Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 17:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hej folkens. Hvor meget coke forsvinder der på en aften når i virkelig går til den??
Jeg selv og en makker henter som regel 10, i en lækker sten, og fortsætter til den er væk.. Nogle gange er vi nødt til at hente mere, måske lidt for immune??
Og hvor stor en mængde mener i er ekstremt i en streg?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 5400
Haha i for vilde man. 1g i en streg så kører det.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Hvor længe holder de 10g for jer? Det lyder som en ret stor mængde, men overrasker mig ikke. :eyes:

Senest rettet af Flux. 07 mar 2016 09:36, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

Det er ikke kvaliteten der er noget galt med, og OD af et gram? Det er jo absurd.. 1.5 gram x 2 på 15 minutter.. Så sker der lidt, men ikke engang tæt på overdosis

Junior medlem

Flux. skrev:
Hvor længe holder de 10g for jer? Det lyder som en ret stor mængde, men overrasker mig ikke. :eyes:

Ca 4 timer alt efter stemningen

Det er jo nogle helt vanvittige mængder det der, og det er bestemt ikke sundt!

Forstår slet ikke at du gider at suge Coke, når du skal bruge så meget, det er også sindsygt dyrt. Det lyder næsten til at du troller.

Hvorfor bruger du ikke en anden substance med mere knald på end Coke, når du er nød til at bruge så meget før du nyder det? Jeg synes det er lidt til grin, at være så glad for Coke. Man får ikke noget ud af det, undtagen at bruge en helvedes masse penge på at smadre sin krop hehe.

Det lyder til at være noget skamcuttet lorte Coke i sniffer.

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Jeg kaster troll-kortet..
Ellers er du bare meget naiv og får ultra-skamcuttet coke, som Gone siger.

Dedikeret medlem

Plejadestjerne skrev:

Enig, nu har der været flere tråde med sindsyge overdoseringer på kort tid, og det lyder lidt som den samme person. Jeg håber det ikke, meeen det er sgu for langt ude...

@OP Jeg tager ca 200-300mg på en aften, når det endelig skal være.

Fritzie skrev:
Plejadestjerne skrev:

Enig, nu har der været flere tråde med sindsyge overdoseringer, og det lyder lidt som den samme person. Jeg håber det ikke, meeen det er sgu for langt ude...

@OP Jeg tager ca 200-300mg på en aften, når det endelig skal være.

Ja det er lidt fucked Fritze, men jeg sidder med samme fornemmelse. Hvis det er rigtigt, er det os der er til grin over, at vi overhovedet reagerer på det. Men det bliver man sgu nødt til, "in case of".

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Hvis jeg virkelig anstrenger mig kan jeg tage 500 mg på en hel nat. vi snakker 12-15 timers konstant coke-rus.

Forstår slet ikke de doser i snakker der, enten så er der 5% af de 10 gram der er coke, eller også er du fuld af låååårt. Din huuuund. citat Yayha Hassan.

Cocaine Cowboy skrev:
Det er ikke kvaliteten der er noget galt med, og OD af et gram? Det er jo absurd.. 1.5 gram x 2 på 15 minutter.. Så sker der lidt, men ikke engang tæt på overdosis

Hahaha, whaaaat... Hvordan kan i overhovedet have 1.5 gram i jeres næse??
Har engang sniffet 250 mg ketamin på en gang, og det kunne jeg knap få plads til i begge næsebor.
Føj noget øvern coke i tager! :hjerte:

Junior medlem

Kvaliteten er nu fin, det er hentet ude ved nogle fra *navn slettet* MC, men det handler vel bare om at vi har en høj tolerance?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Cocaine Cowboy skrev:
Kvaliteten er nu fin, det er hentet ude ved nogle fra *navn slettet* MC, men det handler vel bare om at vi har en høj tolerance?

Det er ikke nogen særlig god ide at stikke sin pusher på et offentligt forum. Derfor har jeg slettet navnet på den gruppe du oplyste.

Og mht emnet: Ja, enhver ved jo at bandemedlemmer er ærlige folk der aldrig kunne finde på at snyde kunderne ved at sælge skamcuttet kokain, right?

Junior medlem

Jeg omformulere mig... Jeg ved at det er rent, og prisen er selvfølgelig der efter, men hvis i mener det er usandt så rager det mig en høstblomst, jeg bad ikke om jeres mening om hvor vidt jeg taler sandt men om den mængde i plejer at forbruge.

