Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 20:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Hvornår?
lige om lidt/ i år 2%  2%  [ 1 ]
1-2 år 15%  15%  [ 7 ]
2-3 år 15%  15%  [ 7 ]
4-5 år 15%  15%  [ 7 ]
5-10 år 33%  33%  [ 15 ]
det sker aldrig 20%  20%  [ 9 ]
Afgivne stemmer : 46
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Hvornår tror i at det bliver lovligt at gro sit eget cannabis i dk ?
Det er helt vildt så mange opslag jeg ser på facebook pt med flere og flere lande der lovligøre det.
Spanien, italien og noget af england nu.. hvis i har flere må i gerne komme med dem her, eller bare i det hele taget bruge tråden her til at tale om emnet og slå nyheder op i. Jeg syntes efterhånden det er skuffende og pinligt at dk sakker sådan bagud med det, jeg havde forventet vi var nogle af de første efter usa faktisk' det var måske også naivt.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Hmm... Jeg vist stadig jubeloptimisten :P Jeg stemte 2-3 år, netop fordi jeg også lige bemærkede at England havde lempet på loven. Der kan nok godt gå længere tid - venstre er godt nok et "liberalt" parti og det kan passende være, at de vil spille på dét og vinde nogle stemmer på en lempelse af loven op til næste valg. Emnet er bare så frygtelig betændt og de danske politikere er sindsygt populistisk anlagte, så det bliver ikke før at befolkningen tipper over de 50% for, at vi kommer til at se nogen handling tror jeg...

Jeg er vist pessimist da jeg stemte, at det sker aldrig.
Jeg er næsten ligeglad, jeg lever som var det lovligt. Men det ville nu alligevel være lækkert hvis det skete :D

Vh Ø !

Junior medlem

Jeg tror først når USA har fået et reguleret market og testet det igennem de næste 5-10 år, der vil Danmark legalisere det. Tror ikke det sker før minimum 5 år.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg er alligevel ikke tilfreds før det hele bliver sådan her :lol:

phpBB [video]

men helt seriøst.. jeg er stadig optimist, jeg tror ikke der går meget mere end 2-3 år

Senest rettet af Mr.Pink 02 aug 2015 20:33, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!

Håber du får ret mht de 2-3 år, men jeg tvivler..
Er bange for at der kommer til at gå noget længere :(

Junior medlem

Geografisk sted: Trekroner
Synes det er svært at vurdere. Der sker rigtig mange ting inde for legaliseringen af cannabis rundt omkring lige nu. Jeg synes selv der ret ret stort at England nu har fået bragt emnet på banen.
Hvis det bliver legaliseret i England, som en af de første i EU, så tror jeg der er god mulighed at mange andre lande vil følge trop.

Desværre er vore danske politikere ret forskruet, men ligeså snart det går op for dem hvor mange penge det kan bringe på banen, så tror jeg ikke der vil gå lang tid :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er også derfor at jeg frygter at når det endelig bliver OK - så får vi sgu ikke lov til at gro selv' det ville jo svare til vi producerede vores egen alkohol.
Staten kan gøre det her på 2 måder i mine øjne, de kan legalisere at man dyrker det og gør hvad man vil med sit produkt som var det tomater og agurker, og samtidig tjene på den medicin de proffesionelt kan producere til kræft behandling os.v de kan lave små hyggelige coffeshops der tiltrækker turister' at kunne tilbyde "lokalt dyrket" økologisk pot/hash sådanne steder ville nok heller ikke være en dårlig ide, politiet skal ikke længere bruge tid og penge på at rodde folk i lommerne efter hash, de fjerner en fed indtægt til bandemiljøet og dermed sørger for at de bliver et mindre problem' og siden at hash er efterspurgt iblandt befolkningen vil det også gøre den slags mennesker mindre synlige i det daglige etc etc etc

eller de kan forsat gøre det ulovligt at gro, lave nogle coffeshops og sådan, selv sælge det, men på den kun tænke på statens interesser og ikke folkets, og på den måde kan banderne stadig konkurere med staten mht priser, hvilket jeg desværre tror er det der kommer til at ske en dag, fordi vi har nogle snæversynet politikere med hver deres vrangsforstilling om hvordan vi alle bør leve.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

jeg har ondt af dig :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

du har aids.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neden under min kat
Stemte 5-10 år, men håber da på at jeg tager fejl og det bliver før.
Desværre har vi i de sidste årtier ikke haft så fremsynede politikere at jeg tror på det. Hvis vi nu fik alle medlemmer inde på psy.dk (inkl. anmeldertyperne og især de luskende politifolk) til at skrive til alle politikere på uge basis, ville det måske gå op nogen stykker at der ville være flere penge i at legalisere end at forbyde.

Junior medlem
Brugeravatar

Stemte 2-5 år.. Er optimist omkring det, men tror ikke vores gode venner "Venstre" og "DF" er så meget for det :evil:

Medlem

Jeg VED hjerneblødningen Trine Bramsen ikke er meget for det..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]