Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 00:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Jeg melder mig ud af den her tråd allerede nu.
Jeg var på ingen måde ude efter at disse eller "circlejerke" med nogen.
Jeg synes jeg stille spørgsmål med en valid pointe, men at du strakt ryger op i feltet og disser mig viser jo bare at jeg ramte nogle ømme punkter.
Held og lykke med jeres maniske liv på kanten af et konstant badtrip, og hvis i fremover vil dele jeres oplevelser så brug triprapport sektionen.

PS: Jeg læste indtil 3. "synd for os" før jeg stoppede.

:stupid:
Hov, jeg læste videre. Der er ingen der har sagt i er misbrugere, men at du har været misbruger er vel ikke ved siden af? taget fra din første post:

Citat:
Hejsa.
Jeg har et problem. Jeg mangler en suboxone, og det rusmiddelcenter jeg er koblet til, mener at det er min egen fejl, trods det ikke er, de har nemlig udleveret en 12mg suboxone for lidt til mig, men det mener de ikke de har.
Mit spørgsmål er så, hva gør jeg?? Kan jeg tage morfin den ene dag istedet??
På forhånd tak.

Jeg svarer ikke på mere i denne tråd, hyg jer.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Nu spørger jeg bare, hvordan fuck ved I at i indtager præcis 600µg?
Det kan godt være I har et testkit, så I kan teste hvorvidt det er lsd og om det er rent. Men hvordan kan I vide jeg sikre på at der ikke kun er 10µg på jeres mærker?
Mig bekendt er lsd ekstremt skrøbeligt? Så selvom det var pulver, er det vel stadig ikke sikkert at det hele er potent? Eller er jeg helt forkert på den?

Medlem

STOP-Lad dem trippe og lad vær med at blande jer i deres doser.. Fjolser man :D De hygger! Vi har kun et liv, det er deres krop.. SÅ STOP.. Hvorfor er det så vigtigt for jer? Det er mennesker på mindst 30.
Bare fordi i ikke kan holde til den slags.. Hvis det får konsekvenser, er det dem der skal leve med det- fucking haters.. Nu har jeg ikk læst tråden, jeg er skeløjet lige nu.. Men Ø-tripperen kan vidst IKKE hate, det ville være så flad- vender lige tiibage, og læser hvad i har skrevet.. :D

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Det er bare lidt offensiv og lettere aggressiv HR... :lol:

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Medlem

Agressiv overfor et hippie par... JO JO

Moderator
Brugeravatar

Rob Dyrdek skrev:
STOP-Lad dem trippe og lad vær med at blande jer i deres doser.. Fjolser man :D De hygger! Vi har kun et liv, det er deres krop.. SÅ STOP.. Hvorfor er det så vigtigt for jer? Det er mennesker på mindst 30.
Bare fordi i ikke kan holde til den slags.. Hvis det får konsekvenser, er det dem der skal leve med det- fucking haters.. Nu har jeg ikk læst tråden, jeg er skeløjet lige nu.. Men Ø-tripperen kan vidst IKKE hate, det ville være så flad- vender lige tiibage, og læser hvad i har skrevet.. :D

Måske de skulle poste et andet sted end et HR forum så :P hele posten er også bare lidt spam'ish

Medlem

Mr. Gone skrev:
Btw så kan LSD som bliver brugt til at lave frimærker jo også være af lavere procent renhed ned til 40-50% ? Det kan jo være der er 150 ug af en LSD der er 50% ren på dem?

Det ved de fleste og ISÆR NU!!

Stop folkens

Mærker er skrøbelige ja, men jeg tror de ved hvad de laver, så hold tonen..

Forestil jer at blive overfaldet af haters lige inden det sparker ind, hvad hvis I har skadet deres hjerne ved at give dem bad trip.. Det jo nærmest som at kører en person ned.

Moderator
Brugeravatar

Tror lige du skal tage en slapper rob og blive klar i hovedet, vi er overhovedet ikke efter nogen, vi stiller bare spørgsmålstegn fordi det virker meget ulogisk for os.

