Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 19:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psy!

Her forleden var jeg i sommerhus med en kammerat, hvor vi havde fået fat i lidt af hvert (Alprazolam, Lyrica, Ritalin og Zolpidem).

Vi var afsted en uge, og hyggede deriblandt med disse piller.
Vi tog cirka 1.5 zolpidem hver over to dage, og derefter cirka en 2-2.5 mg xanax, en smule lyrica og noget Ritalin over en aften.
Under hele sommerhus turen drak vi også alkohol.

Da jeg så kom hjem, der tog jeg hhv en pille zolpidem, og fik lidt visuals, for derefter at falde i søvn.
Jeg oplevede intet dagen efter, men her i nat kunne jeg slet ikke sove. Jeg fik sovet omkring 2-3 timer kun.
I dag, har jeg så haft en svag rysten i mine hænder, og følt mig lidt anspændt samt lidt kraftige hjerteslag.
Jeg ved godt, at det var uansvarligt, men søger blot råd til hvad dette kan skyldes? Selv tænker jeg, at grunden kan være, at min krop har været "falsk" beroliget igennem en uge, og nu ikke er under indflydelsen af det mere.
Jeg tager imod alle råd med åbne arme! Tusind tak på forhånd.

Medlem

altså der er ihvertfald 2 ting jeg lige ser ved det, uden og kigge med faglærte øjne, 1. du har blandet uppers/downers + Alkohol. 2. det du har indtaget af medicin lægger lang tid i kroppen, og har forskellige halveringstider...
Du kan finde en masse informationer her på forummet, benyt dig heller en gang for meget, end en gang for lidt.
Det så skide trist med alle de folk der kradser af, af stoffer som vi egentlig bare sku få det godt af, i forskellige sammenhæng og med måde. ;). stay safe take care.

Dedikeret medlem

^Så sandt som det står skrevet!
Hej!
er det din første tur på recept"narko"? umiddelbart vil jeg sige ritalin og lyrica godt ka gi lidt rysten og ubehag; som bivirkning.. nu kender jeg jo ikk doserne i har taget.. men fik i mad og søvn nok?
-men en nat uden rigtig søvn forstærker helt sikkert det hele lidt..
ta den med ro i et par dage.. vær social, spis sundt og få vand nok, så ska halveringstiderne nok gøre resten..
men ja som Arne siger lœs op på stoffers virkning og farlige kombinationer, inden du begiver dig i kast med dem.. og spørg gerne herinde :-) vi er til for at hjœlpe med HR
:arrow: den sidste zolpidem tog du den fordi du vitterligt ikk ku sove, eller bare af lyst? for den lyst er normalt starten på et rent helvede (LÆS: misbrug) -og det er bare en venlig headup, dên vej vil du ikke ned af!. så husk laaaange pauser imellem..
mvh STOPtheWAR
:peace:

Junior medlem

Tusind tak! Jeg plejer også at holde lange pauser (1+ måned) imellem alle mine indtag af substanser, men jeg ved ikke helt, hvad der gik af mig. jeg har slappet af, og været sammen med nogle gode kammerater, her disse dage, hvilket har hjulpet meget. Tusind tak for svar gutter - kan i have en god dag!
Mange hilsner,

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]