Godaften drenge og piger

Jeg ved ikke hvor jeg skal starte så jeg starter bare. For at gøre det nemmere at forstå min situation, så får i lige lidt baggrund historie.
Jeg er en 25 år gammel mand, som har fået buprenorphin udskrevet siden 13 august 2014. Den dag valgte jeg at gå i stoffridøgnbehandling efter ca 10 måneder på henholdsvis, knuste Oxicontin som jeg fixede og heroin.
Jeg startede på 20 mg, og trappede ned på 8 mens jeg var i behandling. Så var det at jeg besluttede mig for at spise nogle Valium mens jeg var i behandling, det resulterede selvfølgelig i at jeg blev smidt ud.
Da jeg ikke havde noget sted at bo, og da jeg stadigvæk var i gang med min behandling, så flyttede jeg på forsorgshjem.
Efter en månedes tid flyttede jeg op til en gammel veninde, hvor jeg bor nu.
Jeg er selv trappede ned, så jeg får 2 mg om dagen nu.
Jeg har tænkt mig, at køre en uge mere med 2 mg. Efter 14 dage ned på 1. Derfra 0.5 også til sidst slippe det helt.
Derudover får jeg 15 mg Oxabenz, og 100 mg Seroqel dagligt af lægen. Jeg håber lidt at det kan tage det værste?
Men jeg er angst. Angst for abstinenser og alt hvad der medføre.
Er der nogen måde, hvorpå jeg kan forberede min krop, og på den måde mindste abstinenserne?
Håber i kan forstå mig selvom det virker lidt rodet

Med venlig hilsen, en forhåbentlig snart HELT clean misbruger