Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 okt 2019 06:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Sjovt så har jeg ikke lavet mine lektier ordentligt.
Men jeg har engang prøvet 2C-E hvor jeg nåede at falde i søvn, det virkede ikke stimulerende på mig, selvom det er en phenethylamine.
Er der nogen der har erfaringer med, hvordan det er at falde i søvn efter et hård Meskalin trip iforhold til lsd, der er forskellige meninger omkring det på nettet kan jeg se. Det er mit største problem vedrørende Lsd, og nogen gange bliver jeg nød til at spise en benzo, så jeg vil gerne afprøve Meskalin i stedet for:)

Medlem

Jeg oplever i hvert fald meskalin som ret stimulerende. Det er især udtalt ved mikrodoser og lave doser. I de doser synes jeg faktisk det har nuancer af både MDMA og amfetamin. Det har en del af hjerteligheden og empatien fra MDMA, og en god portion af get-shit-done faktoren fra amfetamin, med øget initiativ, handlekraft og virkelyst. Stimulationen i sig selv kan vel egentlig også sammenlignes lidt med den man får fra MDMA - man er stimuleret, sådan objektivt set, men man kan føle sig ret afslappet alligevel. Når man kommer højere op, i de doser hvor man tripper rigtigt, så synes jeg stadig det er ret stimulerende, men ikke ligeså stimulerende som LSD.

Der er ikke helt så meget efter-stimulation med meskalin som med LSD, synes jeg selv, men der er stadig en hel del. Jeg vil klart anbefale at du starter trippet enten om formiddagen eller tidligt om eftermiddagen, så du har god tid til at komme ned igen i løbet af natten. Enten det, eller vær forberedt mentalt på at det bliver en all-nighter.

Ved doser på 300mg skal jeg have afsat minimum 12 timer før jeg kan sove. Nogen gange kan det snige sig op på 14. Jeg har ladet mig fortælle at varigheden af trippet hænger sammen med dosen, og at højere doser sagtens kan give trips på 16+ timer.

Glæd dig! Meskalin er nok min favorit blandt de psykedeliske stoffer jeg har prøvet indtil videre. Det er simpelthen så venligt, ukaotisk, indsigtsfuldt, lækkert, lærerigt og ubeskriveligt smukt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Jupiter
Nogen der ved hvorfor salvia ikke er nævnt på skemaet? Eller nogen der ved hvilke stoffer man ikke må blande med salvia? Personligt har jeg røget salvia efter en heldagsoplevelse med svampe, ketamin og mdma og fået sindsygt meget ud af det - er det farligt?

TurboDiesel skrev:
Jeg oplever i hvert fald meskalin som ret stimulerende. Det er især udtalt ved mikrodoser og lave doser. I de doser synes jeg faktisk det har nuancer af både MDMA og amfetamin. Det har en del af hjerteligheden og empatien fra MDMA, og en god portion af get-shit-done faktoren fra amfetamin, med øget initiativ, handlekraft og virkelyst. Stimulationen i sig selv kan vel egentlig også sammenlignes lidt med den man får fra MDMA - man er stimuleret, sådan objektivt set, men man kan føle sig ret afslappet alligevel. Når man kommer højere op, i de doser hvor man tripper rigtigt, så synes jeg stadig det er ret stimulerende, men ikke ligeså stimulerende som LSD.

Der er ikke helt så meget efter-stimulation med meskalin som med LSD, synes jeg selv, men der er stadig en hel del. Jeg vil klart anbefale at du starter trippet enten om formiddagen eller tidligt om eftermiddagen, så du har god tid til at komme ned igen i løbet af natten. Enten det, eller vær forberedt mentalt på at det bliver en all-nighter.

Ved doser på 300mg skal jeg have afsat minimum 12 timer før jeg kan sove. Nogen gange kan det snige sig op på 14. Jeg har ladet mig fortælle at varigheden af trippet hænger sammen med dosen, og at højere doser sagtens kan give trips på 16+ timer.

