Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 00:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Hvad plejer I at give for ketamin? Og føler I jer snydt? Jeg har et par gange fået noget, som bestemt ikke var helt rent.
Og er tørken efterhånden ovre? Jeg synes der var et langt stykke tid, hvor det næsten ikke var til at opdrive.

Sidst jeg fik Ketamin var i Marts, og der gav jeg 1500kr for 2.5g af noget jeg vil mene var meget rent S-isomer Ketamin.
Lækkert stof i hvertfald.

Vh Ø Tripperen!

Insane psychedelia user!

Er ved at være en del år siden, men gav 20-40 kr pr g når vi bestilte lidt større mængder.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Nogle siger tørknen er ovre. Jeg mener det ikke.
Der florerer noget som bestemt ikke er ketamin, som det var for 2 år siden - man kunne dog nemt snydes hvis man ikke kender ÆGTE ketamin.

Jeg synes det er pisse irriterende, da jeg virkelig savner ordentligt ketamin - men plejer at gi 200-400 kr grammet.

Har efterhånden været igennem 10 forskellige slags keta, og har fundet EEN person der sælger noget jeg vil sige er nogenlunde ordentlig ketamin. :hm:

Det jeg fik var aktivt ved 5-10mg, smagte næsten intet og absolut ingen bivirkninger. Jeg vil mene, at det var S-Keta af aller bedste slags.
Det var så nice, at det er det eneste stof som jeg ikke har kunnet haft liggende. Jeg brugte 2.5g på helt kort tid. Ellers plejer jeg aldrig at have problemer med at have nogle stoffer liggende, jeg plejer altid at have en bunke af forskelligt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er rigtig ketamin også. Fik noget den anden dag som var ret tæt på rigtig keta i virkningen, men mig og en ven kørte 1g ned på et par timer og der hyggede vi kun. Normal plejer et gram at holde os længe også selvom vi går til den.

Samme her! Ketamin er bare så meget mit drug. Jeg fucking elsker det.
Har et helt narkostash af div. stoffer men ketamin får ikke lov at ligge særlig længe inden det er kørt ned.
Eller jo, de senesete par uger har jeg nok smidt 5-7 G ud, fordi det simpelthen var noget fælt stof. føj

Junior medlem

500 kr gr disse dage er en fair pris synes jeg. De tider hvor man kunne få det til 20 40 kr gr er forbi, det bedste K kommer fra indien, men der har de sat indsatsen mod ketamin kraftigt op, det er meet dyrere nu, derfor er prisen steget...

K50 is the bomb!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

har du nogen kilder på det Chris ?

andre der oplever at nyse rigtig meget ved indtag af det der bliver kaldt "ketamin"? har aldrig oplevet det før tørken. nu er det ikke unormalt for mig at nyse 30 gange på et par timer når jeg indtager stoffet. og det samme dagene efter. gerne 6 gange i træk ?

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Chris108 skrev:
det bedste K kommer fra indien

Den må du vist lige forklare

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In another dimension, in a strange world
Flux. skrev:
har du nogen kilder på det Chris ?

andre der oplever at nyse rigtig meget ved indtag af det der bliver kaldt "ketamin"? har aldrig oplevet det før tørken. nu er det ikke unormalt for mig at nyse 30 gange på et par timer når jeg indtager stoffet. og det samme dagene efter. gerne 6 gange i træk ?

30 gange på et par timer lyder sku ikke særlig rart når man prøver at have et godt trip. Har ikke oplevet at nyse 6 gange i træk dagene efter eller imens jeg har været på ketamin hellere ikke før tørken. Syntes dog det er meget normalt at folk nyser lige efter de har taget en streg keta.

Det lyder måske som en uheldig reaktion men mærkeligt hvis du ikke har været ude for det før, måske har det ketamin du har fat i været cuttet med noget din næse ikke er så glad for.

Vil dog mene tørken er meget tæt på at være forbi, men det må man jo selv bedømme.

Medlem

Max 300 kroner pr g.
Tørken er long gone i de kredse jeg kommer i.
Alt er rent igen.

Junior medlem
Brugeravatar

Her hvor jeg befinder mig (Vestsjælland) er der bestemt ingen tørke.
Gram prisen for s-isomer ketamin ligger som standart på omkring de 500-700kr.
Men om det er den ''rigtige'' ketamin som så mange her snakker om ved jeg ikke, men jeg har i hvert fald ikke haft noget problem med at k-hole på det.
120mg af det har i hvert fald altid gjort tricket for mig.
Dog har jeg hørt rygter om en ny slags ''designer'' ketamin som skulle florere i landet for tiden, en mere potent udgave af ketamin men stadig under MXE niveau, er der nogen her der kan bekræfte det?

Mvh
Desta :peace:

Jeg har lige købt 2g keta for 1000kr i kbh, hvor kvaliteten er god og jeg nyser bestemt ikke. Jeg har aldrig nyset af det ketamin jeg har haft.

