Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 15:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hey psy, længe siden!

Jeg har de sidste par år skåret ned på mit stofforbrug fordi skolen og kærligheden spontant har banket på, men heldigvis har kæresten forståelse for mit lejlighedsvise behov for at ryge en fed, og af og til andre ting ( dog med forsigtighed)

Jeg har en nært og kært Ritual med Hash kombineret med N20(lattergas) som jeg har praktiseret i nogle år, og det har givet mig overraskende dybe resultater selvom
det ikke er oppe i den psychedeliske elite.
Men men, mit månedlige ritual mislykkedes nu for anden gang, fordi jeg kan simpelthen ikke håndtere at inhalere røgen fra min joint...
Jeg får den grummeste gag refleks og brækfornemmelser når jeg ryger bare en lille smule.

Jeg har prøvet at inhalere på flere forskellige måder, med og uden filter, og endda også med vaporizer. Men det er somom hashen er for "stærk" for mine
lyserøde ikke-ryger lunger.

overvejer den orale løsning nu, men eftersom den varer længere og lettere kan resultere i et bad trip, så er jeg ikke heeelt tryg ved at afprøve det uden lidt vejledning først...

Mit mål er at blive godt stoned/høj, og få en ordenlig dosis indenbords uden al for megen ubehag...Men hvordan gøres dette bedst?

Dedikeret medlem

hejsa lonewolfe-ven, long time no see! :-)
rigtigt godt at høre at det går dig godt, udover dit indhalerings-problem..
-ka du uddybe dit ritual lidt? er ret intra, da jeg ryger cannabis/hash hver dag.. men har nærmest ingen erfaring med N2O, og specielt ikk i kombo..

mht til dit spørgsmål så er der et hav af muligheder:
ryg hashen rent på nål i glas, sug røgen med et sugerør.. (virker hurtigt og er nemt at styre)
prøv med en anden hash [ka det være din nold den er gal med? -eller er det superkvalitet]
prøv med cannabis istedet for hash..

jeg går ud fra du ikk ryger cigaretter til dagligt?
nikotin ka efter min oplevelse godt snørre halsen sammen på et par jomfru-lunger, men prøv at tage et hiv af en smøg og så et hiv af din joint..
put evt mindre hash i jointen?
-eller find et alternativ til tobak

af andre indtagelses metoder er spisning en fin ide..
her en lidt klam men ok måde at spise det på:
jeg havde en ven som på bedste narkovis varmede lidt olie i en te-ske og puttede ud-nuldret hash oveni, for dernæst at røre hele skidtet sammen i en bette købe-youghurt, som han så spiste ret hurtigt.. :-) det virkede på ham hver gang! (advarsel: pas dog på med varm olie)

du ka osse lave småkager med f.eks. 0,4 eller 0,1 g i hver..
eller hash-olader: altså chokolade med hash i :-)
vær opmærksom på at der ikk ska så meget til når det spises, hvis det vel og mærke er godt hash.

:arrow: der er så mange andre muligheder, men jeg stopper her og ser om der ikk er andre der vil byde ind med lidt fornuft..

(undskylder på forhånd min tegnsætning, snavefiel osv men er ret ristet lige nu 8) )

-alt godt herfra
mvh STW

:peace:

Medlem
Brugeravatar

Det gør ikke noget, jeg skriver også mere afslappet på nettet, alt det korrekte og bundne gemmer jeg til skolen :P
Nej jeg ryger ikke, kun en cigar til Nytår foruden mit ritual.

Ritualet er bare ren og skær nydelse, jeg bruger det til mest af alt fordi jeg opnår en vis dybde i trippet ( kortvarig Egodød eller "Memory suppression" når jeg kombinerer de to på trods af det ret korte boost Lattergassen giver (og ikke kun til biler ;)
Men det skal lige siges at det dog kun er hvis jeg får nok cannabis indenbords inden.... Så bliver lattergassen være det spice som får mig derud, så det er en velkendt og kær metode som jeg er tryg ved at bruge fordi den er lettere at kontrollere end f.eks svampe, DMT eller salvia for mit vedkomnmende

- ryger helst når jeg skal være påvirket fordi jeg har mindre god erfaring med de tocifrede timelange orale trips (:

Har i det hele taget altid brugt N20 til at peppe andre stoffer op med, og det kan kun varmt anbefales, simpelthen fordi det bare er skide hyggeligt at sidde med sådan en siphon og lidt musik efter en lang måned med et sobert sind!
Alene er Lattergassen ikke specielt spændene eller markant efter et par patroner, men den giver et behageligt "buzz", og den er god som et kortvarigt kreativitets-boost
da den har en tendens til at bytte rundt på ordstillingen i tankerne
( har jeg skrevet nogle ret syrlige digte på gassen)

hvad angår hashen, så har jeg prøvet at komme langt med en Tjubang ovre hos en kammerat, men det var også fordi den var proppet og jeg undervuderede potensen, men wauw hvor den hamrede mig i gulvet! Blev lænket fast i lænestolen og påstod at min kammerat var en pokémon xD
(er ikke så god til at ryge socialt, men alle synes det er sjovt at se på mig når jeg er høj)

- ritualet er en privat ting jeg gør derhjemme alene med god musik (;

Men ubehaget var næsten ikke til at bære for de stakkels lunger eftersom jeg hostede i en halv time derefter, så vil gerne finde en metode hvor jeg kan få en stor
dosis ind, men uden ubehagen, da denne kan være en af faktorene som fremkalder et mindre godt trip.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neden under min kat
HAr du prøvet en vaporiser Lonewolf?

Jeg har selv en lille pibe jegryger hash rent i, synes personligt ikke det er så slemt ved lungerne som en joint

Junior medlem
Brugeravatar

Min ven anbefalede mig en 'spliff stick' fordi jeg endte med heftig ryger-hoste efter lang tid med daglig rygning :lol: Den filtrerer og køler røgen, så måske ville det hjælpe? Ved man kan købe dem på azarius, men du kan lige prøve at google det.

Good luck!

“New Rule: Stop putting psychedelic screensavers on computers. I sit down to check my e-mail, and the next thing I know it's three days later, I'm in the desert, I'm banging on a drum, I'm naked, and somebody's pierced my dick.” - Bill Maher

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]