Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 00:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Verdens navle
Hej Psychedelia

Mig og et par venner kunne godt tænke sig at kaste sig ud i psykedelika. Efter RIGTIG meget research har vi besluttet os for, at en lav dosis svampe ville være en god start.

Vi startede vores søgen i dyrehaven for et par uger siden på en fredag med massere af solskind. Efter at have gået rundt på adskillige marker og kigget golfbanen igennem, gav vi op. Kunne det være grundet de par dages tørke der havde været før, eller bare fordi vi ikke havde kigget godt nok efter? Vi kiggede primært de steder hvor der var andre svampe, og dem var der ellers massere af. Men ville det være for sent at tage ud igen, eller burde vi give det et skud til? Har nemlig ikke set så mange svampe i det hele taget den sidste uges tid.

Vi kiggede også på et par andre græsplæner i nærheden af vores område, men der var heller ingen fangst. Kan man finde SN sådanne steder eller er hundelort ikke så godt som heste- og kolort?

Vi prøvede også at få fat i nogle andre svampe igennem en ven, men han sagde at de næsten var som ryst og kostede 200kr/gr. Så det droppede vi selfølgelig.

Efter den omgang overvejede vi noget LSD som vi nemt kunne få fat på fra en pålidelig kilde. Det har vi så også læst en masse om, men ville det også være en fin starter, eller skulle vi vente på, at kunne få fat på nogle syller på den ene eller anden måde?

Håber ikke det er for rodet, da det er mig første forum-indlæg, men håber tilgengæld i kan give nogle tips til hvad der kunne gøres.

Venlig hilsen Psykemyggen

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Sæsonen var lidt langsom om at starte op i år, men den er igang. Jeg fandt selv nogle i lørdags (dog på fyn). Dyrehaven tror jeg er overrendt efter mediernes opmærksomhed på svampevæksten derude. Og jeg kan ikke hjælpe med et andet godt sted i København, men er ret sikker på at du skal gå efter mere fast kreatur end hunde der bliver luftede.

LSD skulle som udgangspunkt ikke være farligere end svampe, dog varer det længere tid og det er vidst den primære grund til at man frabeder nybegyndere at prøve det. For hvis man badtripper så er det altså federe at det kun varer 5-6 timer i forhold til 10-12. Men hvis i er sikre på at det er LSD (ikke nbome), i er over 21, og har læst godt op på triprapporter og begreber som set and setting (lad os sige 100 timers læsning +-), så tror jeg godt i kan tage dette stof istedet. Selvfølgelig skal i ikke gøre det, hvis i har psykiske lidelser eller har det mentalt dårligt for tiden, men det gælder også svampe.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Verdens navle
Ville det kunne lade sig gøre at tage en lille dosis LSD om aftenen, trippe i en 6-7 timer og så falde ned på en joint og gå i seng? Eller ville det være alt for svært at falde i søvn?

Junior medlem
Brugeravatar

Så vidt jeg har oplevet og læst mig til, så forkortes trippet ikke meget ved at tage mindre, men effekten og trippet bliver svagere end hvis i tager en fuld dosis. :)
Hvis jeg var jer, ville jeg vente på en mulighed for at tage svampe, da jeg personligt synes, at det er et mere tilgivende nybegynder stof.

Håber i finder ud af noget :)

“New Rule: Stop putting psychedelic screensavers on computers. I sit down to check my e-mail, and the next thing I know it's three days later, I'm in the desert, I'm banging on a drum, I'm naked, and somebody's pierced my dick.” - Bill Maher

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]