Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 16:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Snurrestrup
Min erfaring er, at tolerance opbygges rigtig langsomt med 2-CB.

Har prøvet samme dose (20 mg) to dage i træk, og her var ingen mærkbar forskel i virkningen. På tredjedagen oppede jeg dosen til 30-35 mg, da jeg også havde eventuel opbyggelse af tolerance i baghovedet. Det skulle vise sig, at det var unødvendigt, for der kom dælme smæk på sanse-apparatet. Nu er 2C-B jo ikke kendt for at være en "mindfucker" i samme grad som andet psykedelika, men jeg måtte lige sætte mig og tage en dyb indånding, da stoffet startede sin voldtægt af mig ca. 20 min efter oral indtagelse (normalvis 50-90 min). Er stadig overbevist om, at jeg kunne se lydbølgerne brede sig, når jeg klappede.

Virkelig interessant stof, synes jeg - men mere er ikke bedre! :)

Jeg vil lige fraråde andre at tage 2C-B tre dage i streg. Det er dårlig HR.

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Hej
Min oplevelse med 2c-b er at man kan tage samme dosis til samme effekt så tidligt som omkring 4 dage efter (af personlig erfaring, har ikke prøvet tidligere). Og tolerance tager lang tid at 'stacke' som det hurtigt gør med LSD og svampe. Der var en periode på 1,5-2 måneder hvor jeg tog 2c-b omkring 7-8 gange før jeg begyndte at mærke et skift i tolerance. Ikke at jeg anbefaler det.:) bedre at gi hjernen ro og sindet lov til at integrere oplevelsen.

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Jeg har kun haft positivt afterglow i 1-2 dage efter en tur på 2c-b. Men har heller aldrig haft en dårlig oplevelse.
Indtil jeg fik et bad trip havde jeg kun haft positivt afterglow på LSD, men dagene efter den rædselsoplevelse havde jeg en dyb følelse af tomhed inden i. Så med al psykedelika skal man jo passe på. Men tømmermænd har jeg ikke haft.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Synes aldrig jeg har haft nogen mærkbare tømmermænd efter 2c-b, ved mindre det har været høje doser, hvor man måske helller ikke lige har sovet helt ud.

Medlem

Geografisk sted: Snurrestrup
Mr. Gone skrev:
Username skrev:
Jeg vil lige fraråde andre at tage 2C-B tre dage i streg. Det er dårlig HR.

Oplevede du noget negativt ved det, eller mener du som plejadestjerne fordi sindet har brug for ro?

Nej. Det synes jeg, ærligt talt, ikke. Derfor vil jeg stadig anbefale ikke at "binge" det.

Det hårdeste ved stoffet, for mit vedkommende, er de influenza-lignende symptomer, jeg oplever op til og i starten af trippet; koldsved, kuldeture, underlig mave og uro. De er ret kraftige med 2C-B, men jeg har en idé om, at min psyke spiller en vigtig rolle her! Jeg oplever selv samme symptomer, når jeg tager MDMA, psilocybin etc. (i mindre grad). Sjovt nok ved oral indtagelse, hvor der typisk er tid til at tænke over "hvad der nu skal ske om 40-60 min". Nogle kan sikkert kapere disse angst lignende bivirkninger bedre end mig.

Til gengæld er afterglow på 2C-B helt fantastisk. Sanserne forbliver skarpe i et stykke tid, så forståelsen for alverdens ting er stadig i top, og dette medfører den største griner.

Dagen efter - intet.

Blot min erfaring :)

Nu spørger jeg måske dumt, da jeg ikke rigtig har noget erfaring med 2C-B, andet end en enkelt gang. Men er ens kognitive skillz ikke altid lidt på afveje dagen efter et hård og vellykket trip? Jeg er ihvertfald altid meget distræt, og matematik og andet pjat gider jeg sgu ikke at fylde hovedet med, men arbejder istedetfor med at implementere alle de forskellige ting, jeg lige har været igennem. Oftest bruger jeg hele dagen efter på at ryge, for at genoplive trippet, sådan at man bedre kan huske det på langt sigt.

Måske det bare er mig, eller det måske er anderledes med 2C-B? Dengang jeg prøvede 2C-B, var jeg også distræt dagen efter, men der tog jeg også 35mg, plus lidt svampe the.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Ø Tripperen! skrev:
Nu spørger jeg måske dumt, da jeg ikke rigtig har noget erfaring med 2C-B, andet end en enkelt gang. Men er ens kognitive skillz ikke altid lidt på afveje dagen efter et hård og vellykket trip? Jeg er ihvertfald altid meget distræt, og matematik og andet pjat gider jeg sgu ikke at fylde hovedet med, men arbejder istedetfor med at implementere alle de forskellige ting, jeg lige har været igennem. Oftest bruger jeg hele dagen efter på at ryge, for at genoplive trippet, sådan at man bedre kan huske det på langt sigt.

Måske det bare er mig, eller det måske er anderledes med 2C-B? Dengang jeg prøvede 2C-B, var jeg også distræt dagen efter, men der tog jeg også 35mg, plus lidt svampe the.

Jeg tror det primært afhænger af hvor meget ens sind har været igennem dagen før som du også selv er inde på. Jeg har prøvet at være rimeligt udmattet dagen efter men har også prøvet at der ikke var noget problem med de kognitive funktioner eller det generelle energi niveau, vel og mærke med samme stof i samme dosis.

Har du desuden erfaring med IKKE at ryge Cannabis dagen efter et trip? Min erfaring er nemlig at det virker modsat af det du beretter om, især hvis der er tale om heldags rygning og større mængder. Men vi er selvfølgeligt alle forskellige, så det kan jo sagtens tænkes at virke for dig uden at det samme er tilfældet for mig.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Mr. Gone skrev:
Buttkraken skrev:
Synes aldrig jeg har haft nogen mærkbare tømmermænd efter 2c-b, ved mindre det har været høje doser, hvor man måske helller ikke lige har sovet helt ud.

Vil det sige du aldrig har kunnet mærke forskel på dine kognitive skillz?

Kun ved nogle af de vildere ture. Hvis jeg bare har hygget med 10-20mg har jeg aldrig kunne mærke noget dagen efter. men hvis jeg derimod tog 60mg ville jeg da helt klart være lidt medtaget dagen efter.

Farmand

Det har du helt ret i.

Ja har ofte ikke røget dagen efter et trip, specielt de trip hvor jeg slet ikke har røget. Enten fordi at jeg ikke har haft noget røg, eller bare for at prøve. Det fungerer også fint, men der har jeg ikke lige nemt ved at lukke op for de tankermønstre igen, som jeg havde på trippet, og derfor kan noget af det gå i glemmebogen. Hvis jeg ryger hele dagen efter, kan jeg gang på gang komme ind på de samme indsigter, som jeg havde på trippet, og nogle gange kan jeg opnå erkendelser ovenpå dem jeg havde på trippet. På den måde, er mange af mine trip næsten en session på to dage.

Buttkraken

Okey så er det vel cirka det samme som med flere af de andre eller hvad? Hvis man kun spiser 1g Svampe eller 70-100µg LSD, mærker man heller ikke rigtigt til det dagen efter. Synes heller ikke rigtig at der kommer afterglow på før jeg rammer de høje doser med Svampe, LSD osv. Det er vel det samme med 2C-B? Altså afterglow og nedsatte kognitive evner hænger lidt sammen?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 5400
Hvordan bærer du dig ad med at indtage det rektalt :P

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 5400
Bare iorden :D du modig (y)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]