Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 15:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hey derude!

Nu har jeg søgt lidt rundt på nettet og mangler nogle svar da mig og en buddy overvejer at prøve kræfter med disse..

Skal siges vi er oppe i alderen og har kendskab med svampe, syre osv osv

NOTE: jeg er godt klar over man ikke må diskutere salg her inde, det heller ikke det mine spørgsmål går ud på..

1. Man kan jo ikke undgå at se man kan få lidt af hvert på det der Indernet;)) men er det 10x 20x 40x osv noget værd? Eller er det sådan noget "ala" vi snakker udlandsk..

1A. Side spørgsmål til 1 de svampe man finder er de gode potente? Og skal man være særlig opmærksom alt efter hvor fra? Andre mere reale end andre? (Søger ikke links men svar på min spørgsmål)

2. Har aldrig i min kreds hørt om folk være indehaver af DMT eller 5MEOI så hvordan skal dettes prøves uden større utræknings process? Og i så fald er der en "lettere metode?" Eller er det kun den lokale brygger man skal ha fat i??

På forhånd tak

Mvh

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
1: Den skulle være god nok. Salvia er potent, men for at gøre oplevelsen mere intens, så kan man koncentrere virkningen. Start i det lave.
1A: Det er nogenlunde stabilt med potensen af svampe. Grunden til det er at den nemmeste svamp at gro et P. cubensis så det er højst sandsynligt den svamp som du vil kunne finde. Og kært barn har mange navne. Golden Teacher, Thai, Mazapatec, Brazilian, Z-strain, AA, osv. Bare vær sikker på at det er P. cubensis.
Dog er der forskel på potensen af svampe og trøfler,så vær opmærksom på det.

2: Det er nemt nok at ekstrahere DMT. Der er nogle gode guides herinde og rundt omkring på nettet.

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Medlem
Brugeravatar

Okay tak for de gode svar :)

Vi fin nogle her for noget tid siden der eget sigende skulle være mexicanske,

Vi spiste 4g hver over en 4-5 timer og vi savnede dog noget knald på (faver visions osv) vi blev bare i lidt godt humør, kunne forstille mig de havde ligget for længe eller ikke var kraftige nok?

Vi vil gene på en rejse sammen:D

Så du mener klar at nogle P cub er det bedste? Og kan rolige smide en bestilling afsted?

Med hensyn til DMT er det mimosa bark og utræknings man skal have fat i? Syntes at læse at det strå græss ikke er optimalt?

Tror det biver noget 20x i en pibe som du siger :) men det skal være det der salvie pulver ikke? Og Ikke bladene som du nævner

Der udover så syntes jeg at det sygt så stor forskel, nogle steder får du 20-25g svampe for 150kr cirka andre sider får du ingen tin. For 200-300kr derfor mit spørgsmål om der forskel også:)

PM med links modtages gerne hvis dette ikke er imod reglerne

Medlem
Brugeravatar

Okay,

Har jeg forstået rigtigt? Det stærkt visuelt men i 5-10-15 min?

Den følelse du beskriver der Mr gone. E lidt den samme jeg får efter en 5-6 timers svampe trip..

Mangler stadig en PM med en god hjemmeside :)

Jovist eg kunne vælge en af de mange der er på nettet, men hvis nogle lige skulle ligge inde med en god side med hurtig levering og noget for pengene!:)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Vi må ikke give dig nogle links, det er imod reglerne.
Hvis ikke du har travlt, så synes jeg du burde købe et growkit og gro dine svampe selv.
Måske du skal vente med at ryge 20x Salvia og bare nøjes med 5x til at starte med. Salvia skulle være en voldsom oplevelse.

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Medlem
Brugeravatar

Okay var også lidt det jeg var ude i,

Dem man laver selv i de såkaldte kits er de pr default mere potente end dem man bestiller der er færdige?

Tror jeg prøver noget 10x eller 20x med små skridt frem af :)

Går svampe og salvia godt sammen?

