Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 20:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Silkroad
Junior medlem

Nogen der har erfaringer med dette.?
Er det sikkert nok, hvis man sikrer sin vpn, kommer ens varer som lovet,
Er det smartest at bestille rc produkter eller kan man lige sø godt gå efter the Real deal (såsom xanax)

Det virker næsten for godt til at være sandt :rocking:

Titel: Re: Silkroad
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Det er aldrig smartest at bestille RC-produkter, hvis du har adgang til tried-and-tested stoffer, som man ved ikke har voldsomme (uforudsete) bivirkninger.

Medlem

Philip Fry skrev:
Det er aldrig smartest at bestille RC-produkter, hvis du har adgang til tried-and-tested stoffer, som man ved ikke har voldsomme (uforudsete) bivirkninger.

Jeg vil hellere have et kemisk rent stof frem for et gadeplans niveau.

Der tror jeg alligevel bivirkningerne kan være lige så store.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Rob Dyrdek skrev:
Philip Fry skrev:

Jeg vil hellere have et kemisk rent stof frem for et gadeplans niveau.

Der tror jeg alligevel bivirkningerne kan være lige så store.

Du lægger mig ord i munden, jeg har ikke har sagt.
Nu er de sorte markeder jo ikke ligefrem gadeplanskvalitet. Det var sådan set ikke en del af diskussionen.

Hvis jeg skulle vælge mellem et 99% rent skummelt RC eller et 99-100% rent tried-and-tested præparat, som trådstarter med god sandsynlighed har adgang til via darknet (i og med han spørger til benzoer, som altid plejer at være rene), så ville jeg da vælge ikke-RC produktet. Alt andet ville være hul i hovedet.

Mht bivirkninger har du ikke en jordisk chance for at vurdere skaden i forhold til gadeplansstoffer.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
udover det kan du jo heller aldrig være sikker på at RC's ikke bliver cuttet op, for det gør de 100p ligesom alle andre rusmidler

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Bare fordi det "kun" er benzo'er er man ikke fredet. Havde en kammerat som købte benzo over darknet, hvor det viste sig at være et helt andet stof og meget mere kraftigt. Han er desværre ikke i blandt os mere. R.I.P.

Jeg ville til hver en tid også vælge de testet stoffer, som har været her mange år - fremfor RC's som bare kan være så ualmindelige skumle og potente med stort P!

Bottomline uanset hvad man køber, hav den sunde fornuft med på køb, og test altid hvis muligt! =)

Dedikeret medlem

errmh, er det ikke en kende for sent at handle over SR?..
@Skitzo: rip er jeg sku ked af at høre, har oss selv fået BZD som enten var fake kalkpiller e.l.. -og andre som bestemt ikke indeholdte det korrekte stof og/eller mængde..
jeg vil til enhver tid undgå RCs!! -fuck det pis! :evil:

:arrow: benzoer ka være lige så fumlet med, som alle de andre stoffer der ka fåes over nettet..
-husk nu at folk sælger med henblik på profit!!.. og ikke slutbrugerens velbefindende; desværre.. :|

-stay safe

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
stopthewarondrugs skrev:

haha jo, men du ved, for mange folk er silk road, deepweb og diverse markedspladser en og samme ting, da de ikke har sat sig ind i det

Medlem

Buttkraken skrev:
udover det kan du jo heller aldrig være sikker på at RC's ikke bliver cuttet op, for det gør de 100p ligesom alle andre rusmidler

Den køber jeg gerne, har fået fra to vendors. Samme produkt men stor forskel i kvalitet og dosis så jo.

Men er er aldrig blevet taget i røven af CW, de har været min dealer i mange år og altid samme gode kvalitet.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Buttkraken skrev:
stopthewarondrugs skrev:

haha jo, men du ved, for mange folk er silk road, deepweb og diverse markedspladser en og samme ting, da de ikke har sat sig ind i det

Der er da SR 3.0... håber da ikke det er en scam, ellers bliver min kat slemt skuffet.

Medlem
Brugeravatar

Nørden skrev:
Buttkraken skrev:
stopthewarondrugs skrev:

Der er da SR 3.0... håber da ikke det er en scam, ellers bliver min kat slemt skuffet.

Hvad ville du gøre hvis Nordea gik nedenom og hjem og INGEN af deres kunder fik de "kontanter" eller aktiver de havde stående i banken. Ville du så give mig din månedsløn hver måned hvis jeg stod på strøget sammen med 10 gambianere og kaldte mig selv og mine venner for Nordea version 2.0 ?

Silk Road er død desværre! Alle darknetmarkets der kalder sig selv noget med silk ville jeg råde dig og alle andre herinde til at holde sig langt væk fra.
SR 3.0 ER et scam, lad være med at sætte flere bitcoins ind på det marked hvis du ikke vil miste dem.

"In many shamanic societies, if you came to a medicine person complaining of being disheartened, dispirited, or depressed, they would ask one of four questions: When did you stop dancing? When did you stop singing? When did you stop being enchanted by stories? When did you stop finding comfort in the sweet territory of silence?"
-Gabrielle Roth

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Etherlungs skrev:
Nørden skrev:
Buttkraken skrev:
stopthewarondrugs skrev:

Hvad ville du gøre hvis Nordea gik nedenom og hjem og INGEN af deres kunder fik de "kontanter" eller aktiver de havde stående i banken. Ville du så give mig din månedsløn hver måned hvis jeg stod på strøget sammen med 10 gambianere og kaldte mig selv og mine venner for Nordea version 2.0 ?

Silk Road er død desværre! Alle darknetmarkets der kalder sig selv noget med silk ville jeg råde dig og alle andre herinde til at holde sig langt væk fra.
SR 3.0 ER et scam, lad være med at sætte flere bitcoins ind på det marked hvis du ikke vil miste dem.

Jeg kender nu folk som har handlet med succes på det der hed silk road 2.0. Ved også at der findes falske URLs til den side, så nogle af de sider der kalder sig Silk Road er helt klart scam. Må vente og se hvad der sker, her er heldigvis ikke tale om mange penge.

Har lige sendt de resterende bitcoins jeg havde derinde tilbage til min pung og de er gået ind, så det er da i det mindste et meget godt tegn.

Junior medlem
Brugeravatar

Bare hold jer til sider der tilbyder multisig, og brug det så er jeres BTC beskyddet, mod eventuel Exit scam som skete på Evolution eller når sider bliver lukket Operation Onymous :peace: og hvis du vil bruge en VPN hvilket kan være med til at sænke dit sikkerhedsniveau. tre ting man skal tænke over når du kigger efter en vpn er, køre de logs, hvor er firmaet placeret i verden og kan den betales med BTC. fortsat god dag til jer alle :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]