Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 22:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Jeg har tit været nysgerrig omkring Ketamin, og har kun selv prøvet det en enkelt gang. Jeg er ikke helt sikker på om det var en S eller R, syntes ikke jeg var ramt psykadelisk på nogen måde, men jeg fik også kun en bette streg, jeg var tværtimod godt basket i kroppen og godt dum i hovedet :D

Men mit egentlige spørgsmål er hvad folk har af oplevelser fra et K-hole, jeg kunne rigtigt godt tænke mig snart at få prøvet det igen, og vil gerne vide om folk syntes at hullet er en god oplevelse eller om det ikke er noget jeg burde bevæge mig ud i, jeg kan også fortælle at jeg ikke har den store kendskab til psykadeliske stoffer, jeg er godt erfaren med MDMA, har prøvet svampe en enkelt gang og kun ketamin den ene gang, samt jeg har prøvet at spise kiks, men det holder jeg mig sku bare fra fremover da jeg mener det er for uansvarligt.

På forhånd tak :peace:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Vi har en del triprapporter her på siden med folk, der beskriver deres oplevelser super godt. Du kan finde dem under "Andre syntetiske substanser" i Triprapport forummet.
Link - viewforum.php?f=45

Og ellers er der Erowid, som også har bunkevis af beskrivelser.

https://www.erowid.org/experiences/subs ... mine.shtml

Junior medlem
Brugeravatar

Philip Fry skrev:
Vi har en del triprapporter her på siden med folk, der beskriver deres oplevelser super godt. Du kan finde dem under "Andre syntetiske substanser" i Triprapport forummet.
Link - http://psychedelia.dk/forum/viewforum.php?f=45

Og ellers er der Erowid, som også har bunkevis af beskrivelser.

https://www.erowid.org/experiences/subs ... mine.shtml

Okay tak for det jeg er ny på siden :) Har læst lidt på det nu og ved ikke hvad min holdning er til det, kunne rigtigt gode lide effekten jeg fik af den ene lille streg men ved ikke om jeg vil tage en tur i hullet :lol:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Det var så lidt! Man skal jo starte et sted :)

Det er i hvert fald to meget forskellige trip. Personligt bryder jeg mig mest om K-hole doser, da jeg ikke synes det er så fedt igen at vælte rundt uden balance. Så vil jeg hellere lægge mig på ryggen med musik i ørene og få en på opleveren. Ketamin-land er et mærkeligt sted, som jeg langt fra er færdig med at udforske.

Junior medlem
Brugeravatar

Philip Fry skrev:
Det var så lidt! Man skal jo starte et sted :)

Det er i hvert fald to meget forskellige trip. Personligt bryder jeg mig mest om K-hole doser, da jeg ikke synes det er så fedt igen at vælte rundt uden balance. Så vil jeg hellere lægge mig på ryggen med musik i ørene og få en på opleveren. Ketamin-land er et mærkeligt sted, som jeg langt fra er færdig med at udforske.

Det lyder også til at være en oplevelse for livet, jeg har en forventning om at jeg skal have fat i noget her i juleferien, så må vi jo se hvad det bliver til :peace:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]