Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 22:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hej Psychedelia :peace:

Jeg skal snart til en fest med nogle af mine kammerater, og mine planer er at jeg vil prøve at sommermixe altså Keta & Coke på samme tid, jeg har en lille smule erfaring med både keta og coke.
Men mit spørgsmål, nu da det er en forsamling skal der selvfølgelig også drikkes og jeg ved ikke om det er noget man kan på Keta?
Jeg har læst om folk der har drukket og taget keta på samme tid og har endt med ikke at kunne bevæge sig, men jeg tænker at coken holder mig oppe på tæerne, har også tænkt mig at tage en del større dosis coke end keta.

Men selvfølgelig vil jeg hellere være sikker så jeg vil gerne høre folks meninger :D :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Kokain og alkohol er ikke smart at blande, det bliver jeg nødt til at sige - det er jo et HR board. Når du indtager kokain sammen med ethanol, så metaboliseres det i leveren til cocaethylen. Det er mange gange mere skadeligt for kroppen end kokain alene. Derudover må jeg tilstå at jeg selv utallige af gange har lavet den combo, for det er jo lækkert. Men for satan nogen klamme hangovers man kan få dagen efter!! Vil råde til at holde alkohol indtaget nede.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ude for lands lov og ret
Jeg har dårlig erfaring med at blande ketamin med alkohol. Bliver abstrakt underlig!

Junior medlem
Brugeravatar

Tak for jeres svar, er kommet frem til konklusionen at jeg vil prøve det, og så bare holde alkohol indtagelsen minimal :rocking:

Angående hvad du siger om komboen af alkohol og kokain har jeg også selv erfaringer med den og ja man har det fandeme elendigt dagen efter, men opturen er simpelthen også for fed, syntes det giver en meget vildere eufori end bare kokain alene :D

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Du kan sagtens blande keta og alkohol, bare pas på med hvor meget du drikker og mærk efter hvordan du har det istedet for bare at sige "fuck it"

Junior medlem
Brugeravatar

Mr. Gone skrev:
Kokain blander sig til dels med ethanol under metabolisering såfremt alkohol allerede er til stede når processen finder sted. Så hvis du kan tage kokain tidligt, lade det gå over og så drikke alkohol efter, ville det ikke være så slemt. Men det er jo ikk sjovt at tage kokain lidt tid, det er så fucking moreish det stof. :P

Haha lige præcis, lige når det gælder kokain, når man først er igang så køre man på indtil man er løbet tør og så har man det fandeme bare nederen :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja, klart, det er da ikke direkte sundt at blande kokain og alkohol. Men det kan kroppen sgu godt klare, værre er det ikke. Cocaethylen virker længere, yay! :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]