Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 22:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Verdens navle
Jeg har nu prøvet Rivotril (2mg) 3 gange og er godt skuffet. Første gang tog jeg en enkelt og redoserede med 2 mere efter 3 timer, da der ikke kom nogen virkning. Anden gang tog jeg 2 + 2 øl et par timer efter. Tredje gang tog jeg de sidste 5 + 2 øl 1,5 time efter.

Det eneste jeg kunne mærke var en svag følelese af, at have det lidt underligt eller anderledes, men er rimelig sikker på det bare var placebo. Følte godt nok også, at jeg blev lidt mere påvirket af de 2 øl end normalt, men det kunne sagtens også være placebo. Jeg har ingen tolerance for hverken benzoer eller alkohol, og jeg tog dem med 2 dages mellemrum. Kan jeg virkelig være imun over for dem eller rammer de mig måske bare ikke så meget som andre? Eller kan de have været for gamle? På pillerne stod der "Roche" og "2" med en ring om. De have ikke noget kryds på bagsiden, men bare en streg.

Admin
Brugeravatar

Det lyder ikke som om, det har været rivotril. Mig bekendt produceres rivotril ikke med de kendetegn og det har ihvertfald ikke været fra det danske marked. Tjek billede i bunden af denne side:

http://pro.medicin.dk/medicin/praeparater/698

De har nok været fake, dem du har haft fat i. Eller noget helt andet medicin. 5x2 mg rivotril burde slå dig totalt ud.

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det lyder mærkeligt, men jeg heller har ikke forstand på farmakologi.
Men hvor klart husker du de dage der gik ved indtaget?
Gadekøb eller recept?

Jeg selv bliver helt fortabt i lallet ingentinghed ved 2mg rivotril; er sågar blevet banket af en vagt i DGI-byen med min kammerat efter vi spillede bordfodbold i hoteldelen.
Det kørte lidt ud i en spids, og var hovedsageligt selvforskyldt, men vi fulgte mandens befaling. Hvorefter at have forladt grunden, han fortsat fulgte efter os, så vi snakkede lort og spyttede efter ham, hvilket han ikke kunne kapere og stormer os begge, overfalder min kammerat og tager kvælertag på ham og flyver videre på mig og stikker mig en knytter. Han ringede selv efter osten, som vi tålmodigt ventede på. Da de ankommer snakker vi med dem (der var en svensk pige der havde optaget det hele :lol: ), hvorefter det ender med at gutten bliver fyret af direktøren, ingen af os agtede at lægge sag an i mod ham.
(Vi er begge nogle scrawny faggots der passer os selv).
En smule rodet, og dybt irrelevant.. -Men ja.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
De Roche piller du beskriver har kendetegnet at de smager af sukker. Lagde du mærke til nogle kemisk smag da du spiste dem - eller generel pillesmag?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Verdens navle
Jeg ved ikke om de smagte af "piller", men det var i hvert fald ikke en sukkersmag.

Jeg kæbte dem på gaden og sælger virkede på ingen måde, som en der ville snyde. Hun var mega flink og stod, og jeg snakkede med hende i lang tid. Hun virkede godt nok også ret dum, så måske vidste hun ikke hvad hun solgte?

Jeg fik et billede af dem, før jeg købte dem, og det så sådan her ud:

http://imgur.com/Rzh2MkD

Bagsiden var som sagt bare en enkelt streg, i stedet for et kryds. Synes i jeg skal skrive tilbage og klage?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Der er ihvertfald ikke nogle clonazepam jeg har set før det der, ligner mest nogle hjemmepressede piller.

Junior medlem

Nu æder jeg selv rivotril, og det billede du har lagt ind ligner dem ikke. Det er højst sandsynligt noget hjemme presset noget, du har fået..

Insane psychedelia user!

Havde der været et krydskærv kunne de godt ligne Rohypnoler. Det er sikkert nogle piller presset i asien, med tvivlsomt indhold.

Clonazepam smager af mint, lidt som en mild tic-tac.

Medlem

Google det under min medicin eller et andet sted der kan du også se billeder.
Jeg får dem selv mod angst.
2 mg er hvide med et kryds på den ene side
På den anden står der roche med et 2 tal med en stjerne på hver side.
Roche 0.5 mg er røde med en streg på.
Så ja du er blevet snydt.
Hader folk der snyder.
De skulle have et nakkeskud

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]