BUBBLER !! fra evt black leaf

den perfekte måde at ryge hash rent på.
Man kan sagtens ryge andet på dem som i denne her video, dog vil jeg mene man skal rense dem meget ofte hvis man vælger dette. Skyld dem i iso alcohol når du har brugt den flittigt - brug groft salt ikke ris da de ofte kan sætte sig fast i sådan nogle ryge instrumenter her, hellere groft salt der opløses. Et titaniums nail/hoved er at fortrække, der kan man ryge hash, dap, skunk, eller hvad man vil, og vælge om man vil brænde det/ vape/svede det, eller hvad man nu fortrækker. Min bubler er lille men effektiv, jeg plejer at stille den i fryseren i 5-10 minutter inden jeg skal bruge den,.
Ryger selv på sådan en her

men titaniums hovedet der følger med er ikke så godt at ryge rent hash på imo, så hellere bruge sådan nogle nails her
Går du all ind og vil have den perfekte oplevelse køber du også en dabinator, men en storm lighter til at varme nailet op med er fint til at begynde med. Det behøver ikke at være en krads oplevlese, langt fra, det gælder ofte bare om at finde den rette temp og teknik, jeg hoster sjædent når jeg ryger på en bubler, og hvis jeg gør er det bare lige sådan et enkelt eller to for at "rense halsen"
visias skrev:
Jeg syntes at de nye Prince 0,1mg ristet er det bedste!
Ja det er de, men jeg tror nu ikke det er fordi der er mindre nikotin i tobakken, men fordi at filteret lover at tage mere skidt end andre. Men jeg ved nu ikke, har ikke røget smøger i lang tid og føler ikke jeg har lyst til det, men ryger stadig joints ofte med dette tobak i.