kong.svamp skrev:
Tænkte doom var konge der. Men da virkningen stopper(efter 29 timer cirka) så jeg normal, der tager jeg en genopfyldning men det smager jo af lort, så drak et glas vodka rebdbull imens, men får sygt ondt i maven, og havde mest lyst til at stenne med en pind og være væk fra folk, turede ikke engang snak til folk og det hele var weird, havde det kun fedt når jeg sad ned og flød ind i mine omgivelser.
Selvom man kan have lyst til at trippe i mere end 29 timer, så er det ikke altid muligt. Du har brugt alle din krops resurser i løbet af de første 29 timer (det er altså også et åndssvagt langt trip), så der har ikke rigtig været noget at komme efter. Fik du overhovedet sovet på noget tidspunkt af den her trip-tur? Søvnunderskud + psykedelika + generelt at være smadret på en festival er ikke ligefrem forudsætninger for fantastiske og udadvendte trips.
Det er sjældent en god ide at tage psykedeliske stoffer to dage i streg, som andre også har påpeget.
I forhold til at tage psykedeliske stoffer på festivaller, så synes jeg sagtens det kan lade sig gøre. Også på en forsvarlig måde. Det handler bare om at lade være med at tage heroiske doser. En lav til mellem dosis svampe/2c-b (eller allerbedst, meskalin) er sgu meget lækkert på en festival. Så længe man ikke når derop hvor ens begrebsverden begynder at gå op i limningen kan det være helt fint. Jeg har haft nogle virkelig fede og lækre musikoplevelser på forsvarlige mængder psykedelika mens jeg har været på festival.