvn! ja du hørte rigtigt hahah, jeg sad ned fordi jeg ikke magtede og stå op, så jeg faldt bare i søvn på toilettet, i 2 timer cirka.. da jeg vågner går jeg direkte ind og sover måske 10 timer, på det her tidspunkt havde jeg ikke sovet hele natten, pga jeg ikke kunne pisse..
Har aldrig haft så dårligt dagen efter

Efter det mdma trip har vi aldrig prøvet det igen, hvis ikke det med at man ikke kan pisse så havde jeg taget det igen.. men fuck mdma er virkelig et vildt stof!

Senest rettet af LuderFrands 28 jun 2017 17:20, rettet i alt 1 gang.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Hej, træls oplevelse at have. MDMA er i virkeligheden ikke særligt farligt, eller skadeligt, HVIS man tager sig sine forholdsregler og læser godt op på dose, ROA (route of administration), bivirkninger osv.

Virkeligheden er at i selv var ude om oplevelsen, havde i læst lidt først kunne den helt have været undgået. 1. I tog alt for meget, og 2. i tog det for ofte. Her er en time eller tos læsning. Når i er færdige burde i have et lidt mere realistisk billede af hvad MDMA er og hvordan det bruges.

viewtopic.php?f=4&t=38607
https://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma.shtml

Det er i det hele taget god kotyme at læse op på de ting man indtager, så man kender op og ned, og kan skille fup fra fakta. For der er så meget fup derude. Det jeg prøver at sige er at det er ofte en dårlig idé at lytte til ens venner når det kommer til stoffer, medmindre du ved de også bruger tid på at undersøge sagerne selv. Og når først du begynder at læse lidt om tingene vil du også selv opdage hvor meget misinformation der er derude.

Held og lykke fremtiden, og sikre eksperimenter :)

Junior medlem

Men er det normalt at dagen efter trip nummer 2, at når jeg så gik hjem til mig selv, så kunne jeg høre høj musik og noget musik vi hørte igår fra min mobil, det musik vi hørte igår, det kunne jeg høre at bilerne spillede sindsygt højt når de kørte forbi,og da jeg var kommet hjem og skulle i bad, så kunne jeg høre min telefon spille musik, men i virkeligheden var der intet musik sat på eller lignende. Og noglegange så tapetet på væggen drejede rundt i 4-5 sekunder??
Deus vult skrev:
Hej, træls oplevelse at have. MDMA er i virkeligheden ikke særligt farligt, eller skadeligt, HVIS man tager sig sine forholdsregler og læser godt op på dose, ROA (route of administration), bivirkninger osv.

Virkeligheden er at i selv var ude om oplevelsen, havde i læst lidt først kunne den helt have været undgået. 1. I tog alt for meget, og 2. i tog det for ofte. Her er en time eller tos læsning. Når i er færdige burde i have et lidt mere realistisk billede af hvad MDMA er og hvordan det bruges.

http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =4&t=38607
https://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma.shtml

Det er i det hele taget god kotyme at læse op på de ting man indtager, så man kender op og ned, og kan skille fup fra fakta. For der er så meget fup derude. Det jeg prøver at sige er at det er ofte en dårlig idé at lytte til ens venner når det kommer til stoffer, medmindre du ved de også bruger tid på at undersøge sagerne selv. Og når først du begynder at læse lidt om tingene vil du også selv opdage hvor meget misinformation der er derude.

Held og lykke fremtiden, og sikre eksperimenter :)

Medlem
Brugeravatar

To gram MDMA på to dage er fuldstændig vanvittigt og ansvarsløst.
Du har taget over fem gange den anbefalede dosis TO dage i streg. Nu er jeg ikke ekspert omkring de bivirkninger du har oplevet, men mon ikke din krop prøver at fortælle dig noget?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In another dimension, in a strange world
Det er så hjernedødt det med at folk kører flere dage på MDMA, man tager det og redosere 1 gang og det er det, så venter man en måned eller længere med at røre det igen. Det gør jo også oplevelsen meget mere unik og intenst.
Havde en kammerat som kørte en 3 dages blæser på MDMA han tog kun hjem når han skulle støvsuge og ordne ting og så hen igen og blæse videre, jamen dog hvad sker der for folk.
Håber du får det bedre, pas på dig selv!

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
LuderFrands skrev:
Men er det normalt at dagen efter trip nummer 2, at når jeg så gik hjem til mig selv, så kunne jeg høre høj musik og noget musik vi hørte igår fra min mobil, det musik vi hørte igår, det kunne jeg høre at bilerne spillede sindsygt højt når de kørte forbi,og da jeg var kommet hjem og skulle i bad, så kunne jeg høre min telefon spille musik, men i virkeligheden var der intet musik sat på eller lignende. Og noglegange så tapetet på væggen drejede rundt i 4-5 sekunder??

Ja det er vidst meget normalt med audiative hallucinationer efter man har voldtaget sin krop og psyke på den måde. Et par dage eller en uge med ordentlig søvn, motion og sund kost, så skulle du være på højkant igen.