Dog blev Keta´en opgivet til at være ren S-Keta, men det er ihvertfald ikke ligeså psychedelisk som det sidste jeg købte i Februar/Marts. Jeg bliver mere dum i hovedet, jeg har sværere ved at huske mine ture i K-Hole end med den sidste keta jeg havde.

Men Ketamin er det ihvertfald, og potent er det også:)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Desta skrev:
Men om det er den ''rigtige'' ketamin som så mange her snakker om ved jeg ikke, men jeg har i hvert fald ikke haft noget problem med at k-hole på det.
Dog har jeg hørt rygter om en ny slags ''designer'' ketamin som skulle florere i landet for tiden, en mere potent udgave af ketamin men stadig under MXE niveau, er der nogen her der kan bekræfte det?

Mvh

Folk har længe snakket om det onde "Designer hest" og ligefrem forbudt det i mange salgsgrupper. desværre kan ingen svare på, hvad fuck det er. Ofte er svaret bare "det er en ny slags stærk men farlig syntetisk hest" hvilket ikke hjælper en skid.
Så går udfra at det bare generelt er rc-dissosiativer folk snakker om

Medlem
Brugeravatar

400kr pr g for go hest

Medlem
Brugeravatar

Buttkraken skrev:
Desta skrev:

Mvh

Folk har længe snakket om det onde "Designer hest" og ligefrem forbudt det i mange salgsgrupper. desværre kan ingen svare på, hvad fuck det er. Ofte er svaret bare "det er en ny slags stærk men farlig syntetisk hest" hvilket ikke hjælper en skid.
Så går udfra at det bare generelt er rc-dissosiativer folk snakker om

Du kan prøve at læse op på Diphenidine, Methoxphenidine og Ephenidine. Det er de RC dissoer man kan få nemmest, lige pt.
Skulle ikke undre mig, at nogen spader sælger det som Keta.

Moderator
Brugeravatar

Kender skam godt alle de stoffer. Men spørger man i diverse grupper om det er nogle af dem, svarer de bare: "Nej nej min ven, det er en ny og stærk men farlig slags syntetisk hest"

altså. hvad fuck sker der lige?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det der salgsgrupper er sørgelige.
Da jeg var medlem af det, endte det altid med jeg ikke kunne lade være og blande mig og så blev jeg smidt ud af gruppen.
Hver - Eneste - Gang!

Hvad angår ketamin - jeg fik anskaffet mig en ampul, fordi min teori gik på at der efter tørken er begyndt at blive cuttet noget i, men ak nej... Jeg nyste stadig! Dog var det klart en renere og rarere ros! og jeg nyste heller ikke nær så meget, eller fik stoppet næse og hovedpine som jeg gør af ketamin nu til dags.

Jeg ved ikke hvad min konklusion er endnu - Jeg tog en del keta før tørken, og det er altså bare ikke det samme længere. Ketaminen har heller ikke samme udseende, og opføre sig heller ikke på samme måde når man sidder med det - det smager ikke af det samme, der er ikke "syredryp", Der er ingen "keta-krans" i næsen og det får mig til at knibe en tåre når jeg tager en streg.

Er det virkelig kun mig der ligger mærke til det?
Tro mig, jeg har prøvet alt ketamin jeg kan opsnuse mig til (20 forskellige?) og det er basicly same same. Nogle er dog værre end andre, hvad angår cut/mistanke om et RC.

Medlem

Jeg synes umiddelbart at alt det ketamin jeg kommer i kontakt med er af fin kvalitet.
Ifh til at oplevelsen af stoffet, synes jeg at de ændrer sig når man kan er kommet over de første hundrede gram. Uanset pausens længde opbygger man meget hurtigti tolerance

Jeg støder dog næsten kun på nåle lignende krystaller og næsten intet som folk selv har dampet ind.
Jeg kommer en del i England hvor de er svært glade for ketamin og der virker det til at tørken først gik helt over for et år siden men prisen er højere end før(150-180 kr pr g nu)

Moderator
Brugeravatar

Mr. Gone skrev:
Det er jo bare fordi de ikke fatter en skid. Det er garanteret en af dem, eller x-MeO-PCP

ja uden tvivl, men det er stadig bare noieren haha

Flux. skrev:
Jeg ved ikke hvad min konklusion er endnu - Jeg tog en del keta før tørken, og det er altså bare ikke det samme længere. Ketaminen har heller ikke samme udseende, og opføre sig heller ikke på samme måde når man sidder med det - det smager ikke af det samme, der er ikke "syredryp", Der er ingen "keta-krans" i næsen og det får mig til at knibe en tåre når jeg tager en streg.

Er det virkelig kun mig der ligger mærke til det?
Tro mig, jeg har prøvet alt ketamin jeg kan opsnuse mig til (20 forskellige?) og det er basicly same same. Nogle er dog værre end andre, hvad angår cut/mistanke om et RC.

Du skal fandme ikke komme og sige at du ikke har keta-krans :lol:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]