Fik ikke så meget svar på DMT?

Og om der er stor forskel på de forskellige sider med hensyn til potens af svampene? De svinger jo meget i pris kan jeg se..

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Nej, de er omtrent lige potente. Den eneste cubensis der adskiller sig fra de andre er Penis Envy. Den skulle efter sigende være en heftig svamp.
Den eneste måde man kan sikre sig potente cubensis på er ved at lave en monokultur og gro den ud. Det er ren trial & error og tager flere måneder at komme til et tilfredsstillede resultat.

Jeg har ikke prøvet salvia, jeg har dog nogle gram liggende i 5x,10x, 20x og 40x. Jeg tør ikke røre ved noget højere end 10x. Ikke før jeg ved hvad jeg leger med.

Jeg ved ikke om salvia og svampe er en god kombination, men jeg tvivler på det.

Ja, det er mimosa hostilis root bark du skal bruge. Det indeholder 1-2% DMT. Det der græs indeholder meget mindre DMT og kræver en meget mere besværlig ekstraktion.

Der er ikke forskel på de forskellige svampe ved de forskellige forhandlere.
Inde på shroomery.com har de en forhandler liste hvor der er flere europæiske forhandlere. Jeg ville ikke handle hos andre end dem. De har noget at leve op til ved at være på den liste og det gør de også.

йети skrev:

Medlem
Brugeravatar

Okay super brugbart svar !!

Prøver nok med noget 10x så må man starte i det små:)

Altså det du mener med svampene er at dyrke over flere måneder/år for at lege med de helt rigtige forhold? Altså lidt ligesom med så mange andre ting fx cannabis ? Altså de første resultater bliver aldrig lige så gode som når man er trænet, det du mener ikke?:)

DMT må så vente og jeg må læse op på det:)

Hvis man gik efter nogle stærke stærke svampe, meget gerne med meget visuals på og gode grineren osv hvad er så at fortrække? Forslag? Og måske forslag til andre lign (bedre) psychedeliske sjov?:)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Det er noget helt andet end cannabis. Ved cannabis avler man de potente planter frem. Det kan man ikke ved svampe. Svampe producerer mange tusind sporer som så parrer sig med hinanden på kryds og tværs. Nogle par er gode, andre er ikke. Så handler det om at finde de par som er bedst for hinanden.
Så man starter med at lave en kultur på agar, den bliver man så ved med at dele op i sektioner indtil man har en monokultur. Men man ved ikke om den monokultur er noget værd før man gror den ud og tester den. Og man kan hurtigt ende med mange monokulturer, så det er mange svampe som skal kultiveres og testes. Og man ved ikke hvad man har før man har testet dem.
Så det er en lang proces, med mange petriskåle med agar og kulturer i køleskabet og monotubs fyldt med svampe.
Så det er et omfattende arbejde som man først skal gå i gang med når man er øvet i at kultivere svampe.

Hvis du vil have stærke svampe, så skal du enten gro P. azurescens eller finde Spids Nøgenhat. Der er SN-sæson nu, så det er en mulighed. Azurescens gror ikke herhjemme, så dem skal man selv gro. De gror i samme periode som SN, så det er alt for sent at få fat i sådan nogle.
Så SN er din bedste mulighed for potente svampe. Og så er de gratis, hvis bare du kan finde dem. :)

йети skrev:

Medlem
Brugeravatar

Okay takker for svar :)

Så hvis man køber et Easy growkit så det ikke meget anderledes end hvis man bestile nogle truffler online?
Og er dem man bestiller noget værd?

Har haft 2 meget dejlige oplevelser med SN for en del år tilbage, og 1 gabg med nogle mexicanske eller lign, men fik som sagt nogle for et par måneder siden der var skuffende:(

Jeg kan bare ikke finde SN endnu :( ser mange look a likes men ikke de rigtige åbenbart:(

Ville 2 voksne gutter ku få en fed oplevelse med nogle bestile truffler online? Altså faver ting der skiller sig ud osv, sjove forme på ting mm. Altså 2 garvede som har prøvet lidt af hvert efterhånden men har haft en 1-2 årige pause med svampe?

