Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 12:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hej guys. Jeg har i dag været ude for at hente noget kokain ved min trofaste pusher som altid har varene i orden. Han havde så ikke mere af det kokain som jeg plejer at få og som er rigtig lækker kvalitet (taget i betragtning at vi jo er i DK og kvaliteten er lav) Han havde så fået noget Cocaine paste som han ihvertfald kaldte det. Jeg besluttede mig så for at købe lidt af det og nu står jeg her og aner ikke hvad jeg skal stille op med det. Det er meget klistret og glimter lidt i lyset. Det er næsten lugtfrit, dog lugter det meget lidt af det kokain jeg plejer at få.

Så til mine spørgsmål.
Min pusher sagde at jeg kan blande meget meget lidt kreatin eller andet pulver i og blande det godt sammen så det er muligt at indtage det nasalt. Er dette en god ide med Cocaine paste?

Jeg har læst på bluelight at man ikke vil få noget ud af at sniffe Cocaine paste, er dette rigtigt? Og hvis det er, hvad kan jeg så gøre med det?

På forhånd tak.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Trekantsområdet
Hvor meget har du købt?

Hvis du vil indtage det nasalt, så tror jeg du må oprense og konvertere coca pastaen, før det kan bruges ordenligt.
Så vidt jeg har forstået, er coca pasta det urene første produkt de får ud af bladene, efter ekstraktionen.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."

Medlem

Jamen har købt 1 gram. Jeg prøvede i går efter nærlæsning på nettet at tage en bane på 30mg blandet op med lidt kreatin så det var muligt at få lagt op i en bane. Jeg fik en klar virkning ud af det, men rusen føltes meget beskidt og gav mig hjertebanken og svedeture. Er det en svær process at lave det fra Pasta formen til en salt form? Og er dette muligt når det kun er et gram jeg står med?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Trekantsområdet
Det kræver lidt kemisk viden, men man kunne nok godt lave en fremgangsmåde der er til at forstå.
Prøv evt. At læse emnet Rekrystallation af kokain.HCL, der ligger inde under alkymistens hjørne.

Det vil nok ikke kunne betale sig med et enkelt gram, med mindre man yder sit bedste for at mindske spild under oprensningen. Dog er det ikke muligt at få 100% udbytte, men tabet kan reduceres betydeligt, hvis man gør sit arbejde ordenligt :)

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."

Coca-entusiast
Brugeravatar

Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Hej Deliriouz

Kokain paste er den beskidte, urensede version af kokain base (freebase). Da det er en base, og ikke et salt, kan det ikke opløses i vand, og derfor ikke i den menneskelige krop. Det vil ikke nytte noget at blandet det op med kreatin. Med god vilje og tålmodighed, kan det sagtens lade sig gøre at lave dit gram kokain paste om til kokain HCl som kan sniffes. Der vil dog højest sandsynligt være et betydeligt vægttab.

Men først og fremmest vil jeg råde dig til at teste om det overhovedet er kokain paste (base, freebase, whatever..)

1. Hak det så fint ud som muligt

2. Bland det op i demineraliseret vand ca 100ml. rør rundt i 5min (kokain base er IKKE vandopløseligt)

3. Filtere igennem 2 kaffefiltre lagt oven i hinanden (helst et ubleget skålfilter)
De 2 filtre placeres i en tragt, hvor du har taget en vatrondel og mast ned i hullet oppefra. derved sænkes hastigheden på gennemstrømningen. Sæt tragten i et stort glas.

Så sker der en af følgende ting:

1. Dit kokain pasta bliver ikke opløst i vandet og ligger nu tilbage i filteret. Dette skrabes ud på en glasplade og tørres.

eller..

2. Dit kokain var IKKE kokain paste, og befinder sig nu i vandet. Dette hældes i et ildfast fad, og tørres i en ovn ved 50grader, med lågen åben.

Lad os hører hvordan det går:)

Mvh.

Junior medlem

Deliriouz skrev:
. Det er meget klistret og glimter lidt i lyset. Det er næsten lugtfrit, dog lugter det meget lidt af det kokain jeg plejer at få.

Ofte ser god kokain skinnende ud og er fedtet når man rører ved det. Kokainbase er ofte gulligt og helt hårdt og har ingen virkning hvis du tager det. Mange som er vant til at tage billig kokain som er cuttet med alt muligt. Mange bliver overrasket hvis de får rent kokain som ofte lugter meget mere end den billige.

Coca-entusiast
Brugeravatar

Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Doctorjohn skrev:

Ofte ser god kokain skinnende ud og er fedtet når man rører ved det. Kokainbase er ofte gulligt og helt hårdt og har ingen virkning hvis du tager det. Mange som er vant til at tage billig kokain som er cuttet med alt muligt. Mange bliver overrasket hvis de får rent kokain som ofte lugter meget mere end den billige.

Når du skriver skinnende og fedtet, tænker du nok på det der kaldes diamond flake, som er okay kokain (ca. 50% rent). At det lugter mere, skyldes cutstoffer, da helt ren kokain er næsten lugtfrit.

Der er mange indikatorer der spiller ind, hvis man skal bedømme kokain, og glans er ikke en sikker indikator på god kokain. Dog er det et tegn på at kokainen er af en sådan kvalitet, at en dealer har gjort sig umage ved at tilsætte noget for at give det en perlemors effekt. ofte 40-55%.

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497

Dedikeret medlem

Det er helt sikkert ikke coca paste. Hvad der ellers kan være gjort ved det aner jeg ikke, men det er ikke coca paste.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]