Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jun 2025 17:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neden under min kat
Glad for at have psy.dk tilbage, bare et par dage kan næsten give abstinenser :)

Dedikeret medlem

rubberlizard skrev:
Glad for at have psy.dk tilbage, bare et par dage kan næsten give abstinenser :)

totalt :-) er glad for at det hele kør igen! :gud: Godt arbejde mods!!

Er jeg den eneste som oplever at de indlæg jeg har skrevet ca. 2-3 dage inden opdateringen, simpelthen ikk er der nu her?
>undrer mig mest over årsagen<

:arrow: eksempel svarede jeg på et ubesvaret indlæg, ret fyldest gørende endda.. og den tråd jeg skrev i, ligger stadig med 0 svar i ubsvarede tråde nu her..
hmm lidt træls, men hva faen.. det vigtigste er sku siden er oppe igen :rocking:

PLUR!
STWOD

Site Webmaster
Brugeravatar

stopthewarondrugs skrev:
rubberlizard skrev:

Er jeg den eneste som oplever at de indlæg jeg har skrevet ca. 2-3 dage inden opdateringen, simpelthen ikk er der nu her?

Der burde ikke mangle indlæg fra så langt før psychedelia lukkede ned, men indlæg skrevet mellem kl. 05 og 22 den 18. er væk, eftersom databasen 'døde' ca. kl 22 og jeg var nødt til at gendanne den fra backup taget kl. 05 om morgenen.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Pestilence skrev:
Jeg ææælsker den brune farve. :evil:

Bare rolig! Den brune farve vil blive ved med at være på boardet. Det er kun forsiden som har fået den sorte baggrund :)

Angående kommentarerne til forsideteksten, så synes jeg at Psychedelia har været ALT for stueren og politisk korrekt i mange år, og det er ved at tage livet af den. Vi har bøjet os for samfundet og hinandens jantelov om ikke at stikke næsen for langt frem, og vi har været skræmte som små gnavere der krøb sammen i jordhuler, mens vi krympede os og tænkte "bare jeg kan leve mit liv med mine stoffer i det skjulte, så er jeg tilfreds!" - Det er bare ikke godt nok, og vi ender med at boardet og den sande psychedelia-ånd dør af det.

Spørg dig selv: Hvad var det egentlig at jeg skulle med mit liv? Leve mit sande jeg ud i en skyggetilværelse, uden at kæmpe for mine og andre ligesindedes rettigheder? Eller vil jeg være med til at ændre verden, så det ikke længere er ulovligt at ændre sin bevidsthedstilstand med diverse substanser, så længe man ikke sætter andres liv i fare?

Psychedelia har den viden og den store erfaring der skal til for at udfordre sundhedsstyrelsen uimodsagte postulater. Lidt storhedsvanvid er kun godt, for at få os til at lægge os i selen ;)

Hilsen Fanny

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
stopthewarondrugs skrev:
rubberlizard skrev:

totalt :-) er glad for at det hele kør igen! :gud: Godt arbejde mods!!

:arrow: eksempel svarede jeg på et ubesvaret indlæg, ret fyldest gørende endda.. og den tråd jeg skrev i, ligger stadig med 0 svar i ubsvarede tråde nu her..
hmm lidt træls, men hva faen.. det vigtigste er sku siden er oppe igen :rocking:

PLUR!
STWOD

"Noobs..." tråden er ihvertfald væk, så lidt ting mangler der da, men hul i det! psy er tilbage <3

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Spændende tanker om fremtiden, og fint med en makeover.. Tak for indsatsen, admins og crew :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
...

Senest rettet af Freidrich Gauss 14 jul 2018 09:03, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem

rbp skrev:
stopthewarondrugs skrev:
rubberlizard skrev:

Der burde ikke mangle indlæg fra så langt før psychedelia lukkede ned, men indlæg skrevet mellem kl. 05 og 22 den 18. er væk, eftersom databasen 'døde' ca. kl 22 og jeg var nødt til at gendanne den fra backup taget kl. 05 om morgenen.

hej :gud:
og mange tak for uddybningen! det gir go mening.
det er sku nok min tidsopfattelse og virkeligheden der ikk stemmer helt over ens :-]
:peace:

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Citat:
8. Lukkede fora
Vores forum ”Medlemmer” er kun åbent for dedikerede medlemmer. For at blive medlem skal du have skrevet min. 100 posts og skrive en kort ansøgning til medlem@psychedelia.dk

Er det ikke lige i overkanten at man skal skrive en ansøgning for at være med? :D
er 100 relevante post i sig selv ikke dedikeret nok?