Rent Kokain findes sådan set ikke i Danmark. Så det er sgu overraskende, hvis lige det Kokain i får fat på igennem en motorcykel bande, som i ovenikøbet kan sniffe 10g af på 4 timer skulle være rent. Det er sgu lidt for naivt at tro min ven. Hvordan ved du, at det er rent?
Du må da kunne se, at det ikke giver nogen mening, at du nemt og smertefrit suger langt over et gram ren Kokain om timen selv. Det er bare et spørgsmål om tid, inden du kradser af, hvis det var tilfældet. Du bruger rent faktisk afsindigt mange penge på at smadre din egen krop og dit sind. Kan du se hvor ufornuftigt det er? Kan du ikke enten finde en billigere eller en mere sikker måde at gøre det på? Det kan da heller ikke være sjovt, at skulle opleve de bivirkninger det vil forårsage. Skift til en anden substance måske.
Nu er det ikke lige de store erfaringer jeg har fra Kokain, men jeg har fået det lidt dårligt de gange, jeg har taget lidt mere, end hvad der rent faktisk gav mere eufori.

Du siger, at du er ligeglad med om vi tror på dig eller ej, men at det er mængderne vi plejer at indtage som du søger.
Okey jeg plejer at indtage 100g, 100% rent Kokain på under 4 timer, tror du på det? Det er sandt jeg sværger, jeg er mega hardcore og sej til Kokain!
Ej det er selvfølgelig gas, det meste jeg har indtaget på en aften, har været omkring 0,3g fordelt ud over 6-7timer uden at det har været super rent Coke. Det har været rimelig god dansk gade kvalitet til 800kr grammet i KBH. Om det har været 20 eller 40% i renhed kan jeg ikke sige, da min erfaring er alt for lille på området.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: sted
10 gram lyder af pænt meget. Lad mig komme med et forslag. Prøv bare en enkelt gang eller 2 at købe hos en anden dealer eller 2 for den sags skyld. Og lad være med at tage mere end 0,5 (selvom dét også er for meget, men det lader åbenlyst til at du er vant til at suge pisse meget). Tager ikke selv mere end 0,05-0,1g i timen fordelt over 4-5 timer.

Junior medlem

Jeg synes bare det er et tilbagevendende problem, jeg har skiftet dealer mange gange, og jo selvfølgelig kan det da mærkes når kvaliteten stiger, men ikke voldsomt.. Men altså i er velkomne til at komme på besøg og så kan i jo selv vurdere kvaliteten...

Dedikeret medlem

Jeg har set massere af rocker coke som kommer i "sten" :D, eller nærmere plader og er umuligt at knuse medmindre du har en hammer eller andet lign(mon ikke det er hvad denne herre tror er god coke).

Jeg har også set forholdsvis ren coke og det første man ligger mærke til er netop at man slet ikke behøver at insuflere vanvittige mængder og at buzzet holder relativt længere end resten af lortet. Der er for meget brian over den første besked i den her thread, tror det er en troll.

Dedikeret medlem

Cocaine Cowboy skrev:
Jeg synes bare det er et tilbagevendende problem, jeg har skiftet dealer mange gange, og jo selvfølgelig kan det da mærkes når kvaliteten stiger, men ikke voldsomt.. Men altså i er velkomne til at komme på besøg og så kan i jo selv vurdere kvaliteten...

Det er ikke tilladt at spørge folk hvor de får deres shit fra, men jeg vil nu alligevel prøve, køber du dit coke af en person fysisk?

Senest rettet af sicris 08 mar 2016 01:47, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

Ingen troll, jeg mener det sgu helt seriøst

Dedikeret medlem

Nu så jeg lige din post "Kvaliteten er nu fin, det er hentet ude ved nogle fra *navn slettet* MC, men det handler vel bare om at vi har en høj tolerance?".

Kvaliteten er ikke fin nej, rocker coke er det mest usle shit du kan komme i nærheden af og de sidder og griner af dig. Du får vel et enkelt æg når du køber 10 ? de er oftest på 15-20% coke, i gennemsnit.

Jeg har selv prøvet det for 10 år siden, du kan sagtens tage 5 gram af det på en aften eller 10 som du nævner, når du en dag får fat i noget rigtig kvalitet vil du kunne se det sjove i det her.

Og jeg siger bestemt ikke det her for at nedværdige dig, men det er ret åbenlyst og offentligt kendt at rocker coke er noget værre lort, specielt disse "æg" og "plader" som det oftest kommer i.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]