Hvad mener du med, at jeg ikke kan hate Rob? Gør jeg det? Jeg har lige offentliggjort, at jeg desværre ikke altid er høflig nok, og at jeg tager de udsagn i mig igen, der er for provokerende.

Ellers mener jeg da bestemt, at mine indlæg er relevante nok, og ikke uden betydning eller at hate.

Du kørte værre stil imod mig for nogle dage siden Rob, end hvad jeg har gjort her. Forskellen på dig og mig på det område her Rob er, at jeg ved faktisk en lille smule, hvad jeg snakker om, med ca 25 LSD trip på bagen, og et godt stykke over 30 ture i hyperspace med DMT.

Du aner ikke engang hvad DMT er, og alligevel valgte du at kaldte mig for et Freakshow i sidste uge. Men nu er vi offtopic igen...
Hvis jeg var moderator på boardet, ville jeg sætte et filter på, sådan at du ikke havde mulighed for at skrive til mig igen, da du begynder at gå mig på nerverne. Men igen det er ligeså meget mit problem som dit, jeg kunne jo bare lade være med at læse dine indlæg, og mest af alt at reagere på dem. Men det må så være endnu en af mine egne defekter, at jeg ikke har kunnet lade være med det... Men fremover vil jeg ihvertfald forsøge at ignorere dig.

Medlem

Omg.
For det første så ved jeg med sikkerhed at vores mærker er yderst potente.
Vi gav vores veninde et mærke og hun havede et 12 timer laaaaangt lækkert trip.
Det hvor vi køber vores mærker er her i dk.
Og personen har handlet med det i årtier så jeg tro nu nok
Han har styr på hvad han har og får.
Og hvor er det da utroligt så negative folk kan være bare fordi jeg skriver vi tripper på så høje doser.
Og jeg er enlig ligeglad med hvor meget vores mærker indeholder så længe de virker så godt som de nu Gør.
Misundelse er der meget af i denne tråd.
Nyd nu bare jeres trip som vi Gør.
Vi har alle vores måde at trippe på.

Junior medlem

Tror vist lige vi alle skal falde lidt ned her, men tak Rob, det er dejligt at der er nogen der bare har respekt for at man godt kan lidt at trippe, og gøre det på forskellig vis.
Til flux, så ja jeg indtager suboxone, pga. Af tidligere misbrug af morfin, men har bare lidt svært ved at se hvad det har med noget at gøre med at vi tripper på LSD, det hjælper mig faktisk til at tænke mig iver mit liv og min udtapningen af suboxone behandlingen, så har lidt svært ved at forstå hvorfra du synes at dette emne passer ind i vores tråd??
Til Ø, så er det sgu fint at du tager nogle af dine ord i dig igen, jeg synes ikke at der er nogen grund at at være grove over for hinanden, og jo jeg kan godt se, at det med at vi måske ikke kan være 100% sikker på at vores mærker er på 150ug, men vores dealer har jeg kendt i mange år og han har aldrig ville snyde os, så vi tror selvfølgelig på ham. Men dosis'en er vel heller ikke vigtig, synes at det er vildt at det har kunne skabe så meget "hurlumhej"??? Så skal vi ikke bare blive enige om at vi respektere hinanden og så bare nyder at høre om hinandens trip reporter fremover??

Godt så er vi alle glade, dog mener jeg ikke, at jeg har været grov, men mere lidt for markant i mine formuleringer. Budskabet har været ok:)

Og igen husk så til næstegang, at hvis man kommer med så ukorrekte postulater som "Vi tager kun syre, svampe og 2C-B, og er ikke så dumme at blande MDMA, Hash og alt muligt andet lort som man ikke ved hvad indeholder", må man sgu forvente lidt respons.
Det er fint at i kun tager syre, svampe og 2C-B, men det er desideret ukorrekt at sige, at det andet er dumt. Det er at køre værre stil imod andre, end den som i ellers ikke finder jer i, bliver kørt imod jer selv. De fleste indlæg i denne tråd er korrekte nok, men tonen har været lidt ved siden af som før nævnt.