Medlem
Brugeravatar

Jeg må prøve mig frem med salvia stille og roligt:)

Mangler dog lidt svar på min post før:)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

I teorien, ja, det burde være ligemeget. Men jeg har ikke prøvet trøfler før, så jeg kan ikke sige om der skulle være den store forskel.
Jeg kan ikke sige om det er værd at bestille dem, men der er mange derude som er helt vilde med trøfler.

Jeg citerer lige mig selv fra en ældre tråd:
Pestilence skrev:
Man siger at 5g friske trøfler svarer til 1g tørrede cubensis. Tørrer man trøflerne, så bliver det et andet regnestykke, for de smider ikke så meget vand som svampene gør. Men 1g tørrede trøfler har ca. 2/3 potens af 1 gram tørrede cubensis.

Hvis I bestiller nok af dem, så ja, så burde 2 voksne godt kunne få en sjov oplevelse ud af en omgang trøfler.
Set & Setting er nok det vigtigst for at få en sjov aften ud af det.

йети skrev:

Medlem
Brugeravatar

Okay forstået!:)

Nu mente jeg faktisk ikke trøfler men svampe

Så det sq være fint nok at smide em bestilling efter disse måske bare købe lidt ekstra?:)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Det vil jeg tro. :)
Som sagt, så har jeg ikke prøvet trøfler, så jeg kan ikke rigtig give dig nogen gode råd med på vejen.

Jeg er selv meget stor tilhænger af SN.
Det er noget helt specielt når man bruger en masse timer i naturen på at finde dem. Jeg føler at det er en gave fra Moder Jord, og det gør på en eller anden måde trippet bedre i min verden.
Og så er det også en af de mest potente psilocybin svampe i verden. :)

Jeg får et helt sug i maven når jeg ser sådan et syn:
Billede
(Gammelt billede, ikke fra i år)

йети skrev:

Medlem
Brugeravatar

Nice billede !!! Tro mig har brugt mange timer i naturen indtil nu kan sq bare ikke finde dem!!! Måske det lige tidligt nok:/ eller lige lid mere vand!

Gad god en tog mig med ud som virkelig var expert og hvor der næsten var garenti :) altså finde sådan en kage som du postede billede af der ;)

Både Salvia og DMT er noget af det vildeste, mest visuelle og overvældende som findes derude.
Salvia er vist nok det eneste hallucinogen, som jeg rent faktisk er lidt bange for. Det er så mystisk og mærkeligt, at jeg ikke helt fatter hvad det er der foregår.
Derimod er dmt helt igennem guddommeligt for mig. Det er så lækkert og givende at jeg har helt svært ved at forstå, at denne substance eksisterer.

Derimod synes jeg, at pga. den korte varighed på kun 5-15min, at mange har let ved at undervurdere hvor kraftige substancer både dmt og salvia divinorum er. Sandheden er bare, at tid ikke er eksisterende i disse universer.

God rejse her fra:)

Vh Ø Tripperen!

Medlem
Brugeravatar

Min ven så et par videoer af folk på salvia, og han syntes ikke det så, så behagligt ud men lige prøve lidt ville han nok godt, men i første omgang bliver det noget svampe, DMT lyder godt men det kræver jo en større process så kommer nok til at vente pt:/

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Efter at have lavet nogle ekstraktioner, så vil jeg sige det ikke er så omfattende som man tror. Det eneste jeg synes var lidt bøvlet var at få fat i de forskellige instrumenter man skulle bruge og det var mest fordi jeg ville have nogle rigtig gode værktøjer til det.
I bund og grund kan man klare sig med en tyk glasflaske, en glaspipette og et glasfad som kan klare at komme i fryseren.
Resten kan købes i SuperBrugsen.
På nær selvfølgelig MHRB. :)

йети skrev:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]