Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 06:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg har for nyligt anskaffet mig nogle svampe, og havde taenkt mig at forsoege mig med dem for foerste gang imorgen. Dette foregaar selvfoelgelig sammen med nogle venner, hvoraf den ene har proevet psykedeliske troefler. Jeg vil gerne teste svampenes' "styrke" inden da saa jeg kan bedoemme den rette dosering til imorgen. Jeg ville derfor hoere om det er en dum ide at tage en meget lav dosis idag, for at teste deres styrke, for derefter saa at tage en ordentlig "trip" vaerdig maengde imorgen?
Har generelt hoert at det er en daarlig ide at tage psykedeliske stoffer flere dage i streg, saa ville lige hoere jer ad.

Derudover vil jeg hoere om jeg kan faa nogle af jeres personlige tips'n'tricks til et godt trip aka. gode ideer til hvad vi kunne foretage os under vores trip, og hvad i selv har haft gode erfaringer med. Har laest en del om det rundt paa nettet, men laegger en stoerre tillid til jer psykedelia medlemmer :)

Ps. sorry for mit Engelske keybord

Medlem
Brugeravatar

Der opbygges hurtigt tolerance, så jeg vil anbefale dig at droppe det med to dage i streg.
1,5 gram er en god dosis til første gang.
Resten kan du søge dig til her på boardet, god fornøjelse! :-)

Medlem
Brugeravatar

Mit bedste råd ville være at prøve det alene første gang. Eller sammen med en tripsitter som har tjek på det hele, han/hun kan være i nærheden og ikke nødvendigvis sammen med dig.
Sørge for at settinget er så optimalt som muligt og evt. mulighed for at skifte setting.
En downer til worst case scenario.
Under trippet kunne du gøre ting som til dagligt stimulerer og gør dig glad. Eller du kan bare sidde og afvente hvad der sker.

Der er ikke rigtig nogen måde at forberede sig 100% på et psykedelisk trip.

Tolerancen for denne klasse af stoffer øges voldsomt, men du kan sagtens trippe flere dage i træk :)

Junior medlem

haha, 2 forskellige meninger :D
Jeg ved endnu ikke om jeg har taenkt mig at forsoege mig med det i aften, men saadan som det ser ud nu, saa overstiger nysgerrigheden min selvdisciplin

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In another dimension, in a strange world
Som de andre siger så opbygger man hurtigt tolerance med de fleste psykedeliske stoffer. Så hvis du tager dem idag eller imorgen så start med en lav dosis, du kan altid redosere med en lille smule mere selvom du har ramt peak. Du behøves ikke teste styrken du kan gå ind på erowid eller nettet og finde ud af hvad for en svamp du har, og hvor meget du skal tage for at få et trip som ikke er alt for vildt nu når det er første gang. Men 1,5g er ikke helt ved siden af, og sørg for at i har set og setting iorden. Hvis i har det godt sammen, skal i nok finde på noget at lave det sker helt automatisk.

God fredag =)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rabalderstræde
Hvad gjorde du OP?
Personligt har jeg blandede erfaringer med at trippe 2 dage i træk, vil egentlig fraråde det da din tolerance skyder i vejret efter første trip og dagen efter skal du have mindst 50% større dosis for at kunne "bryde igennem" - ellers bliver det bare et ufuldstændigt trip hvad jeg ville sammenligne med en dårlig joint. Du mærker godt svampene men euforien og intensiteten er ligesom bare helt flad.

Vent hellere til næste weekend med anden gang, eller om 14 dage, det vil du blive gladere for i længden. Det giver også mulighed for nogle mere dybe trips, da du har fået nye indtryk og/eller viden, plus at din tolerance er faldet ned igen.

Held og lykke med svampene - a whole new wooooooooooooorld :shock:

Medlem

Jeg prøvede det engang 2 dage i træk, da jeg ikke var tilfreds med det første trip! Jeg har ingen ide om hvor mange jeg fik på dag nummer 2, men det var den eneste gang jeg har trippet alene, og det var uden tvivl det vildeste trip i mit liv, så det behøver ikke at blive en flad fornemmelse, det kan sagtens blive vildt, men jeg spiste klart mange flere dag 2 end ved dag 1. Jeg troede faktisk at jeg var blevet sindsyg på dag nummer 2, og det havde jeg det helt fint med kan jeg huske, jeg synes nemlig alting var super sjovt og havde aldrig følt mig så i live som jeg gjorde den dag, desværre forsvandt trippet da jeg blev så ekstatisk at jeg valgte at gå ud af min dør, og over til mine normale venner for at dele min ny funden livs glæde.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]