STWOD skrev:
Username skrev:
Så spørger jeg også lige:
Plugging af MDMA - er det sagen? Har 60mg liggende, som jeg håber at kunne få lidt ud af (i synergi med 2C-B og ketamin). Har ingen sprøjte, blot gelatinekapsler.
Vil det være et problem, at de knuste krystaller opløses direkte fremfor en vand opløsning?
hejsa Username!!
altså umiddelbart er der ingen ko på isen, du ka roligt plugge dine krystaller lige op i det brune øje i en gelatinecap..
-men det ville være mere korrekt at få fat i en nålløs sprøjte! -for at få et hurtigere og stærkere comeup, og en dosis der virker med det samme.. -jeg ved nemlig ikke hvor længe røven er om at tygge sig igennem sådan en kapsel.. og vandet gør at der er en størrere optagelsesoverflade, sååh.. >jeg ville gå efter vandet hvis det var mig<
husk at tarmen skal være tom før du plugger ting.
HR= husk at rigtigt mange stoffer virker kraftigere ved rektal administration; derfor bør dosen af det givne stof sænkes en del!
"bonus"link til bluelights røvsjove ukronede bootybumper Kandy, enjoy:
http://www.bluelight.org/vb/archive/ind ... 04025.htmlgo tur m8

peace
Hey, STWOD, tak for responsen.
Jeg endte med at bruge en sprøjte, da gelatine-kapsler, efter sigende, skulle være lavet til at blive opløst i stærk mavesyre.
Dosen var åbenbart for lav, da jeg ikke fik nogen mærkbar effekt ud af det - eller også er jeg bare ved at miste MDMA-magien for alvor.
Måske prøver jeg igen en anden gang..