Jeg tror at kosten har en stor indflydelse på min sindstilstand. Har i hvertfald erfaret, at levnedsmidler der indeholder kasein og gluten forværre mine symptomer på begge udviklingsforstyrrelser. Når de ikke indgår i kosten, så får jeg det markant bedre. Min kognition forbedres, humøret stiger, fungere bedre i sociale sammenhænge og håndtere lettere stress. Dette gælder også sukkerholdige produkter. De sanseindtryk jeg udsættes for i samfundet interagere med tilværelsen, og har på den måde vel indvirkning på ubalance i hjerne kemien, da stress hormoner antages at nedbryde neuroner. Svjv. er mennesket et produkt af 70% genetik og 30% samfund, så betragtes den påstand ville jeg være disponeret for, at reagere kraftigt på ydre stimuli, hvilket jeg mindes at opleve så langt hukommelsen nu rækker.
Er ikke interesseret i forslag om konventionelle midler, da farmaceutisk amfetamin er en valgmulighed, der er bare det, at man kan ende med, at dræne hjernen for signalstof. Grundet den nedsatte funktionsevne er daglige gøremål meget uoverskueligt og udmattende. Har et håb om, at kunne sænke min medicinske dosis, som et resultatet af midler, som måske er mere holdbare på sigt.
Hvad mener du med om jeg er blevet testet?

Vedrørende min søvn, så må jeg krybe til erkendelse og meddele at den ikke er optimal. Får cirka 6-7 timer søvn om natten og sengetiderne mangler struktur. Er havnet i en dårlig fase pga. stress, men kan forstå på det, at det skal ændres. Vil også se om jeg kan komme ind i en god rytme med meditation.
Tak for et godt svar