Hej alle.
Jeg har haft et par gode men meget milde trips på trøfler i løbet af det sidste års tid og er blevet meget nysgerrig på, hvad svampene ellers har at tilbyde. Jeg har haft godt med held i sprøjten i det igangværende efterår og har samlet 25-30 gram tørrede spids nøgenhat - rigeligt til mig og min kammerat i det kommende år!
Min ven er fyr og flamme, mens jeg er den mere forsigtige og eftertænksomme type. Jeg tænker utroligt meget over mange ting, og jeg har brug for at have styr på tingene - ellers spinner mit hovede afsted med mig.
Jeg har læst samtlige trip rapporter efterhånden, og de fleste giver jo appetit på selv at gå ud og give den gas

Min ven og jeg skal mødes om 3 uger og dele en lille dosis (0,75 gram tørrede SN hver).
Inden da vil jeg gerne forsøge at forstå, hvad et bad trip egentlig er, da det dels vil hjælpe mig med nerverne forud for selve trippet samt selvfølgelig/forhåbentlig hjælpe mig igennem, hvis jeg selv skulle ende i et bad trip!
Så derfor: Hvad ER et bad trip overhovedet??? Flere beskriver det som en tur i helvede og tilbage igen, men det er jo ikke specielt konkret... Er det forbundet med tristhed, er det "tunge tanker", er det angst, er det svimmelhed som i en kæmpe brandert...??! Nogen beskriver også et bad trip som en positiv eller konstruktiv oplevelse, hvor man kan arbejde med sine følelser. Det forstår jeg ikke helt?? Kan man have kontrol i et bad trip? I så fald kan det ikke være som et angst anfald - eller tager jeg fejl? Angst er nok det, jeg har allermest respekt for og nødigst vil opleve !!!
Kort sagt - vil I ikke dele Jeres dårlige trips med mig og samtidig forsøge i så mange detaljer at forklare, hvad det helt konkret er, der kendetegnede oplevelsen. Og lige så vigtigt - hvordan kom I ud af det? Jeg vil ikke tage andre midler så som benzo´er for at kompensere for et bad trip, hvis jeg skulle være så uheldig at ende i et!
Jeg har som sagt pløjet Psychedelia og andre gode fora igennem, men det står altså stadig meget uklart for mig, hvad det er, I andre har oplevet under Jeres bad trips.... Takker for tålmodigheden!!!
Vh Bobfirkant
ps. Voldsom angst er nok - som nævnt - den følelse, jeg er mest bekymret for.