Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jun 2025 17:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej allesammen,

For halvandet års tid siden købte jeg noget hash (klump) på Christiania (vist nok ved Vaskeriet) som jeg bagte ind i nogle kager. De gav det sjoveste, tungeste high, jeg har prøvet. Jeg mener, jeg gav mellem 80-100 kroner grammet, og købte mellem 3-5 gram, som alle røg i en kage.

Problemet er nu, at jeg ikke har kunnet finde det samme hash siden da. Da jeg forhørte mig sidst jeg var på Christiana anbefalede gutten noget hash, men det var ikke et samme. Den hash gav slet ikke samme "tunge" følelse af at være høj, hvor alt bare er sjovt, men var meget lettere i det og mere sjov i korte perioder.

Så jeg vil gerne høre: Hvilken hash anbefaler I til bagning, som giver det sjoveste high?

I må gerne anbefale et bestemt sted og en bestemt mængde, hvis I har gode erfaringer.

På forhånd tak!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Jeg tror grunden til du ikke har fået nogle svar endnu, er fordi det er umuligt at svare på.

Hvilket du i øvrigt kan takke lovgivningen for :roll:

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 9550, Mariager, Kære Jylland
Der er jeg enig med Mr. Gone ^
Du skal være heldig eller have gode kontakter på staden, hvis du skal finde cannabis af høj kvalitet her for tiden.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
ja eller bare finder en ærlig pusher, eller en der rent faktisk selv ved hvad han står med 100% :D
plejer altid at gå hen i den bod jeg har haft bedst erfaringer med igennem de sidste mange år og spørge efter deres bedste skunk, så går man aldrig helt galt i byen men selv der er jeg da blevet skuffet et par gange, det er lidt en gamble, men en ting er sikkert.... er det kvalitet kommer du også til at punge ud :lol:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Jeg går altid bare efter det bedst tørrede skunk i den bod, jeg synes har bedst kundeservice. Det giver som regel den bedste oplevelse for mig.

Medlem

Staden burde bare være garanti for en god handel..Jeg er blevet snydt 3/5 gange jeg har været der.

Men nu hvor jeg tænker lidt over sidste gang jeg var der inde, var det 1-200 HA typer.i sort undertrøje.

Staden er tabt, det havde potentialet til at først og fremmest have en fristad med hippie mentalitet, ret unikt hvis man ser udefra i verden. Der kunne blive en kæmpe turist indkomst.
Men den store og stærke ellers var det mængden eller beskyttelse.. Jeg kan ikke lige huske historien om hvorfor det blev besat. Men til sagen: Hvis den ægte hippie ånd havde bestået og solgte reel kvalitets dyrket hash. så var man ikke i den her situation.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
^nu er staden heldigvis andet en pusherstreet og dets hash handel, imo er der stadig hyggelige ting at bruge staden på men ja... det er træls med disse typer.. de ødeligger altså meget af det, og jeg tror også at det vil blive spredt ud til tourister inden længe da jeg efterhånden har hørt en del af dem være chokoeret og bange for at komme derinde efterfølgende, forrige sommer var der en engelsk gut der spurgte mig ved nemoland om jeg ikke ville købe for ham da han ikke følte sig ordenligt behandlet de gange han var kommet der, og nu åbenbart var skræmt helt på bænken. Det er sgu ikke fedt.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
saturnreturn skrev:
I må gerne anbefale et bestemt sted og en bestemt mængde, hvis I har gode erfaringer.

På forhånd tak!

Nej det må vi faktisk ikke. Tjek regelsættet der er linket til forsiden:

Citat:
§1. Psychedelia.dk er ikke til anskaffelse eller salg af stoffer.
Det betyder at køb/salg/bytte af euforiserende rusmidler mellem medlemmer, samt henvisning til steder og hjemmesider hvor man kan købe stoffer, ikke er tilladt. Dette gælder også stoffer, som ikke er omfattet af lovgivningen.

Jeg lukker tråden.
Hilsen Fanny

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]