Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 07:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hejsa. Jeg røg sidst tjald i 2007. Har fået mig et godt arbejde kæreste osv. Normalt liv og mig og min kæreste har snakket om lidt hash. Vi har læst meget i nyhederne hvor meget politiet er der osv. Så vi har 2 spørgsmål. 1 Er det sikkert nok med at handle derude? ( Gider ikke handle med gadepushere ) 2 Er det stadig prisen 1g 50kr for Pollen eller hvad det hedder har også hørt noget med Kashmiri)? Tak.

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
På Christiania? På Bornholm? I farmors have?

Insane psychedelia user!

Hvis det er Christiania du hentyder til, bliverr det nok svært at handle med andre en gadepushere. For det er hvad de er.

Prisen svinger alt efter kvalitet. Gå et smut derind og snak med de forskellige og hør hvad de har i udbud og hvad de vil ha' for det. Jeg vil råde dig til at købe det dyreste du kan finde. Det plejer at være garant for at du får mest for skævert for pengene. Og jo dyrere tjald des mindre cutstoffer - plastik, sand, camellort, voks og hvad de nu ellers kan finde på at tilsætte.

Christiania, og hele Christianshavn er overrendt med politi. Så det er ikke uden risiko at handle der og tage det med hjem. Det er dog muligt at slippe af sted med det hvis du holder øjne og ører åbne.

På facebook er der en side der hedder "politirazzia på Christiania?" De opdaterer jævnligt med oplysning om hvor og hvornår panerbasserne chikanerer folk i området.

Senest rettet af Røvkussen 28 okt 2015 14:01, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem

hejsa!
ham frugthat pjatter vidst lidt.. (hvor mener du?..)
hvis du ikke gider at handle med gadepushere: så gå ikke ind på pusherstreet! :lol:
og nej det er ikk sikkert derinde(ude) og prisen er nok oss steget lidt de sidste 7 år.. ;)
-padderne står og lurer på folks løg derude, er hva jeg har hørt.. for det er jo det bedste sted at holde sin nold.. :roll: først lomme, strømpe el. sko og dernæst lige i skrævet?
mvh jyden
:peace:

Junior medlem

Ja. Mener staden sorry. Lyder ikke som for 7 år siden.. Havde også tænkt mig at købe det dyreste hvad ville de tage for det?

Insane psychedelia user!

Gå derind og spørg.

Dedikeret medlem

mehzdagro skrev:
Ja. Mener staden sorry. Lyder ikke som for 7 år siden.. Havde også tænkt mig at købe det dyreste hvad ville de tage for det?

Som med alle varer svinger prisen. Sådan generelt ligger prisen for toppen af hash / skunk i intervallet 80 - 120kr/gram, hvis man ingen rabatter får. Det kan dog sagtens være den halve pris, hvis ikke det er profit motiveret.

Forskellige raffinerede ekstrakter kan bevæge sig op i flere hundrede kr/gram.

Hvis du nøjes med et gram eller to, og ellers ligner og er en hæderlig borger, er der i min erfaring i øvrigt ikke forbundet problemer med at færdes med cannabis på sin person, men måske de er mere aggressive med bødeblokken omkring Chr. Havn.

Junior medlem
Brugeravatar

mehzdagro skrev:

det er heller ikke som for 7 år siden
standart dengang var bedre end det dyreste hash du kan købe i dag..hvis det overhovedet er hash

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
spicoli skrev:
mehzdagro skrev:

det er heller ikke som for 7 år siden
standart dengang var bedre end det dyreste hash du kan købe i dag..hvis det overhovedet er hash

sorry, men det er der jo ikke noget hold i overhovedet

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]