Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 00:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej allesammen. Jeg har lige oprettet en bruger, har fulgt lidt med uden en brugere så tænkte det var på tide.
Et par af mine veninder og kammerater har taget LSD, h jeg vil super gerne prøve det for første gang. Mine venner har planer om at gøre
Det i februar måned, og jeg super gerne være med. Men de siger både jeg er for svag psykisk og de ikke vil have ansvaret for mig. Det skal siges mine venner er folk jeg har kendt igennem 2 måneder og er først begyndt RIGTIGT at lære dem at kende nu. De kender mig knap nok. Men de nægter i hvertfald for mig at tage med..
Jeg har læst meget op på LSD specielt set og setting eller hvad det hedder. Og jeg synes jeg ved en del om det nu, og har læst herinde det mindre risikoen for bad trip.
(Har en enkelt gang haft et bad trip på ecstasy, aller første gang jeg gjorde det) det skal siges jeg "kun" har taget stoffer 1/2 år.
Hvad kan jeg gøre for jeg kan få lov til at være med og "for at forberede migselv på hvordan det er" fordi de siger, at man skal afgøre med sig selv om man er klar. Og det synes jeg ærligt jeg er.

Håber på svar, tak skal i have.
(BTW. Er ikke en 14 årig teenager)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere around Barstow
Hvis de ikke vil have dig med er det ikke stedet du skal være når du er på LSD vent til du finder en ven du kender godt og gerne vil bruge tid på dig
Jeg ville kun gøre det med meget tætte venner og kan tælle på én hånd personer jeg kunne finde på at trippe med hvis jeg skulle... Faktisk to fingre

Fuck narko og hash
Når man har kondi på glas

Junior medlem

Det lyder faktisk som en god ide, tak skal du have!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ude for lands lov og ret
Kunne ikke være mere enig! Vent til det rette tidspunkt. Set og setting betyder alt. :)

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Bare sørg for at gøre det sammen med mennesker du stoler på og føler dig tryg ved. det lyder som om at du skal vente til at du får dig nogen gode kammerater

Junior medlem
Brugeravatar

vil give alle andre ret :)
jeg har prøvet at trippe med folk jeg (åbenbart) ikke kendte godt nok.. og det var ikke gode oplevelser! hverken for mig eller dem :)

Medlem

Geografisk sted: På en nydelig villavej
hashdude, din post lyder mest som om, at du er utilfreds med at blive holdt udenfor af dine nye venner, og vil gøre alt for at være med. Det virker på mig meget umodent, at spørge om råd til at opnå social accept, i gruppesammenhænge hvor der indgår stoffer.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Hashdude. skrev:
Det skal siges mine venner er folk jeg har kendt igennem 2 måneder og er først begyndt RIGTIGT at lære dem at kende nu. De kender mig knap nok.

Hashdude. skrev:
Jeg har læst meget op på LSD specielt set og setting eller hvad det hedder. Og jeg synes jeg ved en del om det nu, og har læst herinde det mindre risikoen for bad trip.

Hashdude. skrev:
(Har en enkelt gang haft et bad trip på ecstasy, aller første gang jeg gjorde det) det skal siges jeg "kun" har taget stoffer 1/2 år.

Synes helt klart, at alt det du skriver der, peger på at du ikke skal tage lsd med dem, og slet ikke nu.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Jeg er med de andre.

Det her er faktisk - næsten til punkt og prikke - opskriften på en rigtig dårlig oplevelse!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In another dimension, in a strange world
Også enig. Jeg tripper kun med mine "Bedste" kammerater, for syntes tit der kan komme en ubehagelig stemning, eller man føler de andre forventer noget af en osv, og det er altså nemmere at håndtere hvis du sidder med nogen du kender ud og ind, det kan hurtigt gøre det akavatet at sidde med nogen man ikke kender så godt i sådan en tilstand. Det er bare min erfaring, har set massere som trippede med folk de ikke kendte så godt, og det er gået fint men foretrækker det andet til hver en tid.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Jeg kan sgu godt forstå de ikke vil have en newb med på deres trip. :?

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Synes sgu lidt det er underordnet hvorvidt du er uerfaren eller ej, pointen er sgu nok bare at i ikke er tætte nok endnu. Som Alakazham sagde:

Citat:
Hvis de ikke vil have dig med er det ikke stedet du skal være når du er på LSD vent til du finder en ven du kender godt og gerne vil bruge tid på dig
Jeg ville kun gøre det med meget tætte venner og kan tælle på én hånd personer jeg kunne finde på at trippe med hvis jeg skulle... Faktisk to fingre

NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]