EDIT:
udover det kan jeg ikke sende noget til den mail der er opgivet :D

"Technical details of permanent failure:
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the server for the recipient domain psychedelia.dk by mail.psychedelia.dk. [89.249.3.125].

The error that the other server returned was:
550 <medlem@psychedelia.dk> No such user here"

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Hvad er det for et skjult forum, der kun er berettiget de særligt udvalgte? DF og EB kommer nok snart på banen igen, hvis de hører om det :D

Site Webmaster
Brugeravatar

Buttkraken skrev:
Citat:
8. Lukkede fora
Vores forum ”Medlemmer” er kun åbent for dedikerede medlemmer. For at blive medlem skal du have skrevet min. 100 posts og skrive en kort ansøgning til medlem@psychedelia.dk

Er det ikke lige i overkanten at man skal skrive en ansøgning for at være med? :D
er 100 relevante post i sig selv ikke dedikeret nok?

EDIT:
udover det kan jeg ikke sende noget til den mail der er opgivet :D

"Technical details of permanent failure:
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the server for the recipient domain psychedelia.dk by mail.psychedelia.dk. [89.249.3.125].

The error that the other server returned was:
550 <medlem@psychedelia.dk> No such user here"

Mailen er åben nu, boardet bliver, delvist, synligt engang i aften.

Hindbærroulade skrev:
Hvad er det for et skjult forum, der kun er berettiget de særligt udvalgte?

Samme regler gælder i medlemsforummet, som alle andre steder på boardet. Det er bare sted hvor vi kan komme hinanden ved, et sted hvor dem der har lyst kan få indflydelse på Psychedelia. Den slags.

Citat:
DF og EB kommer nok snart på banen igen, hvis de hører om det :D

Godt :^)

DF skal være velkomne til, endnu en gang, at rette henvendelse til Justitsministeriet, i endnu et forgæves forsøg på at få os lukket ned.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Jeg har været på boardet siden 27 mai sidste år, og har lige pt 288 indlæg.

Må jeg komme med på forumet til de garvede?:D

Vh Ø !

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Okay, fair nok :D
Jeg fik bare associationer til dengang, vi blev kaldt en "hemmelig narkologe".

Site Admin
Brugeravatar

Hindbærroulade skrev:

Vi er skam en hemmelig narkologe!

Var det denne du tænkte på (jeg bliver helt rørt når jeg læser den):
http://www.b.dk/danmark/hemmeligt-narko-broderskab

Hilsen Fanny

Medlem

rbp skrev:
Buttkraken skrev:
Citat:
8. Lukkede fora

Hvilke krav og/eller forventninger stilles der til ansøgningen? Noget konkret? :)
Få linjers redegørelse for ens motivation i forhold til brug af sitet, og interesse i at få adgang 'Medlemmer', eller?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Fanny skrev:
Hindbærroulade skrev:

Vi er skam en hemmelig narkologe!

Var det denne du tænkte på (jeg bliver helt rørt når jeg læser den):
http://www.b.dk/danmark/hemmeligt-narko-broderskab

Hilsen Fanny

Ja, det var lige netop den! Jeg er lidt ked af, at Henrik Rindom har udtalt sig så uvidende omkring websitet, da jeg synes, han er den eneste fornuftige fortaler for legalisering, vi hører om i de danske medier. Forhåbentlig har han fået øjnene op for de positive sider af Psychedelia.

Medlem

Geografisk sted: Vatikanstaten
Buttkraken skrev:
"Noobs..." tråden er ihvertfald væk, så lidt ting mangler der da, men hul i det! psy er tilbage <3

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJ

Alt jeg skriver og tidligere har skrevet, er baseret på fantasi, eller mangel derpå, og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger er baseret på opdigtede scenarier, har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.

Medlem

Psychedelia var også med for nyligt i Vice på dr3..

https://www.dr.dk/tv/se/vice-pa-dr3/vice-pa-dr3-5

Det varer kun få sekunder .

Site Admin
Brugeravatar

Hindbærroulade skrev:
Ja, det var lige netop den! Jeg er lidt ked af, at Henrik Rindom har udtalt sig så uvidende omkring websitet, da jeg synes, han er den eneste fornuftige fortaler for legalisering, vi hører om i de danske medier. Forhåbentlig har han fået øjnene op for de positive sider af Psychedelia.

Henrik Rindoms undskyldning må være, at hans udtalelse kommer umiddelbart efter at han første gang læser på psychedelia. Sidenhen har han da udtalt sig mere positivt om os ;)
Jeg synes næsten det er smigrende!

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Til de interesserede:

rpb skrev:
Jeg har forresten fundet en kopi af wikien der ellers var gået tabt, så den kommer også op...

... i forbindelse med næste opdatering.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]