Hvorfra tager du toget?
Jeg tager også toget, og de mennesker jeg omgås udviser gensidig respekt.
De mennesker jeg går på skole med, og bor med (kolle), kommer fra alle dele af jorden.
De deler glædeligt ud af deres liv, med en dybdegående forståelse for hvordan vi "danskere" opfatter vores kulturmonopol.
Eksempelvis bor der en slovakker, portugiser, filippiner en tysker og to pakistanere der alle sammen følger samme retningslinjer for hvordan mennesker omgås hinanden.
Ligeledes deler de ud af deres opvækst og deres personlige opture og nederlag, navnlig hvis man spørger.
Du er helt brændt af.
- Store ord, i know

Det er jo en helt absurd påstand.
Prøv at gå ind på et værtshus en fredag aften, der står folk, gud hjælpe mig, og råber og skriger, spiller smarte og forbander andre der ikke lader deres hjerne destruere af alkohol.
Hvad fuck er det for en kultur at værne om?
Bare babser, bajere og travtor wuuh.
Hvad er forskellen?
Vi ejer ikke jorden vi besidder.
Fred være motoren da de komplekse strukturer formår at udnytte den energi de bliver givet, i modsætning til visse andre..
De mennesker du klantrer for at destruere din leverstohej og jeg skal komme efter dig, de dyrker livet, forståelsen og forsøger at opnå en mening i det her forbandede indædte forhadte lorteland der tilsyneladende er fyldt med ignoranter der ikke formår at se ud over egen næsetip.
Og her tænker jeg ikke kun muslimer, men generelt er min opfattelse at alle tilflyttere forsamles med ligesindede og enes om dét, på samme plan hashere forenes over en fillihaps.
Du er selvfølgelig velkommen til at dokumentere dine udsagn, men forinden da er det bare mundlort!
De passer sig selv, og ligeledes gør du, hvori er forskellen?
De er påvirket af samme medier som du selv, indgår i samme sociale sammenhænge
Hvad er formålet?
Tør du ikke at snakke med dem fordi de ikke ligner dig?
"Det er dem der er problemet".
Hvorfor skulle de give afkald på deres kultur?
Kender du til "dansker" ghettoer i udlandet?
http://politiken.dk/indland/ECE298875/udlandsdanskere-vil-ikke-integreres/Kender du til dansker ghettoer i Nordsjælland?
Der er også et kulturmonopol og en tendens der ikke er tilpasset de omkringliggende lokalsamfund.
Helt ærligt, fuck tilbage på facebook hvis ikke du forstår hvordan og på hvilke akser samfundet drejer.
Forbandede trold.