Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 00:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Jeg fik en recept af min læge på 20 stk diazepam præperat omkring jul..

De var hurtigt væk selvom jeg prøvede at holde mig til den aftalte dosis skulle der alkohol til for at få en optimal effekt..

Nå men jeg løber tør og posten og tolden osv har været en bitch..
Jeg har idag fået 100 diclaczpam altså analogen.
Jeg har indtaget 4 mg af etizolam og 30 mg diclazepam..
Influenzaen som jeg har døjet med de sidste 15 dage var væk idag, men er nu kommet tilbage?

Havde regnet med det modsatte.. Harforstået alvorligheden i Bonzoer og der skal holdes øje med mit forbrug.. Men hvor længe går der før man er abstinens fri? Jeg har indtaget over 1200 forskellige piller.. og ikke engang en uge har bragt min tolerance ned.

Skal jeg bare stop pille forbruget, det virker kun til at være psykisk for det eneste tidspunkt jeg bliver en smule euforisk og angst.fri/ligeglad -Er de 10 sekunder det tager at sluge en håndfuld..

Medlem
Brugeravatar

Det er en ond cirkel du er havnet i. Hvis du ønsker at blive angst fri, så nytter det ikke, at fortsætte dit forbrug/misbrug eller hvordan man vil definere. Uden at vide det med sikkerhed, så lyder det som om du har ramt muren. Man kalder det en dosis effekt kurve dvs. man når et punkt hvor den ønskede virkning ikke kan blive større, men hvor bivirkninger blot stiger.
Når du blander forskellige benzo'er så dannes der også krydstolerance, som du også skal være opmærksom på.
Det du kan gøre for, at få ledt din situation på rette vej er, at finde et nedtrapningsskema og skifte over til et relevant benzo præparat.
Hvis du bare stopper brat vil du helt sikkert havne i et abstinens-helvede, så lad være med det.
Efter nogle uger uden benzo'erne vil du kunne opleve, at få dulmet angsten, MEN om du så holder dig til max 3 ugers medicinering for, at undgå afhængighed og tolerans udvikling, så vil du stadig være stærkt knyttet til pillerne.
Hvis du gerne vil have gjort noget ved den invaliderende angst, så skal du springe ud i noget terapi, som med garanti HJÆLPER.
Lyder det ikke mere tiltalende med en løsning, som er varig og kan gøre dig angst fri og euforisk uden at skulle kører nogle tabletter indenbords, fremfor en midlertidig afskærmning, som får problemet til at vokse sig stærkere.

Medlem

Føler jeg har oplevet "helvedet" OG ja det var både komisk, skørt og det værste jeg har prøvet... Gik glip af nytår fordi jeg bare lagde i mørke..

Jeg har brug for den her medicin i visse situationer, til jeg er blevet en mofo mentalt.. Der er gang i opbygning! Eller kom der!

Og fysisk skal jeg os bare være beast, har været, så tager ikk lang tid :)

Medlem
Brugeravatar

Synes dit svar meget er utydeligt. Mofo mentalt, gang i opbygning, har været et beast fysisk.
Hvad er din handleplan? Du siger selv at du bliver euforisk og angst fri når du skovler en håndfuld tabletter i kæften, har du så bare tænkt dig, at fortsætte med at fylde på, så du kan blive en mofo????

Medlem

Man kan ikke blive mentalt fungerende med høje doser benzodiazepiner.

Og ja terapi og alt i den dur skal der fyldes på af.

Prøver igen, eller fuck det.. man bliver ramt af diskussioner når man søger svar her inde.

Medlem
Brugeravatar

z3n skrev:
at finde et nedtrapningsskema og skifte over til et relevant benzo præparat.
så skal du springe ud i noget terapi, som med garanti HJÆLPER.

Sys helt sikkert du skal søge Terapi, og få nogen til at lave et godt nedtrapningsskema.

