Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 maj 2025 11:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Goddag kaere psychedelia venner!

Jeg har et spoergsmaal til jer. Hvorfor er det at coke ikke paavirker mig paa samme maade som mine venner?

Mine venner mener at det er det bedste drug i verdenen, og at det giver dem en foelelse af at vaere paa toppen af verdenen. Naar jeg tager coke faar jeg allerhoejst en svag foelelse af velvaerd og med lidt energi oven i. Faktisk naesten den samme foelelse jeg vil have faaet ud af at tage coffein piller, bare med lidt ekstra hovmod blandet oven i. Jeg har hverken ADD eller andre andre sygdomme der kan paavirke min reaktion til coke, saa nogle bud paa hvorfor jeg ikke faar det samme ud af det?

ps. Jeg har proevet coke en 3-4 gange i mit liv, og blev forleden dag snydt af en dealer, da jeg forsoegte at score noget E paa istergade (I know, ikke det bedste sted, men siden jeg bor i jylland var det den eneste mulighed jeg havde). Jeg fik nemlig coke i stedet for, synes i jeg burde give det et skud og tage en kaempe bane for at se om jeg kan faa matchende effekter ud af det, som mine bekendte?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Hvis endelig så prøv den her metode, flere fra boardet har haft succes. viewtopic.php?f=4&t=47595

Junior medlem

Meget brugbar forum indlaeg. Kunne vaere jeg skulle forsoege paa det han skriver.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Nu er det heller ikke alle som finder kokain rusen vildt spændende. Det er smag og behag. Kender et par stykker som syntes kokain er kedeligt. Måske du er en af dem. Personligt elsker jeg det! =)

Problemet med coke er bare - man har aldrig nok!

Junior medlem

Syntes heller ikke jeg forstod coke før jeg anskaffede en betydelig mængde. Jeg ku tillade sig snif tosset af i tide og utide. En streg hist og her ku jeg ha gjort hele livet med den følelse det heller ikke rigtig virkede så markant som forventede / eftersigende

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Jeg er heller ikke blevet hooked på at prøve igen efter mine 2 forsøg. Det har nok været noget lorte coke, men skal vi ikke se sådan på det, at så har vi ikke behov for at prøve den dyre/ægte vare. Jeg havde det personligt langt sjovere på ritalin og hvis jeg endelig skal begynde at rasle kæber vil jeg hellere gøre det på MDMA. Folk kan da bedre lide at man bliver overdrevet kærlig end overdrevet selvfed.

Medlem

jeg for heller ikke rigtig noget ud af coke
har prøvet det et par gange hvor jeg ikke mærkede noget som helst(andet end en følelsesløs næse), og for at se om det var fordi jeg ikke tog nok købte jeg et gram.
det endte med at jeg tog det hele i løbet af en time uden at mærke andet end den bedøvede næse, og et hårdere og hurtigere hjerteslag.
en time efter blev jeg træt og fik hovedpine og gik derfor i seng

Junior medlem

Tror maaske bare jeg er en af dem der ikke synes specielt godt om coke. Jeg tog hele grammet jeg havde paa en enkelt aften, sammen med nogle venner som bare roeg pind, og jeg blev i hvert fald sikker paa at jeg kunne maerke effekten. Jeg tror bare jeg maa vaere en af dem der ikke er vitterligt interesseret i stoffet, som Bl0dpump haevder. Jeg forsoegte saa vidt som muligt at foelge traaden som deus vult forslog, og undgik at faa et dryp, saa jeg har stensikkert faaet det ud af det som jeg kunne, og jeg maa bare konstatere hvad jeg paa forhaand havde formodet, at coke bare ikke er noget for mig.

Er enig med Hector, i at MDMA helt klart er federe.
Tak for alle de gode svar

Medlem

jeg synes det er dejlig positivt at jeg ikke regner coke for noget, da jeg spare tusind vis a kroner ved at tage noget andet :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]