Som sagt held og lykke, håber du har lært noget af oplevelsen.

Jeg har engang spist omkring 8-900mg mdma på en aften, fuldstændig hjernedød! Og jeg hørte stemmer, folk der snakkede osv i flere dage efter, så det er vidst meget normalt.
Det var først en uge efter, da jeg fik styr på søvnen igen, at jeg fik det bedre:)

Så ja sund mad, motion og god søvn;)

Junior medlem

Dette er dog ved og være lidt over 2 måneder siden, men igår faktisk, prøvede jeg mdma igen, der tog jeg 3 bomber, med 0,2 i hver, og 4-5 streger.. Jeg har aldrig i mit liv haft sådan en syg koger noglesinde, mig og en veninde vi går rundt, måske går vi 10 kilometer imens vi har taget det her og er påvirket, det er på ingen måder koldt eller noget, der går lidt tid, så snakker vi robotsprog i sådan 2 timer?? Man følte virkelig at man levede i en HEEELT anden verden, ALT omkring en var fucked op, ingen af os kunne forstå hinanden, da jeg kom hjem lå jeg og snakkede hele natten til mig selv, fordi jeg troede jeg snakkede i telefon og jeg stadig snakkede med min veninde, som i virkeligheden også var taget hjem, hun siger så præcis det samme til mig dagen efter, at hun også sad og troede jeg var på hendes værelse, så vi begge har snakket med os selv, uden faktisk og opfatte at vi ikke engang var der, jeg sværger det må have været det sygeste mdma, under hele det her trip havde vi det FANTASTISK godt! Tro mig, men til sidst blev det alt for meget, det var som om at man slet ikke kunne holde styr på noget, jeg kunne intet forstå af hvad folk sagde, ingenting hang sammen, jeg glemte ting efter et halv sekundt, feks, hvis min ven havde snakket til mig, så gik der ikke engang 1 sekundt så sagde vi begge "Hvad fuck snakker vi om"? Har haft de sygeste oplevelser med mdma indtil videre! Fuck hahah, er også pænt smadret i dag

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In another dimension, in a strange world
Det lyder slet ikke som om du har hørt efter hvad der er blevet skrevet overhovedet.
Sindsygt MDMA? Det meste MDMA der florerer rundt er på et højt procent i renhed i forhold til f.eks kokain som tit er skamcuttet. Det lyder mere som om du har taget alt for meget igen, vil på ingen måde anbefale så høje doser.

Junior medlem

Jeg ved godt hvordan mdma skal se ud, og det her var bestemt en af de bedre... men ja det har også en del og gøre med mængden.. bestemt!
Acidprophet skrev:
Det lyder slet ikke som om du har hørt efter hvad der er blevet skrevet overhovedet.
Sindsygt MDMA? Det meste MDMA der florerer rundt er på et højt procent i renhed i forhold til f.eks kokain som tit er skamcuttet. Det lyder mere som om du har taget alt for meget igen, vil på ingen måde anbefale så høje doser.

Medlem
Brugeravatar

Det går helt galt hvis du fortsætter sådan, men det må du jo om.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: L.A.
LuderFrands skrev:
Jeg ved godt hvordan mdma skal se ud, og det her var bestemt en af de bedre... men ja det har også en del og gøre med mængden.. bestemt!

Der var en herinde, for en måned eller to siden, måske lidt mere, som havde en heftig omgang med MDMA, ligesom dig. Han vendte tilbage gang på gang i løbet af 1-2 uger, og fortalte hvor fedt det var at tage absurde mængder MDMA flere dage i træk. Alle advarede ham imod det, men han lyttede ikke.
Indtil han en dag, efter et par uger, vendte tilbage og skrev hvor dårligt han havde det nu, hvordan han ville ønske han ikke havde gjort det osv.
Jeg har ledt, men kan ikke finde hans indlæg, så hvis en anden kan, så smid dem gerne her i tråden, så trådstarter kan se, at det ikke er for sjov hxn bliver frarådet. :)

Junior medlem

Men drenge, jeg er godt klar over det er pisse farligt og tage så meget ad gangen, men første gang jeg tog det anede jeg intet om det, så jeg tog det også dagen efter, men indtil i forgåes var der altså gået nærmest 2 måneder siden jeg sidst tog det, så jeg kan altså godt styre det..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
hva er det du ikke forstår? det er ikke kun pauserne imellem, det er også mængden du tager

om du så har holdt pause i 5 år så smadre du stadig din hjerne når du tager op mod 1 gram

hvor gammel er du? det er åbenlyst at du synes det er lidt baddass bare at være helt væk på det sindsygeste mdma, men i realiteten synes folk bare du er en klovn, og du kommer til at miste mdma rusen og få varige men resten af dit liv hvis du ikke snart høre efter

prøv at søg på mdma i medaljens bagside og se hvad der sker med folk

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]