Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 00:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

kong.svamp skrev:
kan jeg ph teste det, altså opløse det i destilleret vand, og så teste det med ph papir, for det er jo syre

Det er en sød tanke. "Syre" er dog ikke en syre. LSD er svagt basisk. Navnet kommer af kombinationen af "Lyserg syre" og "diethylamin". Lyserg syre har en syregruppe, men den carboxylsyre omdannes til et amid i dannelsen af LSD, "syre" indgår derfor i LSD's navn, ikke fordi stoffet har noget med en syre at gøre, men fordi et af stofferne LSD's navn dannes ud fra er en syre.

Så kunne man måske tanke, at man kan detektere LSD ved et basisk udslag på en pH test i stedet for et surt. Stort set alt vil dog give pH udslag, og det er derfor en meget dårlig indikation for andre ting end koncentrationen af H+-ioner i en opløsning. :)

Hvis de virkede helt som lsd, så antager jeg, at du har prøvet rigtig lsd før, og så forstår jeg ikke tvivlen.
Der er kæmpe forskel på ægte lsd og Nbome. Det er ikke til at tage fejl af!
Måske ville det være idea, at læse lidt op på lsd, før i eksperimenterer med det. Det er ikke legetøj, og at tage lsd spredt over 12 timer, er ikke det smarteste:) Hvis det var mig, ville jeg heller ikke tage lsd efter en amfetamin blæser, men måske det bare er mig.

Ellers er det dejligt, at i havde en god rejse:)

Vh Ø !

Medlem
Brugeravatar

Interessant, er nemlig aldrig rendt ind i syre på gaden.
Noget af en pris forskel :-)

Medlem

ik alle så, men af min erfaring virkede mærkerne ikke imens jeg har været på ammo, har været på det samme tid to gange, og k ikke rigtig føle det visuelle først når ammoen af tog og jeg trippet balls :P

Medlem

tak for alle de svar, og hurtige respons, så hvad jeg kan komme frem til er at nbome og lsd ikkke har samme følelse, så på den kan jeg være sikker, men prisen fuckede bare med min hjerne. for jeg fløj som en konge i 10 timer dengang, og det kostede kun 75.kr:D.

og at jeg skal købe en IMO test, men hvor kan man købe dem(ved ikke om man må spørge om det?)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
prøv at google og du skal få svaret :D

mit input er at, hvis de smager det mindste syrligt eller bittert så ville jeg smide dem ud. og doserne lyder da også helt vanvittige.

Medlem

Opdateret

Senest rettet af Spotten 20 nov 2015 08:58, rettet i alt 8 gange.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Lækker samling du har der. :o

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Medlem

Pestilence skrev:
Lækker samling du har der. :o

:rocking: :mrgreen: :D

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Spotten skrev:
Jeg synes dog at have læst/hørt en UV lampe kan afsløre om det er LSD eller ej, måske det kun virker med det gode LSD? Mærket bør lyse når man slukker UV lampen, så vidt jeg har forstået det, ved dog ikke om man kan købe en lille UV lommelygte til dette formål? :)

Lsd lyser op i uv, spørgsmålet er så bare om der er nok lsd på et mærke til at det vil lyse op

Medlem

Buttkraken skrev:
Spotten skrev:
Jeg synes dog at have læst/hørt en UV lampe kan afsløre om det er LSD eller ej, måske det kun virker med det gode LSD? Mærket bør lyse når man slukker UV lampen, så vidt jeg har forstået det, ved dog ikke om man kan købe en lille UV lommelygte til dette formål? :)

Lsd lyser op i uv, spørgsmålet er så bare om der er nok lsd på et mærke til at det vil lyse op

Ja, tror også det er nemmere med krystaller.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Hvis I shopper mærker fra en ikke-troværdig kilde bør I virkelig investere i et EZ-test kit til afklaring af, om det er LSD eller nBoMe-analoger. Svjv fungerer de fint på mærker, man skal bare lave en miniekstraktion i lidt vand for at få det til at spille :)

