Torpedoen skrev:
Mange tak Acidprophet (ved ikke hvordan man laver en ordentlig RE)
Jeg har ikke rørt alkohol eller andre stimulanser overhovedet de sidste 3 måneder. Dyrker meget motion, spiser meget sundt og får ciiiirka 7-8 timers søvn..
Arbejder desværre også en del, hvilket nok kan forstærke mine "symptomer."
Men det er rart at vide andre har det, eller i hvert fald har haft det. Ens største frygt er nok at man har taget en form for skade så man skal gå med en semi depression resten af lavet. Det ville være lidt øv, mildt sagt :b..
Ville være ked af at helt skulle stoppe med MDMA, men set i forhold til at have det sådan her resten af livet er det et nemt offer

Hvad er den længste nedtur du har haft?
Altså jeg har ikke haft nedtur hvor jeg har tænkt "fuck hvor har jeg nedtur på, det hele er noget lort", som man kan have dagene efter stimulanser, men har prøvet op til et halvt år et eller mere hvor jeg har tænkt "jeg kunne godt have haft det bedre". Men som sagt alle reagerer forskelligt på stoffer. Jeg plejer ikke at tage det særlig tungt, det er bare en del af det for mit vedkommende, men da jeg var yngre blev jeg ret skræmt af nedturen jeg fik af stimulanser.
Det kan også godt være du har det rimelig godt, men du fortæller dig selv du har det skidt, fordi det er noget du har vænnet dig til at fortælle dig selv. Hvis du stadig mener du har en slem nedtur om nogen måneder uden stimulanser og en sund livsstil, vil jeg foreslå en psykolog.