Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jun 2025 00:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Spyttest
Junior medlem

Hey alle ryger. Jeg stå i lidt et problem. Der er drugtest på arbejdet. Der er tale om en spyttest som skal fortages på natholdet. Nu er det sån at ca 50 % af mit hold ryger og vi søger alle råd og Vejl til hvordan eller kan man overhovedet snyde sådan en test. Jeg ryger kun et par hiv efter arbejde om morgen. Ryger ikke resten af dagen. Der er mange ideer fra alle mine kollegaer om hvordan man kan snyde den men mange lyder helt ude i hampen. Hvad er jeres affaringer inde for dette område ?

Titel: Re: Spyttest
Dedikeret medlem

Jeg ved ikke noget om, om man kan snyde testen, men du bliver ihvertfald nuppet hvis du ryger hver dag. Tænker at i, siden det er en spyttest, nok ikke har mulighed for at være alene med den, ellers er der jo den klassiske med at få en andens. Nu ved jeg ikke hvor længe der er til i skal testes, men jeg synes du skal overveje at tage en pause med røgen, hvis jobbet betyder noget for dig.

Læs evt. lidt op på spyttests.

Junior medlem

Jeg er stoppet indtil testen er taget vi ved ikke hvornår den kommer vi har bare fået afvide den kommer snart. Har læst det kan spores i alt fra 2 timer og 30 dage tilbage alt efter hvor meget man ryger. Men en fra aften holdet have røget om lørdagen men blev alligevel knaldet om onsdagen i en test. Skal siges der går lang tid mellem han ryger. Så tror ikke på det med timer.

Dedikeret medlem

God idé! Nej 2 timer kan ikke passe, det er snarere nogle uger, men jeg har ikke personlig erfaring med dem, går bare ud fra urintests. I det hele taget er nettet noget sparsomt med rigtige informationer om hvor længe tests kan måle ting. Tror du har valgt den bedste løsning, held og lykke med det! :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]