Glæd dig! Meskalin er nok min favorit blandt de psykedeliske stoffer jeg har prøvet indtil videre. Det er simpelthen så venligt, ukaotisk, indsigtsfuldt, lækkert, lærerigt og ubeskriveligt smukt.

Fedt nok, glæder mig til at prøve:D Jeg har 900mg hcl, som jeg nok deler op i to trip, et med 300mg, og et med 600mg.

Angående komboen med Kokain og Meskalin, har jeg en lille historie.
Sidste weekend var jeg i byen, sammen med to venner. Jeg tog 40mg Meskalin, da jeg ville prøve en mikrodosering, før jeg skal prøve en ordentlig dose.
Senene på aftenen køber mine venner 1g kokain, fra deres pusher. Jeg fik cirka 200mg, imens de deler resten. Jeg har på daværende tidspunkt også drukket en 6-8 genstande.
Men lige efter jeg har indtaget coke´en, fik jeg det dårligt, jeg fik kvalme, blev lidt svimmel og begyndte at kaste op. Sådan havde jeg det i måske en 20min, hvor jeg så fik det bedre.
Om det har været komboen med coke og meskalin, ved jeg ikke. Det kan ligeså godt bare have været noget lortecoke, de har købt. Det kan jeg ikke sige så meget om, da jeg ingen erfaring har med kokain, det var næste gang jeg har prøvet det.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

BTW skal jeg så se methylphenidat som amphetamines eller er der nogle andre regler for det?

Samme spørgsmål med midlet zolpidem, skal jeg sætte det ind som et benzodiazepin?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tillader mig lige et bump her.

Er der nogen der kan fortælle mig om det er farligt at blande salvia med noget? Helt specifikt kunne jeg godt tænke mig at ryge et pibehoved salvia mens jeg er på MXE. Har tidligere gjort det meget kort tid efter mdma/svampe trip, under påvirkning af ketamin uden det umiddelbart udsatte mig for noget, så at sige. Svjv virker salvia på κ-opioid receptoreren, er det mon sikkert nok? Og salvia har vel aldrig udgjort en sikkerhedsfare som sådan, altså fx kan man vist ikke dø af en overdosis (med mindre man spiser 30 kg altså), og det har vist heller ikke vist sig at udløse latente psykoser, som det diskuteres for at de klassiske psykedelika kan.

Og som ovenstående; skal methylfenidat ses som amphetamines? Og zolpidem som et benzodiazepin?

Junior medlem

Nogen der ved hvorfor jeg ikke kan se skemaet/billedet på min iphone?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Psychedelia er blevet lidt skør på telefoner efter det nye format,
Her er et link:
http://wiki.tripsit.me/images/d/d6/Trip ... oChart.gif

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Hej sideshow Bob.

Jeg kan se at du aldrig fik svar på dine spørgsmål, ved selvfølgeligt ikke om det stadig er relevant for dig men:

Dit spørgsmål om salvia kan jeg ikke svare på.

Methylphenidats farmakologi er tættere på kokains virkningsmekanismer end amfetamin (kokain og methylphenidat er dopamin/noradrenalin optagelses hæmmere, NDRI, hvor amfetamin ud over disse kvaliteter også er i stand til at stimulere frigivelsen af selv samme neurotransmittere)

Zolpidem kan du godt tillade dig at aflæse som et benzodiazepin, men med visse forbehold. I større doser er virkningen i hvert fald ret langt fra det som kendes fra benzodiazepinerne og får for mange en delirisk og dissociativ karakter.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tusind tak Farmand.

Junior medlem

Heey :-)
det lyder som et brugbart skema, men jeg kan simpelhen ikke finde det. Er der en der vil linke til en computer? :D

Dedikeret medlem

Geografisk sted: I kassen
Værsgo'
Billede

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Første indlæg redigeret med opdateret skema

Dedikeret medlem

Geografisk sted: I kassen
Cool - du kommer lige på arbejde endnu engang, for det jeg har linket er gammelt.
Der er flere detaljer på det nye - og er mere retvisende;
Billede

:peace:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg tog ikke det du linkede før, jeg tog det fra tripsits hjemmeside =)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]