Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 22:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Hej igen psy 8)

Jeg har igennem de sidste 5 år fået udskrevet Imozop 7,5mg (Zopiclon er det aktive stof) imod min kroniske insomnia, som jeg har brugt i de helt svære perioder. Jeg har igennem alle årene brugt omkring 10-13 piller om året. Men sidst jeg nu tog en pille var i september.

Nå men igår havde jeg taget lidt amf for at læse op til eksame. Jeg tog lidt under 100mg af amfetamin, der er købt her i KBH, dvs. sikkert ikke særlig rent. Jeg tog det omkring kl.18.00.
Jeg har ellers ingen erfaring med amfetamin, jeg har kun prøvet stoffet 2 gange før. Engang i december, og engang da jeg har været teenager.

Det gik sgu perfekt med at læse, men da jeg skulle lægge mig til at sove, omkring kl.02-03 kunne jeg selvfølgelig ikke. Jeg havde bildt mig selv ind at jeg sikkert kunne sove, da jeg kun havde indtaget lige under 100mg, og det var mange timer siden det blev indtaget.
Og jeg havde tilfældigvis ingen cannabis til at ligge.
Da jeg havde ligget i sengen og var kommet op igen et par gange, bestemte jeg mig for at sluge en pille på 7,5mg zopiclon, dette var omkring kl.05.00. Men da jeg kommer ud fra toilettet igen, sætter jeg mig foran computeren og glemmer at lægge mig i sengen.
Først efter 45min lægger jeg mærke til at pillen for længst er begyndt at virke, og ligger mig i sengen. Men nu er jeg åbenbart kommet forbi det niveau hvor jeg ellers ville falde i søvn, fordi at sove kan jeg ikke.
Ca. kl.08.00 er jeg ved at blive gal, og overvejer at tage en pille mere. Men tænker så, at jeg sikkert stadig har sporadiske mængder amfetamin i kroppen, plus at jeg har taget en pille for noget tid siden, hvilket sikkert fører til tolerance osv.
Så jeg bestemmer mig for at tage to piller mere, da jeg skal falde i søvn nu. Men jeg falder sgu ikke i søvn med det samme, og jeg begynder at få de mærkeligste hallucinationer, jeg indtil dags dato har oplevet.
Alt bliver levende, dynen, sengen, væggene, gulvet og der flyver pels tæpper, dyr og alt muligt andet rundt i mit værelse. Der er kæmpe kryb inde i sengen, computeren og natbordet der kæmper for at komme ud. Nogle gange kunne jeg tage i det flyvende tæppe, dyrene osv. og jeg mærkede dem som ægte. Farverne i dette virvar var virkelig flotte og markante, og der var alle farver plus guld, diamant, chrom, neon lys, lasere osv. Men realistiske var hallucinationerne ikke, jeg var ihvertfald aldrig i tvivl om, at jeg bare var taget med røven af de piller.
Jeg nød virkelig denne galskab, da jeg ikke havde forestillet mig, at sådan noget kan lade sig gøre. Men rent kvalitets mæssigt på trippet, synes jeg ikke at benzodiazepiner er noget værd i forhold til de klassiske psychedelika. Det var sjovt, men alligevel følte jeg, at jeg spildte min tid, da jeg hellere ville sove.

Dette er nok et af det mest overvældende trip jeg indtil videre har været på, og jeg har trippet rigtig meget Svampe, LSD osv. og store doser. Det er kun DMT der har formået at slynge mig endnu længere ud sådan rent hallucinations mæssigt. Jeg har haft stribevis af oplevelser, der har været mere konstruktive, og der har haft mere dybde indsigts mæssigt, men dette var meget overvældende hallucinations mæssigt.

Jeg fald i søvn efter ca. 2 timer vil jeg vurdere, og vågnede igen efter ca 3 timers søvn hvor jeg havde det ok. Dagen idag har været præget af mindre hallucinationer i form af noget jeg vil kalde væske lignende pels, der flyver i luften, og små væskelignende/gennemsigtige slanger/orme der kryber frem og tilbage på gaden og på væggen. Det er dog dalende, og der er stor forskel på hvor meget mere normal jeg er nu, end hvad jeg var da jeg vågnede. Jeg har dog været, og er meget klar i hovedet, da jeg har læst op hele dagen uden problemer.

Faktisk gad jeg godt at prøve det igen, men da jeg har en skrøbelig søvnrytme i forvejen, tør jeg ikke ud i at eksperimentere med benzoer for rusens skyld. Derudover var der intet indhold i trippet, men det var sjovt:)

Jeg ved at mange af jer tager benzoer for rusens skyld, og er det virkelig sådan noget i plejer at opleve? Jeg gik rundt med den indbildning, at benzoer bare var det rene zombie mode på sofaen. Vidste dog godt at det kunne være lidt visuelt, men tag lige en slapper :P

Nå men jeg har lært, at næstegang jeg skal studere på amf, tager jeg dosen senest lige efter middag. Vigtigst af alt skal jeg have nok med tjald hjemme. Det bliver nok afprøvet i morgen eller i weekenden.

Nå det blev en lang historie om min skøre oplevelse. Næsten Salvia skørt. Del endelig hvis du også har en anderledes oplevelse.

Tak hvis i gad at bruge lidt tid på at læse det.

Btw. jeg ved at det er en ond spiral at tage stimulanser om dagen, og benzoer til natten. Dette er ikke en rutine jeg er i, men bare et mislykket projekt:)

Vh Ø Tripperen!

Senest rettet af Ø Tripperen 08 jan 2016 10:36, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!

Zolpiclon er ikke et benzodiazepin.

Det er en meget kendt bivirkning at de kan udløse deliriumlignende tilstande hvis ikke man falder i søvn inden rusen træder ind.

Det har du sgu ret i.
Havde forstået det som, at det er en analog, derfor skrev jeg bare benzodiazepin.
Jeg ved i realiteten intet om benzodiazepiner, eller andet medincin af den slags.

Overskriften er rettet nu.

Jeg vil lige lave en lille update her, lidt efter trippet.
Efter at jeg havde lagt indlægget op, ville jeg lægge mig til at sove, men det kunne jeg ikke selv om jeg røg bong.
Jeg har ikke rigtig sovet siden oplevelsen, muligvis har jeg fået sovet i omkring en time ved 7-8 tiden her i aftes, da jeg ikke rigtig er klar over hvad der er sket på det tidspunkt. Og jeg har det ikke særlig fedt, jeg er mast, energiløs og lidt forvirret.
Jeg kan ikke finde ud af, om det er bivirkninger fra amfen, pillerne eller noget helt andet.

Uanset hvad er det slut med at eksperimentere med amf, men jeg er lidt i tvivl om hvad der er bedst at gøre i min situation. Om jeg skal vente og håbe på, at jeg falder i søvn snart, eller om det er på grænsen hvor det er bedre for mig at tage en pille og sove igennem. Jeg frygter bare lidt, at jeg stadig ikke vil falde i søvn, og at jeg så ender med at trippe istedet for.

Alt det jeg fik læst igennem imens jeg var på amf, er jeg nu bagud igen, da jeg ikke har fået læst siden. Men sådan er det jo med stimulanser, det er bare lånt energi der skal betales tilbage. Men jeg skulle vidst lige mærke det på egen krop for at forstå det, naivt ja:)

Vh Ø

Medlem

Slet-Fejl

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]