Andrusha skrev:
@Winchester
Jeg synes det lyder voldsomt, at din læge bare stopper med at udskrive angstdæmpende medicin fra et øjeblik til et andet. Du må jo lægge kortene på bordet og erkende overfor ham/hende, at du til tider har haft svært ved at styre dit medicinforbrug, men at din psykiske tilstand lige nu er så skrøbelig, at du ikke kan undvære medicinen. Måske du kan få lavet en aftale om en nedtrapnings/udtrapningsplan, blive henvist til et form for behandlingssted eller lignende? Held og lykke!
Jeg må ikke komme på mit lokale misbrugscenter..
Jeg ANER Ikke hvad jeg har lavet, men jeg har fucket den op for nogle år siden.
Jeg gætter på jeg har i en blackout rus af forskellige stoffer lavet et eller andet derinde.
Jeg fik i hvertfald afvide for 3 år siden, at jeg aldrig skulle komme der igen. Selv min sagsbehandler prøvede og snakke med dem. Men de ville ikke fortælle hende hvorfor jeg ikke kunne komme ind. Jeg ved sgu ikke om jeg har solgt noget, eller lign.
Det er sgu rigtigt. Jeg fik Tramadol 200 mg 2 gange dagligt for smerter i ryggen, og 2 x 2 mg rivotril og Alprazolam x 2.
Så efter jeg havde bestilt noget medicin rinngede hun tilbage, og sagde jeg skulle komme derind dagen efter.
Min læge fortalte så jeg sku trappe ud af det. Da jeg så prøvede at ringe igen nogle uger efter, så kunne jeg ikke få mere.
og det eneste hun ku gi mig var truxal. Det gjorde mig virkelig sur. Hun smækkede en dag på, da jeg sagde jeg ikke kunne undvære det fordi jeg fik voldsomme abstinenser.
Så jeg har været nød til selv at skaffe det jeg sku bruge. Men jeg har sgu da ikke råd til at bruge så mage penge på sådan noget, og det kan da ikke være rigtigt..
Jeg ringede så efterfølgende og bad om hun ku henvise mig til en psykiater. Det gjorde hun så. Da jeg ringede til psykiateren, sagde han: " Hvad er det præcist jeg kan hjælpe dig med".. Jeg forklarede ham så at jeg havde voldsomt angst og stress, og havde behov for hjælp til det.
Så sagde han: Din læge har skrevet: Han vil gerne have udskrevet meget medicin, og har et misbrug af piller.
Så han ville ikke engang tage imod min henvisning pga det!!!
Jeg overvejer næsten og klage på en eller anden måde.