Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 14:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Østrig
Foerst og fremmest beklager jeg, hvis indlaegget er imod reglerne. Givet denne forumkategoris navn gik jeg ud fra, reglerne er blevet aendret siden jeg sidst brugte forummet jaevnligt.
Jeg skal hjem i nogle uger til mit smukke hjemland og taenkte, eftersom jeg kan se i nyhederne at der desvaerre har vaeret en masse politiaktioner paa staden med store busts, taenkte jeg at green light destrictet maaske ikke laengere er et sikkert sted for anskaffelse af voksentobak. Jeg var her sidst i juni, og selvom stemningen ikke laengere var rar, var det da stadig muligt at komme tilfreds hjem.
Ville det vaere i orden at spoerge, om det stadig er muligt, og om der er nogle udgange, der er "smartere" end andre? Jeg gaar i forvejen klaedt som en, der naeppe ryger, og det har vaeret min erfaring, da jeg boede i koebenhavn i 2011-2013, at det hjalp (politiet virker til at sigte folk med haettetroejer, saa de kan visitere dem, uanset om det er en ulovlig praksis), saa jeg er ikke specielt bange for at blive visiteret steder, hvor de ikke visiterer alle (primaert udgangene, saa vidt jeg ved).

Paa forhaand tak.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Jeg tager altid 9a'eren hjem derfra. Den tjekker de sjældent, såvidt jeg ved. Men altså jeg er aldrig blevet taget. Har en enkelt gang gået forbi dem, sammen med en ven. Hvor det var tydeligt hvad de lavede, men tror stadig de målretter indsatsen mod tydelige gangster typer, hiphoppere og hippier. Selvom min ven og jeg da nok ikke er de sidste i verden man mistænker for weed, så slap vi igennem ved at spille cool og gå direkte imod dem, istedet for at skifte retning og udvise nervøsitet.
Tror ikke jeg bryder nogen regel ved at sige at der stadig er massere af salg derinde.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]