Medlem

Det er svært at lave en nedtrapningsplan med ikk så velkendte præperater.. Et skema kunne være at halvere dosis over x antal tid..

Insane psychedelia user!

Det er også en mulighed at få hjælp fra din egen læge. læg kortene på bordet. H*n vil sikkert foreslå misbrugscenter med så heftige doseringer. Hvilket du måske bør overveje. De vil kunne hjælpe med udtrapningsplan og du får endda pillerne gratis. Og psykolog har de også tilknyttet. Det lyder til at du er ude hvor du ikke kan bunde. Det er dit liv og helbred du gambler med.

Held og lykke.

Medlem

Helt ukendte er de vel ikke? Ifølge Wikipedia er diclazepam et Sternbach-præparat. Det var ham, der opdagede de første benzodiazepiner. Der er også referencer til et par artikler som beskriver stoffets kinetik. Med de oplysninger skulle man kunne lave en nedtrapningsplan, om ikke andet så via analogier til kendte stoffer med lignende egenskaber. Etizolam er et registreret lægemiddel nogle steder. Masser af referencer (igen fra WP). Det komplicerer selvfølgelig sagen, at du er afhængig af dem begge.

Ligesom røvkussen vil jeg ønske dig held og lykke.

Medlem

Er lige på et trip og føler jer!

Medlem
Brugeravatar

Ved at man ofte anvender chlordiazepoxid til multi benzo nedtrapninger, da man svjv godt kan undertrykke abstinenserne af flere benzodiazepiner så længe det benzodiazepin der indgår i nedtrapningen dækker virknings spektret (anxiolytisk, hypnotisk osv)

Medlem

Mit liv er heeeeelt fucked :D Hvorfor kan jeg kun grine og græde af det...

Ingen normal respons og tankegang kommer.. Jeg drikker og piller mig bare under...

Lige smadret min lejlighed til lyden af dødsmetal, jeg er fucked.. Skolen hænger i en tynd tråd, hvor finder jeg mig selv.

Medlem

Geografisk sted: På en nydelig villavej
Rob Dyrdek skrev:
Mit liv er heeeeelt fucked :D Hvorfor kan jeg kun grine og græde af det...

Ingen normal respons og tankegang kommer.. Jeg drikker og piller mig bare under...

Lige smadret min lejlighed til lyden af dødsmetal, jeg er fucked.. Skolen hænger i en tynd tråd, hvor finder jeg mig selv.

:shock: Det kalder jeg sgu et råb om hjælp... jeg får det sgu helt dårligt af at læse din tråd. Uden at kende ret meget til din tilstand, og dit forhold til din skole, så lyder det som du har brug for et besøg på en psykiatrisk skadestue - og det kan kun gå for langsomt. Med lidt held er din skole forstående overfor situationen. :shock:

Medlem
Brugeravatar

Ja, overvej om det ikke er på tide til forandring og søg professionel hjælp indenfor psykiatrien eller på kommunen mhp. at komme i rehab.

Medlem

Det er forsøgt folkens.. Fokuserer på skolen lige nu det er det vigtigste.

Jeg har et billede på min fon jeg lige smider op engang, det viser mit lægehus uduelighed :D

JEG har kun mig til at ændre på tingene, sådan har det altid været. Også slf jer herinde, selvom det var spøjst jeg blev frosset da jeg havde mest brug for jer :) Det var et rent helvede, men kom igennem det og jeg har på mærkelig vis fået nyt syn på tingene, siden igår specielt men over de sidste par måneder.. Har tænkt på en indlæggelse, men der skal være mulighed for at jeg må have både pc og fon med ind så jeg kan holde studiet igang... Det tvivler jeg på jeg får lov til?

Insane psychedelia user!

Jeg kan se på facebook at folk skriver imens de er indlagt, så det burde ikke være et problem.

Medlem

Hvis det stikker af igen.. Så er muligheden der, godt at hører :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]