Hector Salamanca skrev:
Rob Dyrdek skrev:
Nøj hvor er hende den første pige der ryger dejlig og hende der giver piber.. Dejlig video

Jeg vil aldrig nogensinde begive mig ud i et DMT trip, medmindre der er lige så herlige folk omkring.
Helt igennem dejlig video!
Det første nummer er også mega lækkert!
TAK
Du har vidst lige lagt lidt an, på vores, såvidt jeg ved, eneste kvindelige moderator.
He he! Det må han godt - ros er dejligt <3
Citat:
Men det er da rigtigt, at det er dejligt, at se nogen der passer så godt på hinanden. Og gør så meget for at trippet, ikke bliver ligegyldigt. Jeg har ikke selv prøvet DMT, og kommer sgu nok heller ikke til det, men man får da lyst til at udvælge sine mest spirituelle venner og gøre ligesom jer. Det er helt vanvittigt og tænke på, at man kan sætte tiden i stå på den måde der. Det virker, som om man ryger, er i en parallel verden i 10 minutter, og kommer tilbage med ligeså mange oplevelser som en rejse på flere måneder kan give.
Ja det er ret vildt. Men det er ikke så meget en parallel verden, men mere som om at opmærksomheden bliver i stand til at se så dybt og så detaljeret at tiden stopper. Der går hul i verden, og tid og rum stopper.