Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 18:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

mig og nogle drenge vi tog doom til smukfest sidste år, men de havde et sindsygt trip hvergang vi tog det, imens jeg kun havde det sygt den ene dag, imens de andre så havde jeg en form for paranoia, kunne ikke gå hen til folk og bare snak helt random, og det plejer jeg at ku, og dagen før havde jeg det genialt, ku bare mærke mine omgivelser, og var sygt på hele aften, forlod "gruppen" og havde intet planlagt og det var wow! alt det lys, og alle de mennesker jeg mødte (MØDTE FUP FRA OA :offtopic: ). Tænkte doom var konge der. Men da virkningen stopper(efter 29 timer cirka) så jeg normal, der tager jeg en genopfyldning men det smager jo af lort, så drak et glas vodka rebdbull imens, men får sygt ondt i maven, og havde mest lyst til at stenne med en pind og være væk fra folk, turede ikke engang snak til folk og det hele var weird, havde det kun fedt når jeg sad ned og flød ind i mine omgivelser.

Insane psychedelia user!

Doom? Hvad er det?

Medlem

et frimærke der kan gi dig en lidt (meget lidt) agtig form for lsd trip

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Er det DOM, du mener? :)
Kan godt forstå man får det underligt på psykedelika til festival, det ville jeg også syntes var ubehageligt. Mærker og svampe er til en nat/aften med sig selv eller ens tætteste kammerater. Joints og stimulanser er go-to når det kommer til at feste og fyre den af med mange mennesker.

Medlem

huskede det var med to oo'er :P

første dagen var bare sindsyg lækker på det, men dag to fuckede lidt op, bare hvordan kan det hænge sammen?:)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In another dimension, in a strange world
Det er vidst meget normalt at trippe 12-18 timer på DOM/STP som mærkerne bliver kaldt hvis det er det som du mener. Efter effekterne kan være længere end et højt dosis LSD trip. og når man kommer over 10 mg kan det vare endu længere. Det er ikke lige så intenst og psykedelisk som LSD men har en lang virkningstid som godt kan gøre det intenst, dog sagt hvis du kommer op i høje doser kan det være rimelig intenst især for folk som ikke er særlig bekendt med psykedeliske stoffer.
Så ja det er vidst meget normalt det ikke har været så rart på anden dag når kroppen er færdig og hjernen prøver fortælle en noget i et trip + en festival med mange mennesker. Ville ikke selv tage det sådan et sted men det bestemmer du jo selv.

Ja at tage et trip, lige efter et andet trip er sjældent smart, og da slet ikke så langt et trip som DOM/STP er.

Medlem

kong.svamp skrev:
Tænkte doom var konge der. Men da virkningen stopper(efter 29 timer cirka) så jeg normal, der tager jeg en genopfyldning men det smager jo af lort, så drak et glas vodka rebdbull imens, men får sygt ondt i maven, og havde mest lyst til at stenne med en pind og være væk fra folk, turede ikke engang snak til folk og det hele var weird, havde det kun fedt når jeg sad ned og flød ind i mine omgivelser.

Selvom man kan have lyst til at trippe i mere end 29 timer, så er det ikke altid muligt. Du har brugt alle din krops resurser i løbet af de første 29 timer (det er altså også et åndssvagt langt trip), så der har ikke rigtig været noget at komme efter. Fik du overhovedet sovet på noget tidspunkt af den her trip-tur? Søvnunderskud + psykedelika + generelt at være smadret på en festival er ikke ligefrem forudsætninger for fantastiske og udadvendte trips.

Det er sjældent en god ide at tage psykedeliske stoffer to dage i streg, som andre også har påpeget.

I forhold til at tage psykedeliske stoffer på festivaller, så synes jeg sagtens det kan lade sig gøre. Også på en forsvarlig måde. Det handler bare om at lade være med at tage heroiske doser. En lav til mellem dosis svampe/2c-b (eller allerbedst, meskalin) er sgu meget lækkert på en festival. Så længe man ikke når derop hvor ens begrebsverden begynder at gå op i limningen kan det være helt fint. Jeg har haft nogle virkelig fede og lækre musikoplevelser på forsvarlige mængder psykedelika mens jeg har været på festival.

Medlem

vi hørte deadmou5e, så det var jo sindsygt der, masser af syg musik, og andre fuck't mennesker, så der var det jo også sindsygt, og som skrevet; var første dagen jo illegal <3

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]