Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jun 2025 22:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psychadelia

Jeg er sikker på mange af jer har hørt om den falske penis man kan bruge til at snyde drug tests. Jeg skal testes på søndag i næste uge, og har methadon i blodet, og jeg skal HELST ikke blive snuppet for dette. Jeg har bare et problem, jeg kan kun finde den på udenlandske sider, hvilket somregel tager længere tid end 3-4 dage? Men derfor tænkte jeg at det kunne være nogle af jer har haft sådan en Whizzinator i brug før, eller ved hvor man kan skaffe den som evt på istedgade måske?

Men hvis i har nogle andre råd eller tips er de også meget velkommene. Er klar på næsten alt.

Insane psychedelia user!

Den falske penis :lol:

Jeg har aldrig hørt om folk der ligefrem bruger penis attraper ved urintests.
Alternativt kan du bruge en ganske almindelig frysepose. Opbevaret tæt på kroppen, med lidt 'rent' urin i.

Junior medlem

Og altså bare sprøjte noget ud af posen når jeg skal pisse? Hvad hvis der bliver overvåget, eller kan man godt gøre det uden at blive opdaget. Tak for respons ven, dejligt! :-)

Insane psychedelia user!

Jeg har været til pisprøve, både i fængslet og i misbrugscentret, og jeg har aldrig oplevet direkte overvågning af kønsdele.

I fængslet havde de godt nok opsat spejle rundt om kummen så de kunne holde øje, men de gjorde det ikke. Jeg er ret sikker på at det er de færreste behandlere/betjente/og hvem der ellers foretager sådanne prøver der vil stå at kigge dig direkte op i skridtet mens du pisser. Det er ubehageligt for begge parter. Der er dog selvfølgelig en risiko for det.

Medlem

Du kan evt selv lave en pose med et tyndt rør som du fastgører med noget hudfarvet tape/forbinding til penis på undersiden.

Medlem
Brugeravatar

John_Malk skrev:
Du kan evt selv lave en pose med et tyndt rør som du fastgører med noget hudfarvet tape/forbinding til penis på undersiden.

Jeg er fan af McGayver løsningen :)

Hvad med at bruge sådan en øreskyller-kugle - og et rør, så ku man få sådan en pipette effekt.. evt kan kuglen placeres i armhulen - så man kan klemme lidt på den, uden at det ses :D

Billede

Medlem
Brugeravatar

Prøv at google "clean urin" eller "syntetisk urin" og der vil komme nogle sider op med danske forhandlere. Nogen af siderne sælger varmepuder der holder en temperatur på 38 grader i 6 timer :D

Junior medlem

Tak alle sammen, dejligt med de gode og hurtige svar. Indtil videre tror jeg at køber en ScreenyWeeny, når jeg får løn på torsdag. Dog er den meget dyr og koster 1250dkk, men tror at det er den sikreste løsnings for nu?

https://chillo.dk/screenyweeny-worlds-b ... &results=3

Duer citronsaft-tricket egentlig kun med hash på drugteste? Eller burde det også gælde for methadon?

Dedikeret medlem

ROFL :lol:
ja den er da ok dyr, men 35kr billigere end en omskåret?!..

den fuldt funktionel, bedragerisk livagtige silikone falske penis :rocking:
(fuldt funktionel, really?)

:D

(ved ikk om det er i strid med regelsættet at linke direkte til den side)

men held og lykke med urin-projektet, som man siger..

Insane psychedelia user!

https://www.facebook.com/tvsyd/videos/9 ... 2/?fref=nf

Så er denne falske penis unægteligt billigere. Jeg tvivler dog på den kan bruges til formålet. :mrgreen:

Junior medlem

Var der nogle der kunne give svar på det med citronsaften?

Dedikeret medlem

hej!
hva mener du? drikke citroner eller hva?....
de "tricks" plejer ikk at fungerer.. f.eks med at drikke 4 liter vand, eller spise 5 citroner.. til gengæld kan det være møg farligt!! pga af saltbalancen i kroppen..
mit råd er: hvis det er at du vil ha testet dit eget urin, så pis dit morgenurin af først.. og drik så 1/2 liter vand..

mvh STW

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]