Sideshow Bob skrev:
Hvilken vaporizer bruger du Randomname? Har selv en vapolution men den er altså ret skuffende. Jeg er sikker på en Volcano eller den der Herbalizer ville få mig til at droppe tobak helt.
De små håndholdte er i min erfaring ret dårlige til at levere en god oplevelse. Jeg har ikke fundet andre små vapes, som jeg bryder mig om, end en VapoStar.
Jeg har en Volcano, den leverer en virkelig høj kvalitet damp, samt stor mulighed for justering a temperatur og luft strømning, hvilket bidrager yderligere til smagsoplevelsen. Derudover er det virkelig praktisk at kunne tage dampen med rundt i huset i en ballon. Selvom dampen tilsyneladende hurtigt kondenserer, er der en klar mærkbar effekt, selv efter ballonen har lagt i 20 min.
Enspænderen skrev:
Det hænger vel sammen med at kammeret er så lille. Min vaporiser kræver flere sug end når jeg ryger en joint. Smagen er derefter: Tynd.
Det skal være et meget lille kammer så, jeg bruger sjældent mere end 200 - 300 mg på min Volcano, og jeg er ret habitueret.

Meget af det ligger nok i teknik, fordi de små vapes man suger i, kræver at man tilpasser åndedrættet så men ikke køler kammeret for meget ned, i kraft af luft gennemstrømningen.
Det har jeg i hvert fald selv oplevet være et problem.