Det er faktisk ret nemt, at finde ren og fin Cannabis og MDMA:-) Det er der ingen videnskab i. Cannabis og LSD er en noget mere gennemprøvet kombination, end hvad 2C-B og LSD er.

Lion0408
Selvfølgelig kan vi ikke nyde vores trip som i gør, på samme måde som i ikke kan nyde vores trip, som vi gør.

I er velkomne til at smide en dejlig triprapport op på boardet, hvis i har lyst til at dele jeres oplevelser mere detaljeret:)

God lørdag.

Vh Ø !

Admin
Brugeravatar

Jeg har slettet nogle posts i denne tråd. Vil I ikke godt tale pænt til hinanden og holde jeres personlige skænderier til PM? Tak :)

God lørdag til alle.

-Jimmy Carter

Moderator
Brugeravatar

Ingen siger at jeres dealer har snydt jer, jeg prøver bare at sige, at jeres dealer ikke har udstyret til at vide, hvorvidt der er 150 eller 50µg på jeres mærker.

Udover det, vil jeg siger at jeg synes det er langt sværere at få mærker med lsd og ikke alt muligt andet lort, end det er at få rent mdma. og i sidste ende er det ikke sværere end at teste det med et testkit, så kan ikke helt se hvorfor det er dumt at blande med mdma eller hash. Jeres 2c-b kan ligeså godt være cuttet eller noget helt andet, som mit mdma kan være noget andet eller urent, derfor er det så smart med testkits, ligesom i også tester jeres lsd.

Medlem

Bliver nød til at skrive STOP IGEN... Hvad hvis de kender the muthafucka af LSD her i landet?
De har nogle fantastiske trips der ændrer muligvis forbedrer dem som mennesker..... Kan ikke holde det inde BUT-SHUT UP

Hvis de blir fucked up hvad så? Hvad vil i skrive til dem? Det er mere spændende!

Moderator
Brugeravatar

Du er jo helt væk rob, hvad med at komme med noget konkret?

Der her er et harm reduction forum, ikke et sted man poster hvergang man tripper eller tager kæmpe doser, der er sådan noget man har facebook, twitter eller blog til, hvis du spørger mig.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Misinformation er det modsatte af HR' og kan ende med at nogen kommer rigtig slemt til skade. Det kunne tænkes at folk der ikke selv har været oppe i de doser bliver bekymret for om det måske er lidt for vildt - og en løgn' og at folk vil efterligne derude og få det skidt. Det kan jo ligeså godt være OP der er misinformeret, som det kan være at han har ret, jeg tror i hvert fald ikke han ligefrem lyver. Men ja der har været mange beskyldninger i denne her tråd, men lad os da lade det ligge, rob råber stop :D

Medlem

Buttkraken skrev:
Du er jo helt væk rob, hvad med at komme med noget konkret?

Der her er et harm reduction forum, ikke et sted man poster hvergang man tripper eller tager kæmpe doser, der er sådan noget man har facebook, twitter eller blog til, hvis du spørger mig.

Jeg har ikke spurgt dig (*******)

Lad mig være! Ellers bliver du også filtreret :D

Junior medlem

Jeg vil nu også fortælle jer, at vi sagtens kan mærke at vores sind trænger til en gevaldig pause, og det er jo helt forståeligt, eftersom at vi har haft givet den temmelig meget gas.
Jeg vil sige at vi har haft nogle gigant gode trips, men som tidligere nævnt, så får man mere ud af det, efter en længere pause. Da jeg nu sidder lidt med en blandet følelse af, at hver trip den sidste tid har været super fedt, men på en måde er de smeltet lidt sammen. Og det er faktisk første gang i mange år at jeg har trippet med så kort mellemrum, og det er bare langt feder at trippe ind i mellem, så er mit sind ihvertfald meget mere klar til det, og jeg kan mærke ar min krop og mit sind er klar til en god pause.
Rigtig god dag til jer alle.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Det her ku have været en god tråd om lsd og høje doser men i er så fucked og kan ikke klare at skulle forsvare jeres meninger at i fylder hele tråden med lort.

- Edit Bismann

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]