Mange tak for jeres svar.
Så vidt jeg kan forstå, har der været en del dårlige/kedelige erfaringer med MDAI i løbet af de sidste par år indtil i sommers. Der har eftersigende floreret en dårlig og fattig batch hos de fleste udbydere siden 2011 ca. Men nu skulle det altså være på banen igen i en højere kvalitet grundet en række forbud på flere populære RC's. Jeg ved selvfølgelig ikke, om det har været den orginale MDAI af høj kvalitet, du har haft kedelige erfaringer med, men det er da bestemt en mulighed, at det ikke har været.
Jeg tror bare også, det er vigtigt, at man ikke forventer en rus som er på niveau med MDMA, for så bliver man nok ret så skuffet. Jeg er lidt på udkig efter noget, som man kan tage en gang i mellem med lidt bedre samvittighed. Noget som er lidt blidere for sindet og kroppen, end de nogle af de illegale stimulanser man kender til.
Har læst, at man under nogle forsøg på rotter med stoffet, har erfaret, at det har haft en utrolig lav til ikke-eksisterende giftiftende effekt på organerne modsat næsten alle de hårde stimulanser man kender til - Selvfølgelig med hvad der svarer til ansvarlige og moderate doser. Det skulle også være en ren serotonin udløser, modsat MDMA som også frigiver store mængder dopamin. Det skyldes højst sandsynligt også den begrænsede stimulerende effekt, som måske gør, at flere finder stoffet en smule uinteressant. Dog anbefales det stadig, at man holder pauser med det på nogenlunde ligefod som med Emma, for ikke at dræne serotonin produktionen for meget. Der har jeg været et par gange i mine uerfarende unge dage med stoffer, og det er simpelthen noget af det værste, jeg har prøvet.
Jeg har også hørt godt om Methylone, og det kan da godt være det bliver til et eksperiment på et senere tidspunkt, specielt hvis det bliver en lige så kedelig oplevelse som du havde med det.
Jeg har ihvertfald besluttet at prøve det, og vil sørge for ikke at have for store forventninger