Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 19:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Jeg ved ikke meget om hvor nemt det er at få sådan noget i Tyrkiet, det kommer nok an på området du befinder dig i men jeg ville helt sikkert passe på hvis jeg var dig, jeg tror ikke alle kan bestikkes, men det kunne måske gå hen og blive en elendig og lang ferie for dig' måske bare bedst at vente til man er hjemme igen og så smage lidt på den lokale sprut og øl, beklager at jeg lyder så negativ og jeg er nok også bare en fordoms idiot der har set for meget midnight express og blevet skræmt lol :D Det kan selvføgelig også være at jeg tager fejl og det er sikkert at skaffe der, men jeg vil stadig råde dig til virkelig at passe på, og lige vente lidt til der kommer et bedre svar ;) lykke til og god ferie, er misundelig :P

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Det med filmen var nu også bare for sjov :D så den engang da jeg var 15. Dog tror jeg stadig at filmen har en pointe' ikke at du bliver spæret væk i 20 år. Måske er der nogle der ville fryde sig over at se dig blive straffet, så primitiv er verden nu engang stadig. Er der slet ikke nogen tegn på hash/cannabis kultur i lokalt området ?

Insane psychedelia user!

Jeg har nu aldrig haft problemer i Tyrkiet, med cannabis. Hverken at finde det, eller politiet bagefter. Jeg har dog aldrig opholdt mig på All-inclusive-hotelsteder. Så jeg ved ikke om det er anderledes end resten af landet.

Der er større risiko for at blive nakket her i DK for besiddelse. At straffen så sikkert er hårdere i Tyrkiet ved jeg ikke noget om. Siden jeg var på min første rejse, har jeg aldrig tjekket med landets lovgivning. Specielt ikke i lonelyplanet, og andre rejseblogssider/bøger. Det skaber mere noia end hvad godt er. Jeg har trods alt været lidt rundt omkring her i verden.

Sund fornuft omkring situartioner og signaler fra dealere osv er langtbedre at gå efter imo. End lovgivning. Fuck det der etablerede.

Insane psychedelia user!

Jeg har været mest i Istanbul. Og så besøgt 'små landsteder' nordpå ved Sortehavet, mellem Istanbul, Ankara og Ordu sådan trekants-agtigt i fugleflugt. Så jeg har faktisk aldrig besøgt det sydlige af landet. Men jeg tvivler på at det er meget anderledes.

Jeg skal slf ikke kunne sige det. Det må du selv vurdere.

Jeg har rodet mig ud i langt større problemer, med et par Efes i Adapazari - Satan de lokale var arrige. Tiltrods for at kioskejeren havde forsikret os om at offentlig alkohol var helt cool. :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Jeg har kun været i feriebyerne Kusadasi og Bodrum, men mit umiddelbare indtryk var, at man kunne få fat i de stoffer, man havde lyst til, hvis blot man opsøgte dem. Jeg fik endda fortalt, at de solgte hash i kiosken på hotellet, jeg boede på.

God ferie, men pas nu på. Personligt ville jeg nok undvære hashen i de fjorten dage.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]