Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 00:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hej

Jeg har enkelte gange indtaget lidt for meget etizolam pga. dumme redoseringer..

De fleste steder står der at varigheden af etizolam er på omkring 8 timer, men begge gange jeg har været lidt for glad for at redosere, har jeg følt mig påvirket langt oppe af dagen derpå.. Jeg føler mig stadig sløv og en anelse groggy nu godt 17 timer efter sidste dosering.

Hvorfor??

Mvh Swiffa

Insane psychedelia user!

Halverings tiden af Etizolam r 8,5timer incl. aktive metabolitter er svjh 14timer i alt.

jeg synes dog ikke Etizolam er som så mange andre benzoer(sjovt når det heller ikke rigtigt er en benzo, emn et thienodiazepin). Jeg har ikke oplevet Blackout på samme måde som på fx Alprazolam.

Stodder
Brugeravatar

Ifølge wiki er T½ på 6,2 timer og 8,2 timer for den aktive metabolit.
Hvor meget du har taget? Hvornår det er ude af kroppen igen afhænger jo af den indtagede mængde.

Medlem

4mg.. Men det er ikke fordi jeg er meget påvirket dagen efter, det er bare irriterende hvis man gerne vil være helt frisk

Men altså, nu er det sket to gange, og jeg føler ikke rigtigt jeg får noget ud af rusen, så måske jeg bare lægger dem på hylden, og gemmer dem som et safety net, som var planen med dem fra start af.

Tak for i svarede!

Medlem

Sad og læste Wiki siden for Etizolam idag.. Der skulle ikke være lige så store abstinenser og faktisk virker det bedre med tiden..
På angst, that is..

Har kun adgang til Indisk etizest.. Nogle der ved om de er fake? Har lige poppet to med en tolerance der siger DADADA

Har dog lagt en god bund med 5 Tuborg. Jeg er langt ude og Bob ved det :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Synes ikke rigtig etizolam er noget værd rekreationelt.
Hvordan ser dine ud Rob?

Nu vi er igang hvor mange alprazolam kan jeg æde? har ædt 1 og kan godt mærke lidt wonkyness hvilket jeg faktisk var overrasket over. Kan jeg poppe en mere? skal på arbejde imorgen.

Medlem

Hvor mange mg snakker vi.. Et enkelt, ja sagtens.. Bare sæt alarm til i god tid så du kan nyde din morgen..

Mine er aflange og lyserøde. DE skulle ikke være lige så stærke som de håndpresset blå.. men samme indhold, nemlig 1 mg..
Men det der står på Wiki, oser lidt af salgstale.. Jeg overvejer at få den ægte vare igennem min læge..
Det er bedre at leve på benzoer end det er at leve med angst, det må vi konstaterer.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]