Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 08:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Akut hjælp
Jeg ved godt det er rigtig, rigtig dumt, det jeg har gjort, men jeg har akut brug for jeres hjælp.

Jeg aner ikke hvor meget kokain jeg har taget de sidste dage. Men minimum 4-5 gram i alt på de her to dage. Har taget det 8-9 gange i går og 5-6 gange i dag. Jeg tager i forvejen zyprexa 10 mg og sertralin 200mg.
Mine fingre er hvide, mine hænder ryster og jeg har stik fra hjertet. Jeg har i periode også taget meget kokain, så ved ikke om det har nogen indflydelse at min krop er lidt Van til det.

Jeg ved godt det er dumt, men har brug for at vide, hvad den dødelige dosis er. Jeg har ledt på nettet, men det var forskellige svar

Svar med citat  
Det skal lige siges at jeg er 18 år, 162 høj og vejer 53 kg

Svar med citat  
Insane psychedelia user!

Tag til lægen.

Mvh

Svar med citat  
Insane psychedelia user!

Ingen kan hjælpe dig mht dosis da renheden af kokain er en flygtig størrelse.

Svar med citat  
Medlem

LD50 er 1 gram kokain ved 97% renlighed. Men den slags renlighed vil du aldrig nogen sinde få fat i.

Men gå til lægen og få det tjekket. Er det cola til 500 er 5-10 gram over et par dage dog ikke specielt meget hvis man har en tolerance. Renligheden vil sikkert ligge på 20-40% og med den hurtige halveringstid og begrænsede biotilgængelighed akkumuleres det til relativt lidt. Jeg vil tro de fysiske symptomer du har er forårsaget er psykisk angst. Men det ændrer ikke på du bør tage til lægen for at være sikker.

Alle råd på internettet er gætværk og du ved ikke om personen, der svarer er komplet idiot. Derfor er det bedste svar man kan give at gå til lægen. Grunden til de fleste mennesker opretter denne slags tråde er for at blive beroliget. Men den bedste til at give dig sjælefred er en læge der kan undersøge dig.

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Cepha skrev:
LD50 er 1 gram kokain ved 97% renlighed. Men den slags renlighed vil du aldrig nogen sinde få fat i.

Men gå til lægen og få det tjekket. Er det cola til 500 er 5-10 gram over et par dage dog ikke specielt meget hvis man har en tolerance. Renligheden vil sikkert ligge på 20-40% og med den hurtige halveringstid og begrænsede biotilgængelighed akkumuleres det til relativt lidt. Jeg vil tro de fysiske symptomer du har er forårsaget er psykisk angst. Men det ændrer ikke på du bør tage til lægen for at være sikker.

Alle råd på internettet er gætværk og du ved ikke om personen, der svarer er komplet idiot. Derfor er det bedste svar man kan give at gå til lægen. Grunden til de fleste mennesker opretter denne slags tråde er for at blive beroliget. Men den bedste til at give dig sjælefred er en læge der kan undersøge dig.

Synes du skal passe på med at slynge ud, at man godt kan tage 5-10 gram over et par dage, hvis det er billig coke. Man ved fanme aldrig hvad det er cuttet op med eller om der en dag er en, som sælger sine stoffer utroligt billigt for at slippe af med det og man derfor får en overdosis. Prisen på varen har ingen betydning på farligheden og man skal altid være varsom.

Det er bedre at gå ud fra et rent produkt og få en skuffelse i forhold til rusen, end at regne med det er 20 % coke og så komme til at indtage 5 gange så meget som man havde tænkt sig.

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Hvordan gik dette og hvordan går det? :)

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]