Medlem

noname skrev:
Hvis I shopper mærker fra en ikke-troværdig kilde bør I virkelig investere i et EZ-test kit til afklaring af, om det er LSD eller nBoMe-analoger. Svjv fungerer de fint på mærker, man skal bare lave en miniekstraktion i lidt vand for at få det til at spille :)

Det gør jeg heller ikke, men engang imellem finder man en ny forhandler som man lige skal skabe tillid imellem, og det plejer at gå fint for mig, jeg har dog bestilt noget Ehrlich test syre hjem, bestilte bulk så får 5 x mere for pengene! :)

De andre LSD mærker jeg har købt, har jeg slet ikke været et sekund i tvivl om det VAR/ER LSD, men de nye mærker jeg har bestilt var så billige at jeg tænkte jeg hellere må ofre et testkit for at se om det ikke er nbome solgt som LSD! :)

Det er nemt at blive snydt, men det er også nemt at finde gode pålidelige forhandlere, det er i hvert fald min opfatning! :)

Medlem

bliver da helt jaloux på din samling, drømmer mig tilbage til sidste smuk festival :P

har søgt men kan ikke finde et EZ testkit, er de ulovig handelsvare eller har jeg bare søgt helt forkert?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
kong.svamp skrev:
bliver da helt jaloux på din samling, drømmer mig tilbage til sidste smuk festival :P

har søgt men kan ikke finde et EZ testkit, er de ulovig handelsvare eller har jeg bare søgt helt forkert?

Nej, de er helt lovlige.
Her er nogle brugbare links:

http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.p ... 4&p=650998

http://www.eztest.com/

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Medlem

kong.svamp skrev:

Hehe, ja det er meget rart at have lidt på lager! ;)

Søgeord : Erhlich test

Tvivler, de sælges på amazone f.eks

http://www.amazon.com/Bunk-Police-Drug- ... B00EEKZ0ZM

Deres hjemmeside:

http://bunkpolice.com/ehrlichs-test-kit/

Har selv bestilt en, husk du skal have "Erhlich" hvis du skal teste LSD eller nbome.

Her er en video hvor denne syre "Erhlich" bruges:

https://youtu.be/yIXNECHVKok

Som du kan se i videoen, er de 3 første LSD, den sidste er højst tænkeligt nbome af en art, LSD er det i hvert fald ikke.

Husk også dette er SYRE, så det anbefales at bruge nitrohandsker samt sikkerhedsbriller da det er noget nasty stuff! :)

https://youtu.be/UNDBEz6TJ1c

Medlem

Opdateret

Senest rettet af Spotten 20 nov 2015 08:57, rettet i alt 1 gang.

Medlem

bliver qu nød til at finde nogle gode steder på the darkweb så jeg ved jeg kan æde det uden risiko, jeg bruger kamel (håber ikke det for afslørende) men magter ikke at blive busted pga fuck up i told

Medlem

mange tak for hjælpen!:D

Medlem

kong.svamp skrev:
mange tak for hjælpen!:D

Det var skam så lidt! ;)

Fedt, fik mit "Bunk Police" Erhlich testkit hjem idag, det Eric Snowden som var rigtigt billigt, var ikke nbome, men LSD! :)

Så føler man sig lidt mere sikker, man kan jo ikke få en ny hjerne for 38$! ;)

Nu har jeg indkøbt en 30ml flaske med dråbetæller og pipette med henblik på microdosering af LSD (6-25ug) om dagen hver 3 dag i en længere periode! :) Det lyder enormt spændende, fandt ud af det både bruges for at booste atleters evner samt det bruges i kampsport verdenen for at yde ekstra og det er nogle vildere resultater de kommer med, læs evt mere her:

http://www.highexistence.com/microdosin ... ychedelic/

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]