Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 21:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psychedelia.

Mig og en makker skal hygge os i aften med lidt emse og en pille men der har skabt sig lidt panik i lejren så søger lidt kyndig vejledning.

Vi ka kun få fat 1 halvt gram mdma så vi tænkte på at supplere op med 2 rockstar ecstasy piller, men min makker har fundet nogle artikler fra england hvor nogle teenagere er døde af stoffet så vi er lidt usikre på om det er worth the risk.

Kan i af eller bekræfte min vens paranoia? Og er farven på pillen vigtig i den her sammenhæng for at kunne give et konkret svar?

Mvh fslexcduck

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Alle kan købe en pillepresse og lave piller med design, og der kan være alt muligt i, der ikke er MDMA. Tit amfetamin, men også farligere stoffer som piperaziner. Det er næsten umuligt at sige om pillerne er sikre, selvom vi kender designet. Den eneste måde I kan finde ud af det på, er at teste pillerne for MDMA med et testkit. Dem kan man købe på nettet.

Ellers er der http://pillreports.com og lignende sider, men som sagt kan man ikke rigtig gå efter farve eller design, da de kan efterlignes.

Jeg ville holde mig til MDMAen. Et halvt gram er rigeligt til 2 personer. Man siger normalt højst 150mg pr. person på en aften, hvis man ikke vil have den store nedtur. Jeg ville starte med en bombe på 100 mg til hver og så evt. en mindre redosering senere nasalt.

God tur.

Dedikeret medlem

fslexcduck skrev:
Hej Psychedelia.

Vi ka kun få fat 1 halvt gram mdma så vi tænkte på at supplere op med 2 rockstar ecstasy piller, men min makker har fundet nogle artikler fra england hvor nogle teenagere er døde af stoffet så vi er lidt usikre på om det er worth the risk.

lœs da lige selv det du har skrevet.. hvorfor løbe dên risiko, for "måske" at blive lidt mere ristede?
hold jer til mdmaen.. ecstacypiller er fortidslevns-crap

:arrow: plejadestjenes råd er rigtigt godt.. maks 150mg
go fest, og pas nu på hinanden

mvh
STW
:peace:

Junior medlem

Ok tak for de gode råd, vi har besluttet os at droppe pillen og holde os til en munter hygge lamme. :) Go aften

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Et halvt gram MDMA burde altså også være mere end rigeligt til to personer. Det kunne man sagtens slippe afsted med at dele mellem fire.

Junior medlem

Nu er har jeg sat her i min efter koger og læst den ene tråd efter den anden om at det er max 200mg emma på en aften. for at det skal indtages forsvarligt.
Kan jeg have en større tolerance så når jeg snildt kan tage 0,7-1,2g på en aften,uden at få svede ture eller noget.
Dog sommetider lidt ufrivillige spjæt med arme eller ben. Og alkoholen ryger ned i stride strømme.
Det skal så også siges at svedeturene kommer for fuld smadder når jeg lægger mig for at sove.

Smeden selv.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
smeden selv skrev:
Nu er har jeg sat her i min efter koger og læst den ene tråd efter den anden om at det er max 200mg emma på en aften. for at det skal indtages forsvarligt.
Kan jeg have en større tolerance så når jeg snildt kan tage 0,7-1,2g på en aften,uden at få svede ture eller noget.
Dog sommetider lidt ufrivillige spjæt med arme eller ben. Og alkoholen ryger ned i stride strømme.
Det skal så også siges at svedeturene kommer for fuld smadder når jeg lægger mig for at sove.

Smeden selv.

Du leger med ilden min ven. Det kan godt være, at du har været heldig, men med den slags forbrug har du enten fat i noget meget urent MDMA, eller også kommer der snart en dag hvor du udvikler en depression. Du kan også få fysiske symptomer ved de doser. Hvis det er utrolig urent MDMA, hvor cuttingmidlet ikke er giftigt, er det selvfølgelig først farligt, når du får fat i den rigtige vare.

Jeg kan heller ikke forstå, hvorfor du vil tage så meget. Tænker ikke festen, behøves at blive meget vildere, end den jeg får af 120 mg. Kan måske forstå hvis du vil strække festen ud over længere tid, men så redoser bare en lille smule.

Desuden skal du passe på med, at blande alkohol og MDMA, det kan også give yderligere komplikationer.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]