viewtopic.php?f=4&t=49972viewtopic.php?f=85&t=50256Gider ikke skrive en hel roman, overstående link's fortæller hvad jeg har oplevet/været igennem.
så nu efter små 7-8 måneder efter, sidder jeg tilbage og har det nogenlunde, vil jeg selv bedømme. har i noget tid spist rivotril 0,5mg for at dæmpe den "angst" / "uro" jeg har haft, eller bedre sagt HAR, spiser dem dog stadig, jeg synes de virker ok...
dog skal det nævnes at nogle af de ting som står i mine links, bøvler jeg stadig lidt med, men det hele er blevet meget bedre, heldigvis..
Løber snart tør får mine 0,5mg rivotril men får snart en ny pose med 2mg, vil så småt også begynne og se om jeg kan trappe ned af dem, da jeg synes de giver lidt hukommelses tab osv, lidt træls..
nu er det over et halv år siden jeg havde mit sidste trip på ecstasy, og begynder sku og "savne" tripped må jeg indrømme.
tror i for mit vedkommende at det er dumt at prøve et nyt trip? har tænkt mig at få fat i Emma hvis det endelig var. tror i det vil forværre det jeg har oplevet/bøvler med?. i bund og grund tror jeg selv på at det var tjalden der gjorde jeg fik det som jeg gjorde. jeg mistænker ikke at det var pga de kiks..
men igen, jeg har fået det meget bedre, men har stadig nogle lidt trælse ting at bøvle med som beskrevet.. burde jeg vente med et "nyt" trip ? eller helt lade være`? eller bare gøre det??. tænker også at det måske kunne få min såkaldte "angst" lidt væk ved at få et nyt trip uden af blande med noget andet. jeg ved det ærlig talt ikke.. hvad synes i?????????????
Hvad ville du selv havde gjort hvis du stod i min situation?